PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sam078

sam078
10-07-08, 09:35
Hello!

Ik ben altijd met mijn ouders naar Amerika geweest (van 1979-1998). We gingen altijd voor 3 weken. 2 weken westkust en dan altijd een week Florida! Ook zijn we een paar keer tijdens de kerstperiode geweest (Fort Lauderdale). Ik vond het altijd geweldig...al die hotels, die amerikaanse auto's...the american way..I love it!! De laatste keer was dus 10 jaar geleden en was ik 20 jaar. Nu 10 jaar later ga ik zelf met mijn vrouw en 2 kindjes (3&6j). Dat is best wel raar...de kindjes zien er heel hard naar uit!
We vertrekken 13 augustus voor 12 dagen!

grts
sam

Syllvia
10-07-08, 10:05
Sooowwwwww, jij bent een mazzelaar met zulke ouders!

Wat leuk dat je nu zelf gaat met je gezin, ik ben benieuwd of je orlando verandert vind na 10 jaar :)

groetjes Sylvia

sam078
10-07-08, 10:18
Ik heb al eens op internet gekeken...volgens mij ga ik orlando niet herkennen...er is precies zoveeel bijgekomen. Ik begin al te vresen dat we tijd te weinig gaan hebben, maar dan gaan we nog eens hé ;)

grts
sam

Michael66
10-07-08, 11:50
Er is niet alleen een heleboel bijgekomen, er is ook een heleboel weg. Kijk bijvoorbeeld maar eens op www.lostparks.com

Ta2 Gerrit
10-07-08, 15:10
Er is niet alleen een heleboel bijgekomen, er is ook een heleboel weg. Kijk bijvoorbeeld maar eens op www.lostparks.com (http://www.lostparks.com)

Leuke site, vooral de Timeline, zou hier in de FAQ moeten staan.
Of staat hij er al in :oops:

Teleton
10-07-08, 17:12
Er is niet alleen een heleboel bijgekomen, er is ook een heleboel weg. Kijk bijvoorbeeld maar eens op www.lostparks.com (http://www.lostparks.com)

Leuke site zeg, plaatst onze vakanties in mooi historisch perpectief! Hebben wij dat allemaal meegemaakt? Vanaf 1979 wel! Helemaal compleet is de lijst niet, zo mis ik de komst van Dolly Parton naar Lake Buena Vista, maar het heeft weinig zin om die nu nog toe te voegen..... Nooit geweest overigens, net als in Splendid China. Zo dikwijls langs gereden .......:oops:

sam078
12-07-08, 17:43
jawadde...der is al heel wat weg!