PDA

Bekijk Volledige Versie : Merkkleding: Abercrombie & Fitch / Hollister



Geert76
09-07-08, 10:58
Ik ben afgelopen winter in New York geweest, en daar de Abercombie flagshipstore bezocht. Erg leuke kleding!

Weet iemand of er in Florida ook Abercrombie shops zijn, in bijv. een Mall???

Klaske
09-07-08, 11:08
Google is je beste vriendje! :D

http://www.abercrombie.com/storelocator Vul de staat in en je krijgt ca. 20 winkels van Abercrombie in Florida.

kentcourt
09-07-08, 11:46
Volop in de malls, mijn dochter is er helemaal verzot op

aeroxerel
09-07-08, 17:00
oa hier te vinden http://www.mallatmillenia.com/luxurious/luxurious.htm

Bel
25-04-09, 18:18
Aventura mall, miami!!!!!!

N1xz
03-05-09, 16:52
Weet iemand hier misschien het verschil tussen 'Abercrombie' en 'Abercrombie & Fitch' winkels?

In de Florida Mall zitten namelijk beide winkels, toen wij er een paar jaar geleden waren hadden wij het idee dat de kleding bij 'Abercrombie' wat kleiner viel. Dus wellicht dat deze winkel nog meer op jongeren/kinderen is gericht(?)

Michael66
03-05-09, 18:21
In de Florida Mall zitten er twee winkels schuin tegenover elkaar. De ene is voor kids en de ander voor volwassenen. Wij waren uiteraard eerst in de winkel voor kids, en vroegen ons af waarom alles zo klein was .... :razz: Totdat we het vroegen en te horen kregen dat de winkel voor volwassenen aan de overkant was ....:-&:-&:-&:-&:-&

van der Steen
12-08-09, 12:41
wij zijn een kleine 3 weken geleden nog in de A&F winkel in de Florida Mall geweest

een geweldige winkel, heerlijke muziek, lekker ontspannen sfeer (ze vragen niet gelijk of ze je kunnen helpen) etc.....

en op sommige (leuke) kledingstukken zat al 30% korting :)

heb echt een hele vette wintertrui gekocht....en me vriendin heeft nog 6 andere kledingstukken gekocht en me broertje een broek (waar ook 30 dollar vanaf ging)

doen dus

Jill
15-08-09, 22:32
Ik ben ook gek op dit merk. Ik kan het niet laten om er elke keer weer binnen te gaan. Toen ik er in april was viel het ons op dat er grote aantallen NL binnen zaten met ontzettend veel stuff op hun schouders. Zelfs 1 vd verkopers zei tegen mijn zus: Some of these families are in (winkel) here for hours! :). Vonden we wel grappig. We hebben veel spul gevonden met korting! Dus heb verschillende shirts en jogging broeken meegenomen. Die fantastische geur Fierce ook weer gekocht! Heb zelf nog geen overload hiervan gehad :). Vind het eigenlijk niet jammer we hier geen winkel hebben. Zo blijft het toch nog ietwat exclusief.

rreedijk
16-08-09, 10:34
A&F Fierce rules!! :) Wij hebben ook een voorraadje ingeslagen. Toen wij in mei in Florida waren was het op een bepaalde dag uitverkoop, mijn hemel de winkel zag er niet uit en druk..!!! Tis een zeer populair merk. Maar tis een topwinkel ook kwa inrichting etc. (Althans, je moet er wel van houden, haha)

Ik heb in mei zoveel malls gezien en plekken bezocht dat ik niet meer weet waar het precies was. Het is slim om de websites van bepaalde winkelketens in de gaten te houden als je in Florida bent. Ze hebben regelmatig akties rond bepaalde feestdagen. De winkel was Abercrombie & Fitch (maar dat was toch duidelijk ;))

flowerscaper
15-09-10, 13:58
Ik lees hier en daar over Abercrombie en Fitch, Nu ga ik over 5 weken naar NY en daar is het gewoon te verkrijgen maar ook in Florida?

Michael66
15-09-10, 19:11
Ja hoor, volop. Geen supergoedkope A&F-outlets. Helaas.

JKG
15-09-10, 19:49
A&F? Ja hoor... in Florida Mall zit er sowieso één.

baluga
01-07-11, 23:01
Einde van dit jaar opent A&F een nieuwe shop in Brussel....

Minneke
02-07-11, 03:31
Kijk maar eens op hun website. Je kan zien waar in Florida zij een winkel hebben.

Guus
02-07-11, 15:51
Geen supergoedkope A&F-outlets. Helaas.
Is inderdaad vreemd. A&F heeft wel diverse outlets, maar zover ik weet vooralsnog niet in de outlet staat bij uitstek.

Marco Stern
03-07-11, 07:29
Afgelopen week was het opruiming bij Abercrombie. Bijna de hele winkel 50% korting. Echter gisteren was alles weg van de kortingen. Heb allemaal t-shirts voor $11 die normaal zo'n $30 kosten ;)

AlexFL
03-07-11, 18:30
Sinds 2009 gaat het niet meer zo goed met A&F, doordat ze hun prijzen tijdens de crisis hoog hielden en niet afprijsden heeft het merk ontzettend veel verlies geleden. Op het moment zijn de stores dan ook verre van zo druk als ze in 2008 waren. Daarnaast is er momenteel meer interesse in het andere merk van de A&F company, Hollister. Ook te vinden in zo goed als elke mall.

Guus
03-07-11, 18:49
Afgelopen week was het opruiming bij Abercrombie. Bijna de hele winkel 50% korting. Echter gisteren was alles weg van de kortingen. Heb allemaal t-shirts voor $11 die normaal zo'n $30 kosten ;)
Als je shirts $11 hebben gekost dan heb je zelfs meer korting gehad. Dat zou overigens best kunnen want 9 van de 10 keer krijg je in de US korting op korting. A&F is trouwens één van de merken die bij de introductie van de nieuwe collectie korting geeft op bepaalde artikelen. Deze is dan niet zo hoog als in de uitverkoop (ongeveer 20%) maar je hebt dan wel het nieuwste van het nieuwste (voor wat het waard is).

cant51
03-07-11, 19:21
http://www.centro.de/typo3temp/GB/40d5bf51dc.jpg
Zit in het winkelcentrum Centro in Oberhausen, Ik weet alleen het verschil niet tussen Abercrombie & Fich en Hollister (sorry denk te oud voor deze mode :-), maar misschien toch een tip voor iemand, Oberhausen is niet al te ver over de grens bij Arnhem.

Rune
03-07-11, 22:59
Aventura mall en Dadeland mall hebben wel een winkel daar
Sawgrass Mills helaas niet
leuke winkel, je merkt dat het populair spul is, clearance is gauw weg

mickmak
04-07-11, 07:53
In Wijnegem shoppingcentrum bij Antwerpen komt binnenkort ook een Hollister.
Dat zag ik dit weekend toen ik daar was.

Jackie

Syllvia
04-07-11, 09:06
Cool! ik vind dat hele shopping center trouwens een beetje amerikaans aan doen :) :) :)

Lindaa
04-07-11, 11:23
Vind dat helemaal niet leuk, straks loopt iedereen er mee...

baluga
04-07-11, 14:30
Er zijn genoeg mensen die vanuit Nederland online bestellen bij a&f en de douane kosten voor lief nemen. Je hoeft Dus allang niet meer op vakantie naar de states om a&f te shoppen. Er zullen inderdaad straks nog meer mensen in a&f lopen, de prijzen liggen hier alleen anders dan in Amerika. Shop maar eens in Londen bij abercrombie, dan is het toch behoorlijk aan de prijs.

Lindaa
06-07-11, 18:42
Nee, maar nu nog meer.... dit is trouwens Hollister...

Dr. Phlox
01-04-12, 11:22
Ook in Düsseldorf zit een A&F
We zijn er geweest in december en konden in een wachtrij staan van ruim 30 minuten om alleen binnen te komen. De prijzen zijn wel een stuk duurder dan in Florida.
De winkel heeft 3 verdiepingen en personeel voldoende. Ze staan zelfs onderaan en bovenaan de trap om alleen goedendag te zeggen.
Grz
Ton

cant51
01-04-12, 12:15
Als dat in Düsseldorf in het winkelcentrum Centre O is, was ik daar toevallig op de dag van de opening, kan je verzekeren dat de wachttijd om binnen te komen 3 uur was:shock:, stond op borden bij de wachtrij, wij hebben nog lopen lachen dat het net Disney was, en zijn maar snel doorgelopen.

Ik kom regelmatig in Center O, en het is er altijd erg druk, prijzen zijn inderdaad hoog in verglijking met Florida, naar dat vind ik met ongeveer alle merkkleding, daarom maar regelmatig naar Florida.\\:D/

cindy74
01-04-12, 13:37
Trouwens via de website kom je direct op de europese site terecht wat betekend alles in euros en de samenhangende dure prijzen :-(

Minneke
01-04-12, 15:54
Gelukkig geen wachttijden in deze winkels in Florida (Naples, Tampa, Orlando)

koenkamphuys
09-11-13, 08:51
Hoe Abercrombie & Fitch ineens uit de mode zijn geraakt. "Not cool, just creepy".

http://finance.yahoo.com/blogs/breakout/why-abercrombie-fitch-losing-teen-appeal-152756672.html