PDA

Bekijk Volledige Versie : Key Largo



kol
30-06-08, 10:28
Wij gaan bijna naar o.a. Key Largo om te snorkelen. Nu willen wij ons na het snorkelen natuurlijk ook amuseren, en ik vraag me af of er op Key Largo 's middags of 's avonds ergens life muziek is (in het weekend). Iemand hier ervaring met life muziek in een restaurant of pub of zo?

Nicole

Guus
08-07-08, 08:29
De meeste restaurants/bars in de omgeving bieden wel live muziek. Goede opties zijn o.a. het Morado Bay Cafe en de Lorelei (restaurant & cabana bar). Beide locaties liggen op een paar minuten (±15) rijden van Key Largo. De menuprijzen bij het Morado Bay Cafe liggen wat hoger dan bij de Lorelei. Beide restaurants liggen echter aan de Golf van Mexico en bieden een geweldig uitzicht op de ondergaande zon. Bij het Morado Bay Cafe kan het wel eens druk zijn. Mocht je hier willen gaan eten dan zou ik je aanraden om te reserveren. Hoewel beide locaties over zowel een restaurant als een bar beschikken ligt de nadruk bij het Morado Bay cafe op het restaurant en bij de Lorelei op de bar.

kol
08-07-08, 12:12
Hey Guus,

Dank je voor de tips. Ik heb de site's van de restaurants bekeken en de Lorelei ziet er erg gezellig uit. Zelfs een schema wie er elke dag optreden. We nemen het zeker in overweging.

Nicole

jane
08-07-08, 21:16
Hoi allemaal wij gaan deze zomer naar Key Largo nu heb ik 3 vragen

Wat is leuk om bij Key Largo te doen

Heeft iemand daar wel eens gekayaked in een soort mangrove dat had ik ergens gelezen maar kan niet vinden precies waar.

En waar kunnen we het beste snorkelen bij Key Largo en welke maatschappij moeten we daarvoor nemen

Bedankt voor de informatie

Groetjes

Jane

mattrob
08-07-08, 21:46
En waar kunnen we het beste snorkelen bij Key Largo en welke maatschappij moeten we daarvoor nemen


Ik zit precies met dezelfde vraag, was alleen zelf nog wat aan het rondneuzen. Er zijn meerdere bedrijven te vinden die dit doen, prijzen liggen ongeveer gelijk (zijn wel wat kleine verschillen). Maar ik ben ook benieuwd :wink: ! Wij gaan overigens a.s. weekend, dus willen maandag gaan snorkelen :-\" !

Rstar
09-07-08, 07:28
Snorkelen en kayaken kun je in het John Pennenkamp state park.
Hier een link naar de web site
http://www.pennekamppark.com/

huug & Astrid
10-07-08, 18:17
Ik kan je aanraden om te gaan snorkelen bij Captain Slate.
Ligt in het begin van Key Largo.
Wij hebben hier twee keer gesnorkeld en de laatste keer in mei hebben
we zelfs een haai kunnen aaien !
In de ochtendsessie worden namelijk de verpleegsterhaaien gevoerd.

lucas
13-07-08, 20:37
Wij zijn net terug van key largo we zijn er 1 week geweest en twee weken kissimmee,maar heel anders vooral de avonden zijn saai.
Alles de winkels zijn vroeg dicht en eettenten heb je ook niet voor het uitzoeken en heel duur.Voor 4 personen uit eten waren wij tussen de 80 en 130 dollar kwijt terwijl je in kissimmee voor 4 personen 55 dollar incl.tip kwijt bent,en onbeperkt.Maar verder als je van watersport houd moet je zeker op de keys zijn.Wij zijn 1 dag naar key west geweest erg leuk met al die winkeltjes en naar robbies MM82 geloof ik daar hebben we twee dagen een boot gehuurd om te vissen erg leuk,hebben dolfijnen gezien en orkas en zijn toen ook lekker bruin geworden van de boottocht.Ook leuk is als je vis vangt kun je bij ieder willekeurig restaurant je zelf gevangen vis laten klaarmaken,echt waanzinnig.En theater off the sea daar kun je ook met dolfijnen zwemmen.Verder zijn de keys wel mooi maar 1 week is genoeg anders ben je snel door je geld heen.

Nadine De Neef
05-02-09, 16:03
Hoi

We hebben ondertussen al veel gelezen en gingen onze vakantie afsluiten in Key Largo in hotel Marina del Mar Resort (5 dagen). Nu heb ik niet echt goeie reacties gelezen van dit hotel. We beginnen opnieuw te twijfelen om toch maar af te sluiten in MIami. We willen wel een beetje weg van het drukke gedeelte. Kan iemand ons goeie raad geven ...De bedoeling is om te genieten van zon, strand en zee en met de kinderen ravotten en natuurlijk ook nog wat op stap gaan. In het reisbureau raden ze ons Indian Creek hotel aan in MIami Ligt op het einde van de boulevard.
Of toch blijven op Key Largo ???

Julo
05-02-09, 16:20
Ik zou zeggen miami. Key largo is wel heel rustig met rustige strandjes ook voor de kinderen. Miami vind ik zelf dat daar meer te doen is.

knaapje
05-02-09, 16:51
Al Fort Lauderdale of Hollywood (FL) overwogen?
Mooie stranden, boulevards en strandrestaurantjes, malls etc.

Knaapje

Ieniminie
21-06-09, 03:36
Hoi hoi,

Wij hebben een paar dagen geleden de Keys bezocht. De eerste nacht op Key Largo, en daarna twee nachten op Key West.
Wij vonden persoonlijk Key Largo heel erg tegenvallen. Wij vonden het niet echt sfeervol, en deze Key straalt weinig uit.......
Inderdaad: hoe dichter bij Key West, hoe mooier het wordt.

Groetjes, Ingrid

FloridaFrankie
26-06-09, 21:30
Hmmm, heb kort geleden (onder andere) een weekje Key Largo geboekt. Wie heeft tips om er voor te zorgen dat het wel wat wordt? (kan natuurlijk altijd nog afzakken richting West)

kol
20-07-09, 19:26
Een week Key Largo is wel heel erg lang. Ik zou zeker afzakken naar Key West. Key Largo zelf vind ik niet bijzonder. Snorkelen kun je er wel prima, maar daar heb je niet meer dan een dag voor nodig.

sivec-one
25-01-10, 23:47
Iemand foto's van Key Largo?
En waar is het mooiste om te duiken of snorkelen indien je niet tot Key West wil rijden?

FloridaFrankie
25-05-10, 22:52
Inmiddels terug van Key Largo. Is absoluut niet tegengevallen (in tegenstelling tot de berichten), integendeel. Wel klopt dat hoe verder je afzakt hoe mooier en sfeervoller het wordt. Ligt wel erg centraal: je bent 'zo' in Key West, Miami of als je nog wilt shoppen in Florida City/ Homestead.

Key Largo ontbijttips: aanraders: Doc's Diner, DJ's Diner, Ms. Mac's Kitchen
Key Largo dinertips: aanraders: Bayside Grill (prachtig sunset-uitzicht), Hobo's Cafe, Pilot House (glass bottom bar!). Ook gegeten bij Outback op Islamorada. Goed uiteraard!
IJsje halen doe je bij Mr. C's Gourmet Ice Cream. Die kerel maakt al 40 jaar ijs, key-lime-pie-ijs is een aanrader =P~. (goed opletten, je rijdt er zo voorbij)

carmen1988
03-08-10, 18:19
Ik wil graag bij een of 2 van deze restaurants eten Lorelei, Bayside Grill, Morada Bay.

Nu weet ik dat het beter is om bij Morada Bay voor een diner te reserveren. Maar is dat voor de andere 2 restaurants ook het geval. Wie heeft hier ervaring mee?

Yowannes
03-08-10, 19:39
We hadden vorige zomer een Glass-bottom boot geboekt op Key Largo, vlakbij ons hotel (nu wilt de naam me wel net ontsnappen).
Helaas voor ons waren we met te weinig en vaarde de boot daarom niet uit.
Resultaat: avond redelijk om zeep #-o
Eenmaal zonsondergang voorbij was, viel er op Key Largo niet veel meer te beleven. We zijn dan maar eens vroeg gaan slapen :-\"

Guus
04-08-10, 19:54
Ik wil graag bij een of 2 van deze restaurants eten Lorelei, Bayside Grill, Morada Bay. Nu weet ik dat het beter is om bij Morada Bay voor een diner te reserveren. Maar is dat voor de andere 2 restaurants ook het geval.
We hebben een paar keer bij de Lorelei een late lunch/vroeg diner genoten. De meeste mensen bevinden zich in het bargedeelte. Het gedeelte waar de tafeltjes staan loopt pas vol als de zanger/band begint te spelen. Op zich zijn er niet zo heel veel tafeltjes. Dus als je zeker wil zijn van een plekje dan kun je wellicht even bellen. Ik vraag me echter af of je kunt reserveren. Het lijkt mij meer een 'first-come first-served' bar/restaurant. Op zich vond ik het wel een leuke plek maar wel minder bijzonder dan het Morada Bay Cafe. Een ander leuk restaurant welke je ook eens zou kunnen proberen is Pierre's Restaurant (naast Morada Bay Cafe). Daar dien je echter wel te reserveren.

carmen1988
04-08-10, 22:23
Oke thanks voor de uitleg!

Guus
05-08-10, 06:13
Wellicht dat je de Lorelei en Morada Bay Cafe kunt combineren. Bij de eerste ga je lekker een cocktailtje drinken om aansluitend naar het Morada Bay Cafe te gaan voor het diner. Dan heb je gelijk 'the best of both worlds'.

carmen1988
05-08-10, 11:31
Ook geen slecht idee! Bedankt voor de tip!

Janneke
06-08-10, 02:07
wij hebben 3 dagen geleden bij bayside grill gegeten

het was er prachtig en ondanks dat het bewolkt was, hebben we met zn tweetjes op de steiger van een mooie zonsondergang kunnen genieten.

we konden zonder reservering terecht, zo rond 7/8 uur met 2 personen.

ik vond key largo trouwens wel erg leuk, we zaten in dat hilton resort en dat was ge-wel-dig. Hele goede service, mooie kamer, strandje erbij, gratis bedjes etc.

Guus
06-08-10, 03:55
ik vond key largo trouwens wel erg leuk, we zaten in dat hilton resort en dat was ge-wel-dig. Hele goede service, mooie kamer, strandje erbij, gratis bedjes etc.
Hé, weer een positieve mening over het Hilton Key Largo. Wellicht kun je gelijk het topic 'hotelervaringen' actualiseren. Het Hilton Key Largo kun je vinden onder het kopje ‘Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo’.

carmen1988
06-08-10, 14:18
@janneke

Wij willen ook in het Hilton Resort gaan logeren. Dus zo te horen is et resort je goed bevallen? Ik wil via Expedia.com boeken. Mag ik vragen waar jij het hotel geboekt hebt?

Greetz

Janneke
07-08-10, 01:09
wij hebben via booking.com geboekt

per ongeluk voor de dag erna, maar dat konden ze zo omzetten. we hebben 119 dollar betaald als ik het goed heb.
we zijn gratis ge-upgrade naar een kamer met zicht op de oceaan ipv de key room.
erg mooie kamer! badkamer wel wat klein, maar dat was verder geen probleem.

veel plezier alvast!

carmen1988
10-08-10, 17:28
Ik heb het resort ook voor 119 dollar geboekt via Expedia.com en heb daar voor Canopy room gekozen. Schijnt ook goed te zijn. In iedergeval bedankt voor de response!

Guus
11-08-10, 01:19
heb daar voor Canopy room gekozen. Schijnt ook goed te zijn.
De canopy rooms zijn prima kamers. Die hebben wij ook altijd, m.u.v. de laatste keer dan. Lekker ruim, erg fijne bedden en een leuk balkonnetje waarop je 's avonds nog even lekker wat kunt naborrelen. Als je op het balkon zit dan kijk je wel tegen de boomkruinen/struiken aan (vandaar ook de naam), maar dat vind ik zelf persoonlijk geen bezwaar.

carmen1988
11-08-10, 11:24
Hoi Guus,

Dat is goed om te weten! Ik heb er ook geen bezwaar tegen om tegen boom en struiken aan te kijken. Dus dat komt helemaal goed!

Esther2013
15-03-13, 21:46
Na heeeeeeeeeel lang zoeken, denk ik toch dat we voor 3/4 nachten een townhome/condo huren voor onze laatste dagen op de Keys ipv div hotels.
Iemand ervaring met de townhomes van Kawama op Key Largo??

http://www.tripadvisor.com/VacationRentalReview-g34344-d1552878-2_Bed_Key_Largo_Villa_Kawama_Yacht_Club_WiFi-Key_Largo_Florida_Keys_Florida.html (http://www.tripadvisor.com/VacationRentalReview-g34344-d1552878-2_Bed_Key_Largo_Villa_Kawama_Yacht_Club_WiFi-Key_Largo_Florida_Keys_Florida.html)

FloridaFrankie
11-04-13, 21:27
Jazeker, wij hebben ervaring met Kawama op Key Largo. Het is een relatief kleine gemeenschap aan het begin van de Keys. Het is mooi, rustig en verzorgd. We hebben ons er prima vermaakt (twee jaar geleden), ik zal Kawama zeker aanraden. Voordeel is dat het aan begin van de Keys ligt. Je bent er snel vanaf Miami Airport (ongeveer een ruim uur). Er zijn veel leuke restaurants die hier ook al worden genoemd (bv Bayside Grill). Ook leuk en lekker ontbijten bij Doc's Diner,. DJ's Diner, Ms Mac Grill, ... John Pennekamp National Park is prachtig. Men zegt dat hoe verder je de Keys op gaat (richting Key West), des te meer het echte Keys-gevoel voelbaar is. Dat hebben we ook ervaren, deze zomer zitten we halverwege (Marathon). Key Largo is een prima uitvalsbasis naar bv Miami en Key West maar hou rekening dat je naar beide even in de auto zit. De sfeer is fantastisch, de Keys zijn echt een aanrader! Blij dat we er deze zomer weer mogen zijn!

Esther2013
11-04-13, 22:35
Bedankt voor je (positieve) reactie, we hebben inmiddels 4 nachten geboekt op de begane grond.
Omdat het ook zo dicht bij Miami ligt hebben we ook besloten hier onze laatste nacht door te brengen ipv in Miami, omdat we toch pas 's middags terugvliegen.
Het is voor ons de eerste keer, dus we hebben er veel zin in!

Sniper
20-03-15, 21:11
*dubbele post*

Sniper
20-03-15, 21:12
Hogs Heaven is ook leuk. Ocean Pointe Suites is een leuk appartementencomplex.

Chica Ria
06-08-17, 20:45
Hi All, Looking for a nice one-night hotel KeyLargo, a nice decorated room, mid-class, nice restaurant included or nearby. Thanks.
December period