PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema JosDaBosS: Orlando - Orlando rondreis



JosDaBosS
08-07-08, 19:55
Wij zijn een gezin van 5 personen, 3 kinderen van 14,17 en 19(ik). We gaan een rondreis van 3 weken maken door Florida en we willen graag veel pretparken bezoeken maar ook wel stranden en de Everglades.

Dit is het voorlopige schema wat ik heb gemaakt:

13 juli: Brussel - Orlando
14 -20 juli: villa vlak bij Tampa

Dit is een luxe villa waar genoeg te doen is maar we willen dan ook bezoeken: Disney Epcot, Bush Gardens en Clearwater Beach.

21 juli: Fort Myers (strand bij Sanibel/Captiva) overnachten in Naples.
22 juli: Everglades
23 juli: Key Largo
24 juli: Key West
25 juli: rust
26 juli: Miami
27 juli: Fort Lauderdale
28 juli: Universal Island of Adventures
29 juli: Universal Studios
30 juli: Wet 'n Wild of Discovery Cove
31 juli: Kennedy Space Center
1 aug: rust
2 aug: Florida Mall
3 aug: Orlando - Brussel

Ziet dit er een beetje logisch uit?? Ik hoor graag commentaar/toevoegingen en dergelijke!

De slaapplekken regelen we dus op de bonnefooi.

Dr. Phlox
08-07-08, 20:46
Het ziet er leuk uit. Een leuke onderbreking in Orlando door eerst daar te verblijven, dan rond te trekken en dan weer terug naar Orlando te rijden. Het is wel dubbel op met de reistijd (heen en terug naar Orlando). maar is wel goed te doen. Verder zie ik ook dat jullie eventueel naar Discovery Cove willen. Ik hoop dat het nog zal lukken, maar meestal is dit al weken van te voren helemaal vol.
Alvast een fijne vakantie.
Grz
Ton

PS. Waarom vanaf Brussel vertrekken? Was dat goedkoper of wonen jullie daar vlakbij

JosDaBosS
08-07-08, 20:59
Het ziet er leuk uit. Een leuke onderbreking in Orlando door eerst daar te verblijven, dan rond te trekken en dan weer terug naar Orlando te rijden. Het is wel dubbel op met de reistijd (heen en terug naar Orlando). maar is wel goed te doen. Verder zie ik ook dat jullie eventueel naar Discovery Cove willen. Ik hoop dat het nog zal lukken, maar meestal is dit al weken van te voren helemaal vol.
Alvast een fijne vakantie.
Grz
Ton

PS. Waarom vanaf Brussel vertrekken? Was dat goedkoper of wonen jullie daar vlakbijIk had zelf ook al het idee dat Discovery Cove vol zat maar mn zusje wilde toch met dolfijnen zwemmen misschien moeten we dan een andere oplossing vinden of het maar overslaan. We gaan inderdaad heen en terug naar Orlando maar ja dat moet wel vanwege de vlucht.

Oja en vanaf Brussel was goedkoper, maar die vlucht hebben we pas vorige week geboekt met JetAir dus we waren al heel blij dat we die vlucht konden boeken(€2650,- voor 5 personen)

Bedankt voor je bericht!

Dr. Phlox
08-07-08, 23:46
Oja en vanaf Brussel was goedkoper, maar die vlucht hebben we pas vorige week geboekt met JetAir dus we waren al heel blij dat we die vlucht konden boeken(€2650,- voor 5 personen)
Bedankt voor je bericht!

Is dat incl. alle taxes en extra toeslagen. Is zeker niet verkeerd.

JosDaBosS
09-07-08, 01:54
Is dat incl. alle taxes en extra toeslagen. Is zeker niet verkeerd.Ja, dat klopt :)

HenkR
09-07-08, 23:50
Inderdaad goed gevonden pretparken dan lekker rondreizen en dan weet afsluiten met Orlando.
Enige wat ik anders zou doen is
- Everglades. Om daar een dag voor uit te trekken en overnachten is niet echt nodig.
- Miami en Ft Launderdale zou daar 1 hotel nemen en niet als verplaats dag en ander hotel nemen.

JosDaBosS
13-07-08, 07:29
We gaan nu weg!!! :D

joanna
17-07-08, 21:01
Als jullie het nog lezen: Naples: Best Western gebruik de coupons uit het boekje! echt een aanrader! en sochtends vroeg bakje koffie meenemen en de pier opwandelen, heerlijk genieten van de dolfijnen
Veel plezier,
gr, Ann

JosDaBosS
18-07-08, 05:37
Als jullie het nog lezen: Naples: Best Western gebruik de coupons uit het boekje! echt een aanrader! en sochtends vroeg bakje koffie meenemen en de pier opwandelen, heerlijk genieten van de dolfijnen
Veel plezier,
gr, Ann
Bedankt voor de tip, zal het zeker gaan bekijken!

Valckske
18-07-08, 19:51
Naples: Best Western gebruik de coupons uit het boekje! echt een aanrader!

Welk boekje?

joanna
18-07-08, 21:15
Valckske,

Ik heb bij Wendy's vorig jaar een couponboekje meegenomen (niet die van roomsaver die is met groen, deze was met rood). Hierin zaten een heleboel kortingbonnen voor hotels door heel Florida. Heeft ons wel wat bespaard. Dit mooie BW hotel kostte ons $ 69 incl., prachtige kamer double queen. Lekkere whirlpool en zwembad waar ook t ontbijt werd geserveerd. Ook handige stratenkaartjes zaten erin, zonder TomTom reden we overal zo naartoe.
gr,
Ann