PDA

Bekijk Volledige Versie : Keys: Weekend of doordeweeks



mattrob
08-07-08, 17:32
Over 4 nachtjes vertrekken we. De eerste dag is dan zondag, we zouden dan gelijk naar Key West kunnen rijden (we slapen op Key Largo), maar we kunnen ook maandag gaan. We moeten dan 's avonds weer terug.

Mijn vraag dus, kunnen we beter op zondag of op maandag de heen- en terugreis van Key Largo naar Key West maken ? Overigens is de consequentie dat we op de andere dag gaan snorkelen in Key Largo. Dat zal denk ik niet heel veel uitmaken, op de zondag of maandag ?

Iemand ervaringen hiermee ? Thanks !

Syllvia
08-07-08, 17:35
Ik heb begrepen dat het op the keys in het weekend juist heel druk is, vooral Key West.
Dus ik zou op maandag gaan :)

groetjes Sylvia

Guus
08-07-08, 17:49
Indien je op zondag arriveert (het grootste gedeelte van de toeristen vertrekt nl. op zondag) dan is er op Key West over het algemeen voldoende plaats. M.u.v. de periodes waarin festiviteiten plaatsvinden en Amerikaanse holiday weekends. Wij doen dit al jaren en we hebben nog nooit een probleem gehad. Meestal hebben we zelfs eerste keus v.w.b. kamers.

romyonline
23-09-12, 16:50
Hallo allemaal,

We willen in mei 1 nacht overnachten op Key West. We vroegen ons af wanneer we Key West het beste kunnen bezoeken: doordeweeks of in het weekend. Met name om de gezelligheid. Is het daar elke avond druk en gezellig of vooral in het weekend? Iemand ervaring mee?

Groetjes,
Romy

Dmulder77
09-11-16, 00:39
Kick van oud topic

Zoals ons schema er nu uit ziet komen we op een maandag aan in key west. Heb al wat gezocht op het internet, maar kon het niet vinden. Maakt het voor de gezelligheid(live muziek, drukte etc) nog uit of je in het weekend in key west zit of zoals ons de maandag en dinsdag.

ik hoor het graag, misschien moet ik de planning nog iets omgooien.

FloridaFabian
09-11-16, 20:03
Wij lezen ook even mee, voor ons precies andersom van belang : wij zouden arriveren op een vrijdag arriveren en de zondag/maandag weer terug willen, vrees alleen dat hotelprijzen (nog iets) hoger zijn dan doordeweeks en dat het inderdaad drukker is.

Njit
09-11-16, 22:50
Amerikanen hebben relatief weinig vrije dagen. Dus men zal eerder in het weekend naar Key West gaan dan door de weeks. Dit geldt ook voor steden als Miami en New York.

Dmulder77
10-11-16, 13:13
Kan ik hier dan op uitmaken dat er op maandag en dinsdag minder entertainment is?
Dan kan ik beter mijn plannen iets aanpassen en zorgen dat ik daar in het weekend zit.

@ Fabian, weet jij inmiddels wat je gaat doen?

elstars
10-11-16, 20:04
Wij waren op een maandagmiddag en -avond in april van dit jaar in Key West. Het was erg gezellig, lekker druk en er was van alles te doen!

wondertol
14-11-16, 12:44
Afgelopen maand was ik op maandag op Key West. Was ontzettend druk overal. Had dat niet verwacht op maandag.
Alles was ook open en drukbezocht

Dmulder77
14-11-16, 14:04
Bedankt voor de antwoorden, daar kan ik wat mee.
Ik laat mijn reisschema zoals het was en ga nu snel opzoek naar een hotel.