PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: kvries



kvries
06-07-08, 19:15
Hallo allemaal,

Wij gaan 24 juli richting Florida. Wij zijn Kees en Sandra en hebben twee kinderen van 13 en 10 jaar.
Vorig jaar zijn we in Californie geweest. Vonden we geweldig.
Dit jaar dus Florida. Wij beginnen in Miami, daarna naar Key West, en vandaar uit zien we het wel. Orlando staat ook op ons lijstje.
Mijn vraag alleen is, vorig jaar zijn we in Californie naar Disneyland geweest, zouden jullie ons adviseren om dan nog naar Disneyworld te gaan?

Teleton
06-07-08, 20:28
zouden jullie ons adviseren om dan nog naar Disneyworld te gaan?

JA.......!;-)

Michael66
06-07-08, 20:40
Wat ik je wil adviseren is vooral de website van Walt Disney World Orlando goed te bekijken. Je zult (denk ik) zien dat er nogal wat verschillen zijn met DL California. Als dat voldoende reden is voor jou om WDW te bezoeken ... DOEN!

HenkR
06-07-08, 23:19
Disney Orlando is geheel niet te vergelijken met Parijs en een klein beetje met Californie. Orlando is toch groter/ruimer opgezet en Epcot is zeker aan te bevelen. Net zoals Seaworld gewoon netter en nieuwer is dan in San Diego.

Natasja L.
07-07-08, 16:12
Miami, Key West...wat een goed vooruitzicht hebben jullie. Heerlijk hoor! Hoewel wij in het verleden alle Disneyparken hebben bezocht (ook Disneyland Parijs en Disneyland in Californië) vind ik het moeilijk om jullie hier in advies te geven. Wij zijn een beetje afgestapt van de pretparken en genieten nu meer van leuke plaatsen/steden in Amerika. Succes met het voorbereiden van je vakantie!