PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema ellendevries



ellendevries
05-07-08, 21:38
17 juli - 23 juli Orlando USA fun vacations
24 juli - 31 juli Miami Ocean Front Resort

Wij gaan met United via Washington.

Groetjes,
Ellen

Dr. Phlox
05-07-08, 21:56
Hoi Ellen,

Kort maar krachtig :razz:. Kan je nog wat meer vertellen over hoe je de dagen wil gaan invullen, of weet je dat nog niet?
Grz
Ton

HenkR
07-07-08, 18:53
Ik moet zeggen dat als ik 7 dagen heb ik die niet allemaal in Miami zou doorbrengen. Zou een aantal dagen op 1 van de Keys gaan vertoeven of extra stop('s) op de tocht van Orlando naar Miami.

ellendevries
07-07-08, 20:12
We gaan de eerste week wat parken doen rondom Orlando.
Waarschijnlijk Disney en Sea World. (misschien nog space center, als het programma dan niet al te vol wordt)
Zit nog te denken over hoeveel dagen we een toegangspas zullen gaan aanschaffen voor Disney. De verschillen zijn zo klein vanaf de 4e dag, dat het al loont als we later op de dag nog een paar uurtjes gaan (na het zwemmen of shoppen bv).
Omdat we met ons gezin gaan met 3 kinderen hebben we gekozen voor 2 verblijfplaatsen. Iedere dag inpakken en verder reizen lijkt me zo'n stress. De 2e week willen we in Miami rondkijken, everglades, John Pennekamp en wat uitrusten van die 1e drukke week. suggesties zijn altijd welkom!!

Teleton
08-07-08, 12:37
We gaan de eerste week wat parken doen .
Waarschijnlijk Disney en Sea World. (misschien nog space center, als het programma dan niet al te vol wordt)

Hi Elllen,

Suggestie: Neem voor de Disneytickets de Optie Waterparks & More. Dan kan je ook naar de Disney Waterparken toe. De week vliegt vast voorbij. Voor wat betreft Kennedy Space Center; zie dat meer als een museum. Is ook een hele leuke dag van te maken, maar lijkt mij wel afhankelijk van de leeftijd van de kids. Als ze nog erg jong zijn, kan je misschien beter even wachten met een bezoek tot een volgende reis.

Verder heb je een leuk programma met één verplaatsing en de nodige rustmomenten. Geniet er van! Hou je ons nog op de hoogte met een reisverslag of blog?

joanna
17-07-08, 19:51
Kan het goed begrijpen dat je met 3 kids niet zoveel wilt verplaatsen maar het liever op dagtochten houd. Is wat rustiger idd tenminste ik ga ervanuit, dat ze wat jonger zijn.
Dagje Everglades is zeker te doen. Erg leuke show voor kinderen bij Gator Park waar je ook een airboat ride kunt doen. Miami Nice tours biedt deze trip aan. Ben je een groot deel van de dag op pad. Veel plezier in ieder geval.
Groetjes,
Ann