PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: familie de Vries



ellendevries
05-07-08, 14:39
Ik kijk al een tijdje rond op dit forum en dacht me ook al voorgesteld te hebben, maar dat is blijkbaar niet gelukt in April.
Wij vertrekken 17 juli a.s. en zijn 1 week in Orlando en 1 week in de buurt van Miami. We gaan met z'n vijven, kinderen in de leeftijd van 12, 9 en 7 jaar. Het wordt onze 1e keer in Florida. Voordat de kinderen er waren wel al eens aan de West kant geweest.
Het begint al flink op te schieten en ik heb de reisplanning nog niet helemaal rond. Twijfel nog over welke parken te bezoeken. Zijn in Parijs al naar Eurodisney geweest. Lijkt dat veel op Orlando? dan kunnen we onze tijd misschien beter doorbrengen in de andere parken. Maar van de andere kant als je in Orlando bent geweest MOET je toch ook Disney gedaan hebben.
Een ding is zeker; onze tijd daar is veel te kort en dan kun je wellicht toch beter een aantal dingen uitgebreid bezoeken en dan nog eens terugkomen!!!
Als ik hier de verhalen lees, is het best verslavend.....
Alle tips zijn welkom.

groetjes,
Ellen :D

calypso
05-07-08, 14:57
Welkom, op dit leuke forum.
Disneyland Parijs is in het totaal niet te vergelijken met Walt Disney World Orlando!!
WDW is stukken groter en anders dan DLP, In Parijs heb je BV geen Epcot, geen Animal Kingdom, En daarbij komt nog dat zelf de attracties in MK anders zijn.

Dus ga zeker niet met het idee van ik heb DLP gezien dus dan zal het wel hetzelfde zijn want dat gaat echt niet op. Dit is de fout die veel mensen helaas maken.

Lees maar eens wat reisverslagen hier en je zult het zelf zien.

buurea
06-07-08, 11:19
Hallo farmilie de Vries,
WDW is echt heel iets anders als Disneyland Parijs. De sfeer is meer uitgelaten en er zijn geweldige shows. In MGM is 's avonds een show over het gevecht van Mickey tussen goed en kwaad. Onbeschrijflijk mooi. In Epcot is bij het water 's avonds een laser/vuurwerkshow waar wij geen genoeg van kunnen krijgen. Ook het avondvuurwerk in Magic Kingdom werkt op al je zintuigen. Kijk eens op de website van Disney in Orlando. Wij gaan volgend jaar voor de 5e keer naar WDW. Heel veel plezier gewenst.

ellendevries
07-07-08, 09:14
Hoi, hoi,

Ik wilde natuurlijk alleen die twee parken die Parijs heeft vergelijken. Animal Kingdom en Epcot zijn zowieso nieuw.
Omdat we toch keuzes moeten maken in de beperkte tijd dat we in Orlando zijn.

Groetjes,
Ellen

calypso
07-07-08, 09:39
Helaas zijn die dus niet te vergelijken, je moet het echt gezien hebben!

Larie
15-07-08, 16:29
Hallo Ellen, wij gaan as. zondag naar Orlando en als je daar bent moet je echt naar WDW gaan je krijgt spijt als je dat niet gedaan hebt. Wij gaan nu voor de 8e keer en het wordt de 3e keer voor ons zoontje van 7 maar het blijft geweldig