PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bas & René



basburki
03-07-08, 10:53
Hallo allemaal,

Wij zijn Bas & René en woonachtig te Rosmalen (bij Den Bosch). Wij lopen reeds een tijdje met het idee te gaan sparen voor een vakantie naar Orlando om daar 4-5 weken te vertoeven en te genieten van alle pretparken die daar te bezoeken zijn. Ik heb inmiddels zeer bruikbare sites gevonden waaronder een site waarin jezelf een offerte kan maken. Ik kwam op 3000 euro uit voor 37 dagen voor 2 personen (ex. eten en zakgeld); een bedrag wat mij eigenlijk wel meeviel!! Bij de prijs zitten pretpark tickets en een huurauto inbegrepen!!

Natuurlijk hebben we dit geld niet zomaar even tot onze beschikking en lenen.nl zien we al helemaal niet zitten, vandaar ook dat de spaarrekening komende maanden zal gaan stijgen zodat we misschien in 2009 of 2010 naar de States kunnen vliegen.

We zijn er dus nog nooit geweest maar aangezien wij beide pretpark fanaten zijn en Disney World en alles daar omheen op ons verlanglijstje staat, willen we toch concrete plannen gaan maken!!

Vandaar dat ik ons aangemeld heb op dit forum om eventuele vragen te stellen en ervaringen en tips van gebruikers te krijgen!! Dus mocht je bruikbare tips hebben: laat het me weten, altijd welkom!!!

Ta2 Gerrit
03-07-08, 11:37
Behalve een warm welkom heb ik één goede tip; spit het forum eens grondig door :-)
Daar vindt je veel reisverslagen, reisschema's en talloze onderwerpen die jullie misschien van pas gaan komen, bijv. over budgetering van de reis.
Ook de zoekfunctie, bovenin de blauwe balk kan je op weg helpen.

En als er dan nog vragen opkomen; gewoon stellen, er is altijd wel iemand met een antwoord.

Njit
03-07-08, 11:54
Pretpark-fanaten en woonachtig in de buurt van Den Bosch. Bij mij kun je al niet meer stuk :)

Veel plezier met de voorbereidingen..