PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ekison



Ekison
02-07-08, 16:45
Wees gegroet Sunshine State-gangers !

Na een aantal jaren te hebben gelurkt op de Florida Forum heb ik eindelijk besloten om lid te worden.
De Florida forum heeft een grote bijdrage aan onze (met mijn ouders) vakanties geleverd. Van koffertips tot en met cinnamonrolls.

Wie ben ik ?
Uh.....24 jr-student....24 jr student....hmzzzz 24 jr en IBG klant ;)

Wat heb ik met Florida
Van kleins af ging ik met mijn ouders naar Florida en met name Miami en Fort Lauderdale om te winkelen in de zomer en Thanksgiving. Het is een bijna jaarlijkse ritueel. Afgelopen 3 jaren ben ik niet meegeweest.

Wat vind ik leuk en minder leuk aan Florida ?
Leuk--> Ik vind het grappig hoe Amerikanen kunnen overdrijven
"That's the biggest x ever i've seen in my whole life"
"Oh my gah"
"That's so huge"
"This is a helluva place"
"Thank you sooooo muuuuch"

Minder leuk--> Eten. Junk fout.

Favoriete plaatsen
Shopping malls...i guess. Lekker koel, en ik kan rustig op een bankje zitten en naar mensen kijken.

Plannen
28-07 tot en met 8-8 San Juan Puerto Rico
Rondreis.
Nog altijd leuke ideetjes voor Puerto Rico gezocht.

8-8 tot en met 16-08 Miami
Winkelen, Key West, FLL, Sobe ervaren, Wallmart 3 uur 's nachts bezoeken, Honkbal kijken, Zonder vaste bestemming toeren (nu nog genieten wegens het feit dat bezine relatief goedkoop is)

16-8 tot en met 20-8
De Grote Appel

Saluut,
Ekison

Teleton
02-07-08, 17:09
Van kleins af ging ik met mijn ouders naar Florida en met name Miami en Fort Lauderdale om te winkelen in de zomer en Thanksgiving. Het is een bijna jaarlijkse ritueel. Afgelopen 3 jaren ben ik niet meegeweest.

Kijk dat zijn de echte, die het met de paplepel ingegoten hebben gekregen! Nog één generatie en het zit in de genen.......;)
Geinig dat je nu zelf Forumlid bent geworden. Je plannen zien er goed uit, vooral van 8 toto 16 augustus.
't Zal effen wennen zijn als je drie jaar niet meer bent geweest, maar jij redt je wel in Miami..... [-o<

Van harte welkom!

Njit
02-07-08, 17:48
Leuk dat je na al die jaren meelezen toch hebt besloten om je aan te melden.
Meeschrijven is nog veeeeel leuker dan meelezen.

Veel plezier op het Forum.

Mickey99
02-07-08, 19:14
Ook namens mij welkom hier http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Leuk dat je alsnog lid bent geworden en jezelf even voorstelt ;)