PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema tassie: 2009 naar FLorida!



tassie
30-06-08, 14:02
hallo allemaal,

Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw op de forum en lees jullie verhalen met een big smile. VOor mij en de kids is het de eerste keer naar FLorida, mijn man is vaker geweest (familie woonde toen in Venice). Nu zijn we alvast aan het orienteren over de schema en wat te doen. Ons gezin bestaat uit 2 kids (3 jaar en 2 jaar). We zitten te denken aan het volgende

1 week verblijf in Orlando (villa,huis)
1 week verblijf in St. Petersburg (hotel of villa)

We willen graag 3 weken alleen weten we nog niet hoe we de laatste week gaan invullen. Gaan we naar miami of terug naar Orlando. Hebben jullie nog leuke ideeetjes.

groeten en alvast bedankt
natasja

HenkR
07-07-08, 19:03
Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd, maar dat komt doordat je vraag wel heel open is gesteld. Je op dit forum zoveel info kunt vinden en van andere hun reisschema bekijken. Als je dat hebt gedaan en nog vragen hebt zal er zeker meer worden gereageerd.

Yvet
08-07-08, 11:44
Het ligt er heel erg aan wat je wilt en zoekt op je vakantie.
Een volle week Miami zou ik persoonlijk niet doen, er is wel wat te zien en te doen maar om nu te zeggen daar ga je lekker een week doorbrengen (mijn persoonlijke mening) nou nee....

Je kunt de week gebruiken om florida verder te bekijken:
Westkust naar beneden, Everglades, Miami, Oostkust....
Als je dat wilt en zoekt dan zou ik dat zeker gaan doen en verder uitzoeken door bv veel reisverslagen te lezen.

Je kunt ook terug naar Orlando (of dan mss de 1e 2 weken Orlando doen dan St. Petersburg of juist eerst St. Petersburg en dan de laatste 2 weken Orlando).
In Orlando is juist weer heel veel te doen en te beleven, tuurlijk Disney, Universal, Sea World en dat soort parken maar het shoppen is er ook echt een walhalla.

Wat het meest belangrijke is, is mijn 1e opmerking:
Het ligt er heel erg aan wat je wilt en zoekt op je vakantie.
Wat zoeken jullie, wat wil je bereiken, wat wil je zien/doen en wat juist niet.