PDA

Bekijk Volledige Versie : [Nieuws] Nieuwe Target kruising I4 en HW27



reneefrankrijk
30-06-08, 09:04
Toen wij in februari in Orlando waren, werd er hard gewerkt aan een nieuwe Target, net aan de zuidkant van de 4, bij de kruising met de 27.
Weet iemand of die al klaar is en is iemand er al geweest? Is dit een serieuze tegenhanger voor de Publix? En hoe zit het met het prijsniveau?
groeten, Renée

PENPE
30-06-08, 09:17
Hoi Renee,

Ik ben er in april geweest en toen was hij net een aantal weken open.
Of het een serieuze tegenhanger is voor PUBLIX weet ik niet, wij waren er alleen voor de electronica afdeling, dus verder niet op het prijsniveau gelet.
In september zal ik ongetwijfeld daar nog wel een aantal bezoeken brengen, dan zitten wij op Highlands Reserve.
( alhoewel, daar ligt een PUBLIX vlak naast )

Groetjes,
Pieter

:p .. nog 2 maanden en 5 dagen en dan gaan we weer !

reneefrankrijk
30-06-08, 09:48
Hoi Pieter,
Mocht je er in september nog eens komen dan hoor ik het graag van je.
Geniet ervan, over 2 maanden en 5 dagen :p !!
Groetjes, Renée

Ta2 Gerrit
30-06-08, 14:52
Target is meer een (kleinere) tegenhanger van Wal*Mart, maar dan met een wat warmere aankleding van de winkel. En iets prijziger.
Supermarkt, maar ook kleding, electronica, woninginrichting, speelgoed etc. etc., zie ook www.target.com (http://www.target.com)
En, natuurlijk, bij alle (Super)Target's een Starbucks in de zaak. Alleen daarvoor zou je al (moeten) gaan ;-)

flogolfex
04-07-08, 00:51
De nieuwe Target aan I4 is "maar" een gewone target, dwz dat je er enkel non food en eventueel wat snacks en sodas kan kopen. wil je een Super-Target voor voeding zoals Publix dan zal je naar 192 moeten rijden in Kissimmee, net voorbij 535.