PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Courtyard Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV



Eric
10-04-05, 21:30
Ik heb er nooit gezeten, maar het hotel is onderdeel van het Marriott Village, en dan is het zeker goed.
Ik heb wel in andere Marriott Courtyard's gezeten, en het is in mijn ogen een van de beste ketens van Amerika.
Dus ik zou zeggen, als je een knappe prijs kan krijgen: doen. Maar overweeg ook een villa, als je wat langer blijft!
Eric

Younice
10-04-05, 21:47
Dat stelt me mooi gerust, ik zou niet weten wat ik per nacht betaal het is een inclusieve prijs waarbij je kunt kiezen welk hotel je wilt uit een paar opties. deze is wel met toeslag à 21 euro per nacht maar wat het bedrag per nacht in totaal is..geen idee!

Ik heb er ook zeer weinig verstand van wat een acceptale prijs is voor een vakantie naar Florida voor 2 weken..

ducktown
11-04-05, 17:52
Ik heb afgelopen zomer 3 weken in dit hotel gezeten en kan zeggen dat iedereen van ons reisgezelschap (3 volwassenen) dit het beste hotel vond van de 3x dat we in orlando geweest zijn.

Het hotel maakt inderdaad deel uit van het Marriott Village zoals al eerder vermeldt en we zijn ook even in de andere 2 hotels wezen kijken maar vonden dit toch wel het beste eruit zien, maar ja smaken verschillen.
Het hotel beschikt over een mooi zwembad binnen-buiten bad en 2 bubbelbaden 1 binnen en 1 buiten.
S'morgens is er de mogelijkheid om te ontbijten in buffetvorm (voldoende keuze kosten $9,95 pp).
Tevens ligt er iedere morgen behalve zondags een krant voor de deur.
Het grootste nadeel vonden wij dat de lobbybar vroeg dicht gaat in dacht 9uur maar kan ook 10 zijn weet het niet meer zeker.

Tussen dit hotel en het aangrenzende ligt een foodcourt een rij eetwinkeltjes (waar o.a pizza's, hamburgers, hotdogs, salades enz te koop zijn) naast het hotel tegen de parkeerplaats zijn nog 2 eettenten te vinden vooral de Bahama Breeze kunnen we aanbevelen hebben hier diverse malen goed gegeten.

Hedwig
11-04-05, 19:59
Het hotel behoort tot de Marriott groep. Wij gaan zelf naar het Fairfield wat ernaast ligt. Misschien heb je iets aan deze site. www.tripadvisor.com.
Je typt de naam in van je hotel en je krijgt hotelervaringen van andere mensen ook kent het systeem een punten classificatie systeem.
succes

gr Hedwig :P :P

freestyle4all
11-01-06, 22:19
Sja, kan alleen maar zeggen dat die van Lake Buena Vista erg mooi was. Gratis draadloos internet, koffie en donuts. Alleen een beetje lullig gelegen zwembad aan de rand van het parkeerterrein naast het hotel. Daar konden ze nog net een plekje voor vinden schijnbaar.

pascalbrouwers
30-06-06, 10:26
Hallo allemaal,
Wie van jullie heeft recente ervaringen gehad met dit hotel.
Er is al een topic van maar die dateert van 2004.
Vandaar een nieuwe.

Dit hotel zou op loopafstand liggen van Down Town!!
Verder gratis ontbijt en regelmatig shuttle vervoer naar de parken.

Het zwembad zou moeten tegen vallen.

Het is een goedkoop hotel 57 eurootjes per nacht te boeken bij AE.

We zijn aan het kijken voor en hotel dat korter bij de parken ligt dan voormalig Nikki Bird, en daarbij willen we natuurlijk niet de hoofdprijs gaan betalen.

Groet,
Pascal

Als iemand suggesties heeft, zijn deze natuurlijk welkom.

Eric
30-06-06, 11:49
Ik heb een keer of vijf in dit hotel gelogeerd, en Ben van het Orlando forum zit er op dit moment zelfs.
Loopafstand van downtown Disney is een beetje overdreven, tenzij je 25 minuten lopen in de hitte vlakbij vind.
Met de auto ben je er in 5 a 10 minuten.
Verder is het een prima hotel, redelijk ruime kamers, erg vriendelijk en behulpzaam personeel (een mederwerker spreekt zelfs Nederlands).
Het ontbijt is beter dan in de meeste vergelijkbate hotels, je kunt je eigen wafels bakken.
Er zitten diverse restaurants op loopafstand.
Het zwembad van het hotel zelf is niet veel bijzonders, maar ik stak soms het parkeerterrein over en dan loop je binnendoor zo het aanzienlijk grotere zwembad van de buren in !!
Tegenover het hotel zit een Kinko's met mogelijkheden om te internetten.

Ik mag geen reclame maken op dit forum, maar je zult geen spijt hebben van je keus.
Als je daar toch zit, probeer eens een milkshake bij Steak & Shake, in het rijtje winkels t/o het hotel !!
Eric

Natasja L.
01-08-06, 14:45
Wij hebben in mei in dit hotel geslapen. Prima hotel naar ons idee! Het ligt erg gunstig t.o.v. WDW, is ruim van opzet en heeft nette kamers. Het is een hotel waar wij zeker nog eens naar toe gaan als we in Orlando zijn.

Onze conclusie:
What you see is what you get. Nothing more, nothing less!

Groetjes Natasja

Jill
05-08-06, 23:16
Is dit hotel gelegen op Vineland Av? Dan heb je daar ook de Fairfield Inn en het Fairfield Suite hotel. Wij waren er best tevreden mee. Het ligt op dezelfde straat als de Primium Outlet shopping center!! Je kan er zelfs te voet heen gaan.
Wij verbleven wel in de Fairfield Inn en dit hotel samen met de Suite hotel liggen vrij dicht tegen de snelweg. Die Courtyard niet. Het is heel mooi binnen rijden en ruime parking. + praktische liggen vh hotel.

Connie
29-05-07, 22:59
Hallo Marjol,

Hoe is jullie het Marriott bevallen, de ligging tegenover Disney en is er genoeg te eten in de buurt? Eventueel tips voor ontbijt en avondeten zijn welkom. Ik heb ook zeer genoten van jullie verslag.

Gr. Connie

Marjol
30-05-07, 19:11
Het hotel is ons uitstekend bevallen. De ligging is uitstekend! In mijn topic heb ik wat foto's geplaatst en een recensie geschreven, kijk hier maar even:

http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3361&page=8

Ontbijt hebben we 1 x bij IHOP gedaan (lekker, maar wel véél!) en 2 x bij Sizzler (uitgebreid buffet met lekker vers fruit), beide restaurants liggen bij het hotel om de hoek. Verder hebben we gewoon broodjes gegeten die we bij Wal*Mart hadden gehaald.
Buiten de parken hebben we gedineerd bij TGI Fridays, wat lekker was en twee keer bij onze favoriet, Olive Garden. Erg goed! Beide restaurants zitten weer vlakbij het hotel.

Gunner
24-07-07, 09:49
Als iemand er nog komt binnenkort, doe dan ff de groeten aan de barman (Tim)

Toffe vent :) Heel erg mee gelachen.

sunny
22-08-07, 22:53
Wij zijn net terug uit het Marriott Village. Het grootste nadeel vonden wij dat alle hotels geen eigen restaurant hebben en dat je er 's avonds niets te drinken meer kunt krijgen. Je kunt dan alleen maar terecht in, de buiten het hotel gelegen, foodcourt en dat is nou niet echt gezellig om te zitten.
Ook het ontbijt vonden we matig. Maar ja, dat zal wel gewoon een kwestie van smaak zijn!

De ligging ten opzichte van alle parken is perfect en de kamers waren prima!

sasha
29-06-08, 13:33
Hallo,

Ik ben Sasha en ga met mijn gezin (2 volwassenen en 2 kids) over 3 weken naar Orlando. Ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen met het hotel Courtyard by Mariott Palm Parkway. Ik wil ook graag weten waar ik in Orlando goedkope tickets kan kopen voor Disney en een 5 Flex-park kaart.
Ik wil ze daar kopen omdat je vanuit hier toch nog tax moet betalen waardoor het niet echt gunstig is.

Wie kan mij antwoord geven?

groetjes Sasha

Teleton
29-06-08, 18:48
Ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen met het hotel Courtyard by Mariott Palm Parkway.

Hi Sasha,

Misschien heb ik niet het antwoord waar je op had gehoopt, maar het is er wel een waar je veel plezier van kunt hebben. Wellicht heb je nog geen gelegenheid gehad om eens te bekijken hoe dit Forum werkt. De meeste forumleden stellen zich even voor in de discussie die daarvoor is bestemd. We hebben namelijk verschillende discussies, die je als een soort naslagwerk kunt gebruiken. Op deze manier hoeven we niet iedere keer dezelfde antwoorden te geven. Kijk voor ervaringen met Marriott Palm Parkway op http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5422&highlight=overzicht+hotels Palm Parkway is in de wijk Lake Buena Vista. Je vindt de zoekfunctie in de blauwe balk, boven aan de pagina. Verder houden we de vragen gerubriceerd, de vraag over het hotel zit dus in de juiste discussie. Vragen over tickets horen hier niet thuis.

Als je zelf eerst zoekt, en je hebt dan nog vragen, opmerkingen of je wil je mening toetsen, dan is er altijd wel een behulpzaam Forumlid. Domme vragen zijn er niet, dus voel je vrij om je vragen te stellen;)

Dus eh...veel lees en zoekplezier en vooral....straks veel plezier in Florida.

Huiswerk voor de volgende keer:
Ga even na in welke discussie de vraag over de tickets thuishoort.
Zoek nu zelf in die rubriek even naar het geweldige overzicht van de Disneytickets op dit forum. Ook over de Flextickets (en vooral over de soms voordeliger e-tickets) is al veel informatie te vinden. Laat je op het Forum nog even weten of je op die manier geld bespaart of dat je toch goedkoper uit bent als je de tickets daar koopt?

Marjol
29-06-08, 19:35
Wij hebben vorig jaar twee weken in dat hotel gelogeerd en dat is prima bevallen. Heerlijk rustig en toch heel veel restaurants in de buurt. De Disneyparken zijn ook dichtbij.

Foto's heb ik ooit in een ander topic geplaatst en staan ook op tripadvisor.

Teleton
29-06-08, 20:02
Kijk voor ervaringen met Marriott Palm Parkway op http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5422&highlight=overzicht+hotels Palm Parkway is in de wijk Lake Buena Vista.

De link in het Forum overzicht heet Mariott Lake Buena Vista, maar blijkt gelinked aan de Mariott van Mariott Village an de SR 535/Vineland. Dit is niet het hotel dat Sasha bedoelt. Zij bedoelt de Mariott aan Palm Parkway. Deze wordt in "ons" overzicht niet genoemd, kan het in ieder geval niet vinden. Volgens mij zat Marjol ook in Mariott Village.

Kijk voor meer info over dit hotel op http://www.marriott.com/hotels/travel/mcobn-courtyard-orlando-lake-buena-vista-at-vista-centre/

Wij zijn er nooit geweest, maar passeren het vaak. Mariott is een van de laatste hotels op Palm Parkway, dat lijkt rustig maar op Google kan je zien dat het wel vlak aan de I4 ligt. Geen idee of dat overlast geeft. Aan de overkant van de weg waren in maart grootschalige bouwwerkzaamheden in voorbereiding.

Mickey99
29-06-08, 20:11
Marjol heeft in mei 2007 in het betreffende hotel gelogeerd en ik in december 2007. Hier zijn de reisverslagen van ons:

Marjol:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3361

Mickey99:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4691

Wellicht staat hier voldoende info over het hotel aan de Palm Parkway ;)