PDA

Bekijk Volledige Versie : Universal Studios: niet-film-fans



Maartje
15-04-05, 16:22
Universal Studios staat op ons verlanglijstje om te bezoeken, binnenkort (YES), maar ik twijfel nog op 1 front: al die films waar je stukjes van kunt zien kennen we niet, op Jaws na. Ik ga eigenlijk nooit naar dat soort films, kom liever in een filmhuis. Is het dan toch wel leuk, of is het vooral het feest der herkenning waar Universal het van moet hebben?

Bedankt voor het meedenken!

Bai,

Maartje

Ta2 Gerrit
15-04-05, 16:41
Het is zeker wel leuk, ook als je de films niet kent. Er zijn thrill-rides, making offs en de Studio's zijn één grote filmset. Kompleet met de occasional stuntshow en veel entertainment. Je krijgt ook een beetje een kijkje achter de schermen. Kortom een echt PRETpark :lol: . Have Fun

Ebelix
15-04-05, 16:44
Ja en nee. Het is net zoals een ander pretpark met allerlei attracties. Alleen zijn deze attracties geend op films. Als bijvoorbeeld de Efteling niet leuk vind dan vind je dit ook niet leuk.

Sommige attracties borduren helemaal voort op de film en bij andere attracties worden alleen de figuren uit een film als aankleding gebruikt.

Francien
15-04-05, 17:00
hoi Maartje, sluit me net aan bij het forum, dus moet even kijken hoe ik je moet antwoorden. Wij hebben inmiddels(man+2 kids) alle parken gehad in Orlando. Ik ben verslaafd aan de Disneysfeer. Dit mis ik in parken als Universal en Seaworld. Je hebt zeker een fantastische dag ook al ken je de films niet. Het geeft misschien wat meer diepte aan een attractie als je de film kent, maar wat kan jou het schelen. Lol heb je gegarandeerd!!!!

Maartje
15-04-05, 19:32
OK bedankt, we gaan dus toch maar wel, ook al kennen we die films niet, want de Efteling vinden we allemaal fantastisch!

bai,

Maartje

Eric
15-04-05, 20:51
OK bedankt, we gaan dus toch maar wel, ook al kennen we die films niet, want de Efteling vinden we allemaal fantastisch!

bai,

Maartje

Veel plezier daar !!
Eric

ps. Ik ken de meeste films ook niet, maar heb het toch ontzettend naar mijn zin gehad. Ik vind Universal soms zelfs leuker dan Disney, niet zo zoet... en ze schenken overal bier !!
Gegroet, Eric