PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: maro



maro
27-06-08, 07:16
Hoi,

Wij zijn Sophia en Roger en komen uit Belgie.We zijn 55 en 59 jaar.
We vertrekken op 27 dec samen met onze buren naar Florida . We verblijven gedurende 17 dagen in Orlando in een gehuurde villa.
Daarna trekken we nog enkele dagen naar Memphis.
Graag wil ik via dit forum wat tips en wetenswaardigheden opdoen.

En ik ben er van overtuigd dat dit forum voor ons waardevol zal zijn.

Teleton
27-06-08, 08:58
En ik ben er van overtuigd dat dit forum voor ons waardevol zal zijn.

Van harte welkom op dit leuke, leerzame forum. Julie zijn er in alle opzichten vroeg bij. Zijn de vliegtickets, autohuur en villa al helemaal geregeld? Welke maatschappij is het geworden en waar zitten julllie in Orlando? Komt er nog een schema of...(nog beter) een reisverslag?

Tip: Met de zoekfunctie kan je het forum ook als naslagwerk gebruiken. Kom je er niet uit, wil je een toelichting of gewoon een nieuwe discussie starten om de mening van anderen te horen, dan horen wij dat graag. Veel plezier!

Mickey99
27-06-08, 09:57
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Leuk vooruitzicht om de jaarwisseling in Florida te vieren! Veel lees- en postplezier hier op het forum en succes met alle voorbereidingen.

maro
14-07-08, 21:56
Ja we hebben al bijna alles geregeld.We vliegen vanuit Brussel met Americain Airlines via tussenstop NY.
Via Disney4villa's hebben we een villa gehuurd.Tevens hebben al via Alamo hier in Belgie een auto gereserveerd voor in de luchthaven MCO.
We gaan eveneens voor enkel dagen naar Memphis.Graceland. Ook deze reis hebben we al geboekt en eveneens het hotel -Heartbreak hotel.
Enkel de toegangstickets moeten we nog boeken, maar we zijn er nog niet overuit welke en hoeveel parken we willen gaan bezichtigen.
Space Centre Kennedy is al zeker. De rest zijn we nog aan het uitzoeken. Suggesties altijd welkom.
Een reisverslag zal zeker volgen.