PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mapsit



mapsit
15-04-05, 08:42
Hoi,

Gisteren aangemeld, dan ook maar even voorstellen dan. Ben Jeroen en ben van plan eind November naar Florida te gaan. Duurt nog even, maar dan heb ik ook mooi nog even de tijd om op allerlei fronten te orienteren.

mapsit
15-04-05, 09:02
oh ja mijn alias is mapsit...

ekkie50
05-05-05, 08:09
En? Ondertussen al veel nuttige tips voor jezelf gezien voor je reis in november?
Wordt dit trouwens je eerste reis naar de Sunshine State?

veel voorpret!

Eric
05-05-05, 08:57
Hallo, welkom op het forum. Als we je kunnen helpen horen we het wel.
Waar slaat die mooie naam op? Ben nou eenmaal van nature erg nieuwsgierig :oops:
Eric

mapsit
09-05-05, 09:12
Zal voor ons inderdaad de eerste keer zijn. Maar gelukkig nog genoeg tijd om me voor te bereiden.

Ta2 Gerrit
09-05-05, 09:41
Hallo, welkom op het forum. Als we je kunnen helpen horen we het wel.
Waar slaat die mooie naam op? Ben nou eenmaal van nature erg nieuwsgierig :oops:
Eric
Geldt ook voor deze persoon :wink: vandaar de herhaling van Eric's vraag.

mapsit
09-05-05, 12:14
Is mijn alias, verder niet zo bijzonder.. :wink:

Njit
09-05-05, 12:56
Is mijn alias, verder niet zo bijzonder.. :wink:

Maar achter elk Alias zit weer een verhaal.. En da's dan meestal wel weer grappig..

Die van mij bijvoorbeeld is heel simpel.. Ik heet Martijn maar wordt vaak ook Tijn genoemd.. En omgedraaid is dat weer Njit

Dus.. wat is het verhaal achter jouw Alias?

Eric
09-05-05, 13:43
Is mijn alias, verder niet zo bijzonder.. :wink:

Maar achter elk Alias zit weer een verhaal.. En da's dan meestal wel weer grappig..

Die van mij bijvoorbeeld is heel simpel.. Ik heet Martijn maar wordt vaak ook Tijn genoemd.. En omgedraaid is dat weer Njit

Dus.. wat is het verhaal achter jouw Alias?

Kijk, die weten we dan ook weer.
Maar waarom heet je vriendin nou SpaceAce ?
Eric

petra
09-05-05, 13:54
Jij bent ook niet nieuwsgierig he??

:lol:
He jakkes, ik ben in de meest melige bui, heb al teveel nietszeggende mailtjes verstuurd..... :twisted:

Njit
09-05-05, 14:05
Kijk, die weten we dan ook weer.
Maar waarom heet je vriendin nou SpaceAce ?
Eric

Die vraag zal ze vanavond wel zelf even beantwoorden gok ik :)

Eric
09-05-05, 14:22
Kijk, die weten we dan ook weer.
Maar waarom heet je vriendin nou SpaceAce ?
Eric

Die vraag zal ze vanavond wel zelf even beantwoorden gok ik :)
Nou, ik hoop dat ik mijn nieuwsgierigheid zolang kan bedwingen..... :P

SpaceAce
09-05-05, 17:25
Kijk, die weten we dan ook weer.
Maar waarom heet je vriendin nou SpaceAce ?
Eric

Die vraag zal ze vanavond wel zelf even beantwoorden gok ik :)
Nou, ik hoop dat ik mijn nieuwsgierigheid zolang kan bedwingen..... :P

:)

Mijn internetervaring begon in... 1997 (geloof ik). Mijn achterneef had alles mooi ingesteld en had meteen mIRC geinstalleerd onder het motto: "kun je mooi mee kletsen, maar wel een leuke nick bedenken hé?"

Nou vond ik "Linda" als 17-jarige nou niet echt speciaal. Ik keek door ons rekje van de CDI (jaja, zo geflopt als het maar zijn kan, maar wij hadden een CDI-speler) en daar stond een leuk spelleke bij:

http://student.science.uva.nl/~jkottman/PIC/spaceace1.jpg

Het gaat dus om die rechtse meneer bovenaan, die blonde god! Das SpaceAce! Ik ben dus eigenlijk gewoon een 'hero' :lol: :lol:

(maar als ik naar het toilet ga, besef ik altijd nog dat ik een mooie blonde godin ben, maar ach - kleinigheidjes blijf je houden hé? Alhoewel ik vermoed dat njit blij is dat ik een godin ben en geen god) :wink:

Eric
09-05-05, 17:37
Nou, bedankt voor de heldere uitleg. Nu kan Mapsit toch niet meer achterblijven.
Eric