PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Syl71



Syl71
14-04-05, 22:29
Hallo allemaal,

Ik dacht 2 dagen geleden even kort rond te gaan neuzen op dit forum naar informatie en het vervolgens weer te verlaten maar op de een of andere manier blijft het aantrekken :lol:

Dan is het wel zo netjes ook mij even voor te stellen.
Ik ben Sylvia, woon in Hengelo (O), 34 lentes jong (of is het inmiddels 34 winters oud :roll: ) en ga 17 augustus t/m 2 september 2005 naar Florida met manlief en 2 zoontjes (7 en 2 jaar).

Jaren geleden heb ik tijdens een studiereis 5 dagen door Florida gesjeesd van Orlando naar Miami en in weinig tijd zoveel gezien dat ik er bijna niets van onthouden heb. Daarom gaan we het dit keer in privé tijd overdoen :D .

Ik ben nu ruim 10 jaar werkzaam als reisadviseuse en hoewel ik mensen veelal aan een geweldige vakantie kan helpen lukt me dat voor onszelf deze Florida-ronde niet zo goed :shock:

Beetje jammer weer maar gelukkig bestaat er dit forum en kan ik op deze manier een hoop wijzer worden van al de dingen die we gaan en willen ondernemen :wink:

Groetjes Sylvia

Ebelix
15-04-05, 10:12
Sylvia,

Welkom op het meest verslavende forum over Florida. Een keer op het forum geweest wil je inderdaad nooit meer weg. :mrgreen:

Eric