PDA

Bekijk Volledige Versie : Villa-ervaring: Legacy Dunes



senkermens
22-06-08, 19:37
Wij hebben voor september 2008 een condo geboekt in The Legacy Dunes. (gelegen aan de Hwy 192)

Heeft er iemand ervaring met deze condo's???

corrus
22-06-08, 19:43
Nou... gelegen aan de 192... da's een groot woord...
Gelukkig niet... anders zou je veel te veel last hebben van het verkeer en de Brandweer kazerne die op de de 192 zit...

De weg naar de ingang van Legacy Dunes ligt aan de 192... :D

Ik heb er niet echt ervaring mee maar ik heb er weleens over rondgereden...

SJSL
01-01-14, 13:30
Iemand inmiddels toevallig ervaring met Legacy Dunes?

jabo
30-12-14, 13:38
Wij hebben geboekt bij Legacy Dunes (via Kraft Villa's) voor onze vakantie in april 2015. Ik zal na terugkomst mijn ervaringen met jullie delen.

marijke8
30-12-14, 15:33
Wij zitten nu in Legacy Dunes in een Condo. Alles is prima geregeld door de eigenaar. Dit is een gated community. 2 zwembaden.

jabo
26-07-15, 17:20
As promised .. Legacy Dunes is ons in alle opzichten goed bevallen. We hadden een 1 kamer condo gehuurd via Kraft Villa's (een aanrader).
Het appartement is voorzien van alle gemakken die de meeste mensen thuis ook hebben. Uitzicht op het mooie zwembad vanaf ons balkon, waar al in alle vroegte mensen bezig waren
om het weer schoon te maken voor de komende dag. Veilige omgeving door de gated community. Gelegen op een kwartiertje tot een half uurtje rijden van de Disney Parken.
Terwijl aan de 192 er diverse restaurants te vinden zijn. Kortom Legacy Dunes, aan te bevelen.