Florida Forum

Halloween in Miami

Phileas Fogg
22 september 2004, 14:53
Wij zitten van 28 okt - 1 nov as. in Miami en ik vroeg me of er iemand wat weet over Halloween feesten/activiteiten daar?

Gino
28 september 2004, 09:27
Als het goed is zijn er overal feesten. Maar vaak moet je wel van tevoren reserveren. Veel clubs en kroegen hebben een Halloween Party. Ik kan zo'n feest echt aanraden, iedereen verkleed etc. Als ik jou was zou ik gaan kijken op websites van kroegen/clubs/restaurants van de plaats waar je op 27 oktober zit. Let wel, onder de 21 jaar geen toegang.... :twisted:

Phileas Fogg
28 september 2004, 22:16
Hè?! Is Halloween niet de 31ste dan? Dan zitten we dus in Miami. Heb je toevallig nog tips voor kroegen/clubs/restaurants daar?

Daniel
29 september 2004, 00:03
Ik weet niets specifieks; maar het lijkt mij wel cool 8) om met Halloween over Ocean Drive te lopen!

Petra/VS
29 september 2004, 01:13
Hè?! Is Halloween niet de 31ste dan? Dan zitten we dus in Miami. Heb je toevallig nog tips voor kroegen/clubs/restaurants daar?

Ja, Halloween is op 31 oktober, maar parties worden meestal al de week van te voren gegeven. Op Halloween avond gaan de kinderen langs de deuren voor "trick or treat" en ik neem toch aan, dat bijvoorbeeld in South Beach ook een stel parties zal worden gehouden.

Hier in Washington bijvoorbeeld wordt de uitgaanswijk Georgetown voor het verkeer afgesloten en lopen er honderden verkleedde volwassenen rond.

Ik vond deze site voor je, laat zien, dat South Beach net zoiets is: http://www.virtualtourist.com/m/tt/2c29c/

Ebelix
29 september 2004, 09:28
Ik heb twee keer Halloween meegemaakt in Amerika maar op de dag zelf komen er alleen maar kinderen langs de deur. Van feesten heb ik weinig meegekregen.

Petra/VS
29 september 2004, 14:58
Dit jaar valt Halloween op een weekend, dus zullen er vast feesten op de dag zelf zijn. En in South Beach zullen verklede mensen langs de bars en cafe's gaan, volgens mij is het daar net als hier in Georgetown en dat is allemaal wel op de avond zelf.

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum