PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Tienus22: januari 2009



Tienus22
22-06-08, 13:55
Hallo Allemaal,

Wij gaan in januari voor het eerst een reis door Florida maken...
Vorig jaar hebben we een rondreis langs de westkust van Amerika gemaakt en aangezien wij Amerika een geweldig land vinden willen wij graag veel meer van dit land zien.

Wij vertrekken 12 januari 2009.
Ons reisschema is als volgt:
Dag 1: Amsterdam - Miami
Dag 2: Miami
Dag 3: Miami - Key West
Dag 4: Key West - Everglades National Park
Dag 5: Everglades National Park - Naples
Dag 6: Naples - Sarasota
Dag 7: Sarasota - Homosassa Springs
Dag 8: Homosassa Springs - Ocala
Dag 9: Ocala - St. Augustine
Dag 10: St. Augustine - Orlando
Dag 11: Orlando
Dag 12: Orlando
Dag 13: Orlando - Cocoa Beach
Dag 14: Cocoa Beach - Miami
Dag 15: Miami
Dag 16: Miami - Amsterdam

Wij kijken erg uit naar onze reis. Al duurt het nog wel wat maandjes maar dat maakt niet uit..
Als iemand nog tips heeft dan horen wij dat graag!

Groetjes Leonie en Ron

Teleton
22-06-08, 14:20
aangezien wij Amerika een geweldig land vinden willen wij graag veel meer van dit land zien.

Oeps, weer een vol programma voor 16 dagen. Wat kilometers betreft lukt dat zeker om veel te zien. Maar ik neem aan dat je zo hier en daar ook nog eens wat wil bekijken? Misschien kan er zo hier en daar nog iets aan het plan geschaafd worden. Waarom vlieg je eigenlijk heen en terug via Miami? Je bengt het aantal kilometers al behoorlijk terug als je heen naar Miami vliegt en vanuit Orlando terugvliegt. De tijd die je wint, zou je bijvoorbeeld eens ergens wat langer te blijven, Key West bijvoorbeeld. Vooral in het begin is de reis erg Japans. Het is dinsdag, dus we zijn in Naples.:-s

Verder rij je van Ocala naar St Augustine, dan weer terug naar Orlando om daarna weer naar Cocoa Beach te rijden. Maakt niet uit, alles kan, maar je zou dat ook op 1 dag kunnen doen met een overnachting aan de kust.

Voordeel van reizen in januari is dat het lekker "cool" is met een lage luchtvochtigheid. Have fun!

Tienus22
23-06-08, 09:12
Waarom we heen en terug vliegen via Miami weet ik eigenlijk niet.. We hebben een reis uitgezocht die ons het leukste leek... Ik zal eens kijken of er hier en daar nog wat aangepast kan worden...
In ieder geval heel erg bedankt voor de tips....
Het is altijd leuk als anderen een beetje met je meedenken...