|
|
mapsit 14 april 2005, 16:32 Hoi
Vorig jaar naar Universal Studios in LA geweest, is Universal Studios in Orlando dan nog wel vernieuwend, of toch maar overslaan dan?
Stephanie 14 april 2005, 19:48 Dat vraag ik me ook wel af.
Welke is beter: Universal Studios Los Angeles of Orlando?
En SeaWorld San Diego of SeaWorld Orlando?
Michael66 14 april 2005, 20:20 Seaworld Orlando en Universal Orlando hebben één groot voordeel:
Ze zijn in Florida !!!!!
Dat vraag ik me ook wel af.
Welke is beter: Universal Studios Los Angeles of Orlando?
En SeaWorld San Diego of SeaWorld Orlando?
Seaworld Orlando en Dan Diego lijken sterk op elkaar, maar als je de mogelijkheid hebt, en je kunt ze allebei zien, zou ik het doen. Als je echter iets anders daardoor moet laten vallen, is een van de twee genoeg.
Universal Orlando is veel meer een pretpark dan L.A..
Het is zeker (het zijn 2 parken in Orlando) 3 of 4 keer zo groot.
Dus: Als je al in L.A. bent geweest, moet je gewoon ook naar Orlando.
Succes, Eric
Stephanie 14 april 2005, 20:50 ben nog niet in LA geweest, maar het begint nu al te kriebelen om misschien binnen een jaar of twee ook naar de westkust te gaan ;-)
Ben nog nooit in USA geweest, en ben nu al verslaafd :roll: :P
Ik dacht als Universal / SeaWorld ginder leuker is dat ik het misschien voor dan zou houden, maar ik kan eigenlijk wel niet wachten :D
Jurgen 15 april 2005, 10:04 Zorg er in ieder geval voor dat je voor de grote steden in het westen minimaal 3 dagen neemt, zodat je in ieder geval de belangrijkste plekken kunt bezoeken. LA is wel een vervelende stad om te rijden vind ik persoonlijk, probeer de snelwegen 's middags zoveel mogelijk te ontlopen
want het verkeer staat vanaf 2 uur vast.
Groeten Jurgen
ben nog niet in LA geweest, maar het begint nu al te kriebelen om misschien binnen een jaar of twee ook naar de westkust te gaan ;-)
Ben nog nooit in USA geweest, en ben nu al verslaafd :roll: :P
Ik dacht als Universal / SeaWorld ginder leuker is dat ik het misschien voor dan zou houden, maar ik kan eigenlijk wel niet wachten :D
Wachten moet je zeker niet doen, als je moet kiezen kies dan altijd voor de parken in Florida, met als bijkomend voordeel, dat je meer tijd over hebt voor de westkust, met zijn nationale parken, met San Francisco, met Las Vegas, en ga zo maar door. OOk zonder de pretparken heb je meer dan genoeg te zien in California om er 3 weken rond te toeren.
Dus: eerst de Rollercoasterd in het oosten, en dan de National Parks in het westen.
Eric
Ben er vorige week geweest.. Geweldig park (City Walk is trouwens ook geweldig)..
De drukte viel me 100% mee! We konden alle rides doen (zonder express tickets) en velen zelfs 2 keer...
Summerbunny 9 november 2005, 12:19 Ja de City walk is toch dat uitgaans-gedeelte van Universal Studio's he?
Hebben ze daar echt cafeetjes en discotheken?
Njit 9 november 2005, 12:51 Ja de City walk is toch dat uitgaans-gedeelte van Universal Studio's he?
Hebben ze daar echt cafeetjes en discotheken?
Hier kun je zien wat er allemaal te vinden is:
http://themeparks.universalstudios.com/orlando/citywalk/
Summerbunny 9 november 2005, 16:18 Thanx Njit!
marisca 16 januari 2006, 13:16 Aller eerst californie is ook helemaal geweldig , maar de studios van universal zit veel verschil. In orlando heb je twee parken , en er is gewoon meer te zien in orlando. Neem als voorbeeld jaws in hollywood, die is nog te simpel voor slagharen bijv. Daar zit geen thrill bij hoor! :-({|=
Njit 16 januari 2006, 13:27 Aller eerst californie is ook helemaal geweldig , maar de studios van universal zit veel verschil. In orlando heb je twee parken , en er is gewoon meer te zien in orlando. Neem als voorbeeld jaws in hollywood, die is nog te simpel voor slagharen bijv. Daar zit geen thrill bij hoor! :-({|=
Universal LA is ook in de eerste plaats een Film-park. De Backlot-Tour is hier wel echt (in tegenstelling tot Orlando). Er komen wel wat attracties bij in LA (Revenge of the Mummie) maar ik ben het met je eens dat Universal Studios Orlando in combinatie met Island of Adventures heel wat meer Thrills oplevert.
En Slagharen noem ik geen pretpark :)
marisca 18 januari 2006, 19:30 Nee, Ik vind slagharen ook geen pretpak. Ik moet nu wel uit kijken dat mijn zoon niet te verwend wordt, op die jonge leeftijd. Wie heeft op bijna 7 jarig leeftijd alle parken van orlando al 4 jaar achter elkaar gezien? Maar geen park in nederland , die mij nog boeit. Ik ga morgen naar disney parijs, en daar moet ik mij zelf niet te veel op verheugen, anders valt het vast tegen. Maar met juli in het vooruit zicht naar florida, heb ik nog wat om naar toe te leven. I am spoiled! :oops:
Stephanie 19 januari 2006, 00:11 six flags holland (correctie, walibi world heet dat tegenwoordig :wink: ) vind ik anders ook wel helemaal geweldig hoor! ondanks het feit dat ik ook al in universal enz geweest ben :)
ok geen spiderman en earthquake attracties daar, maar toch ook wel heel veel thrill rides!
|