PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Gerrit-Jan



FlyingDutchman
20-06-08, 23:06
Hi errrrbody!;)
Ik ben nu sinds een maandje in Miami, doe hier mijn stage en blijf hier ongeveer tot half september 2008.
Heeft iemand misschien goede tips om lekker uit te gaan in het weekend, ergens lekker te eten of een leuk(e) optreden/show bij te wonen?
Hoop dat jullie Florida allemaal te gek vinden, ik vind het in ieder geval super!:smile:

Take care..!

GJ

JKG
20-06-08, 23:27
Welkom op het forum. Heb je in die maand tijd nog niets gevonden dan of niets gehoord daar van bevriende Amerikanen van je? ;)

In het subforum 'Miami en Omgeving' zal vast wel genoeg voor je staan... ennuh Florida is inderdaad super!!

FlyingDutchman
20-06-08, 23:44
Haha ja zeker genoeg gehoord, helaas zijn de andere 4 stagaires afgelopen dinsdag vertrokken naar huis en ben ik hier nu nog met 1 andere vriend. Dus via deze site proberen we gezellig met mensen in contact te komen waarmee we af en toe eens kunnen uitgaan, iets eten, trips maken etc. etc.
Tevens komt er bij dat we vrijwel nooit tegelijk een vrije dag hebben haha.
Ik ben al in een aantal clubs en restaurants geweest waaronder het Russische restaurant Tatiana's, Diplomat Mall en Ten Eleven en nog een paar andere restaurants en clubs op Ocean Drive.

JKG
21-06-08, 10:06
Op en rond Ocean Drive is idd genoeg te vinden. Wel jammer dat je dan niet dezelfe dagen vrij bent, maar moet je ook in het weekend werken dan? Anders kan je 's nachts de clubs verkennen met z'n 2en. Wat voor stage doe je?

FlyingDutchman
22-06-08, 21:47
Ja klopt, gebeurt niet veel dat we vrij zijn.
Ben helaas vaak maar 1 dag per week vrij dus dan als ik uit ga moet ik de volgende dag weer werken en dat gaat nooit zo goed samen bij mij[-X

Ik loop stage in het Sea View Hotel, Bal Harbour.
Werk eigenlijk op elke afdeling oa. Purchasing, Accounting, Night Auditing, Front Desk en Sales. Daar komen binnenkort nog een paar projecten bij waaraan ik ga werken, dus wel boeiend allemaal.
Werk inderdaad ook in het weekend helaas. Mn Rooster is niet vast, dus kan best zijn dat ik een keer een zaterdag vrij ben maar ook op bijv. een doordeweekse dag, niet echt gunstig dus.:sad:
Studeer thuis International Business and Management Studies in Amsterdam.
Bijna klaar met mn opleiding, nog een klein jaartje.

ilssse
22-06-08, 22:21
Mijn vriend en ik gaan volgende week dinsdag richting Amerika!!
de eerste 5 dagen zijn we in Washington maar 5,6,7 Juli zijn we in Miami!
Wie weet zien we je daar :D

FlyingDutchman
23-06-08, 23:32
Wow zeker cool! Waar zitten jullie ergens? Ik zit in Bal Harbour aan Collins Avenue.
Laat maar weten wanneer jullie er zijn!

JKG
24-06-08, 09:55
Collins Ave is heel lang ;) Op tripadvisor zag ik dat het adres 9909 Collins Ave is, dus zal wel thv 99th street dan ook zitten. Wij gaan eind september, zit dan bij Best Western Ocean Front, het enige laagbouw hotel denk ik daar. Dat zit 5 straten lager op Collins Ave. Geel gebouw.. je kent het vast wel, thv 94th street. ;)

Maar wel gaaf toch, stage lopen in Amerika... en dan nog in Miami ook. Dan maar 6 dagen werken, maar wel constant in een leuke omgeving. Maar plak je er zelf nog wat aan vast om wel echt te kunnen genieten van wat vrije dagen in Florida of ga je direct na je stage weer naar het meestal koude en saaie Nederland?

ilssse
24-06-08, 17:17
Wij zitten in het Biltmore hotel :P

FlyingDutchman
24-06-08, 19:06
Ja wel leuk maar de stage is geen .... aan. Te rustig seizoen en de werkzaamheden stellen ook 10x niets voor. Had eigenlijk op een echte uitdaging gehoopt maja, een vergissing is snel gemaakt. Anyway Miami is natuurlijk heel vet. Ik ben van plan om nog even een trip langs de Bahama's te maken als ik 2 dagen vrij ben achter elkaar en natuurlijk nog naar Jamaica. In Augustus probeer ik 5 dagen vrij te krijgen om naar New York te gaan. Voor de rest een beetje hier in de buurt, leuke auto huren en naar Palm Beach, Key West en misschien Orlando nog.
Zodra ik 12 sept. klaar ben moet ik meteen terug naar NL omdat mijn opleiding 1 sept. weer is begonnen, zit dus net binnen de limiet van het aantal lessen wat ik mag missen:) Maar ik verwacht dat ik de laatste 3-4 dagen wel vrij krijg hier.
Ja Biltmore hotel heb ik wel van gehoord en 94th street ken ik inderdaad ook wel.
Ik vind zelf Sunny Isles een leuke buurt, veel Russische winkels etc.

JKG
25-06-08, 19:01
Stages zijn vaak nooit leuk en vaak mag je niet de leuke dingen doen ;)
Hmmm balen dat je dan net met je limiet zit qua lessen ;) 12 september... dan lopen we elkaar mis, ik zit ergens eind september in Miami Beach.