PDA

Bekijk Volledige Versie : Universal Studios: Halloween Horror Nights



yviera
23-09-04, 15:28
Wie heeft dit ooit mee gemaakt? Wij gaan hiervoor kaartjes kopen, op de site ziet het er in ieder geval lekker eng uit... zal voor mij wel eng worden, ik durf namelijk niet in de poppey (waterbaan) en de rest van me familie wel dus zit ik daar lekker in me uppie op een bankje :cry:

Nou ik hoor het van jullie bye bye xxx yviera

Natasja
04-10-04, 19:29
Ik ben vorig jaar daar in het park geweest en toen was het
s"avonds Halloween maar over dag zag het er al best eng uit want toen hingen er overal al doodskoppen en zo en dit jaar ga ik er toch heen om Halloween te vieren, maar ga ook naar Mickey's Not So scary party in Disney en dat is gewoon super leuk

Groetjes Natasja

Planetx
05-10-04, 14:54
Wij zijn in 2002 geweest en toen was het alleen in island of adventure nu hebben ze het verdeeld in 2 parken.

vooral de spookhuizen zijn vrij griezelig en echt goed gemaakt
ook in het park tussen de attraticties door wordt je soms verast en gaat je hard 10 keer sneller kloppen.
het is allemaal erg mooi ingericht en onwijs gaaf , kleine kinderen mogen dan ook niet het park in.

er is ook geen rottigheid ondanks dat er alchohol wordt geschonken,

wij hebben een pas gekocht waar je meerdere avonden kunt gaan

Petra/VS
05-10-04, 15:59
Op welke dag is Halloween eigenlijk? Ik heb nl. geen idee... :oops:

Halloween is 31 oktober.

Planetx
10-11-04, 17:16
halloween in universal is in 1 woord weer gewldig geweest

ook de bill en ted show was weer erg komisch

Johnwalibi
07-06-06, 02:26
October is de scaremonth in Orlando. Universal en Busch Gardens mag je dan echt niet missen. Op de site van Univacations staat het volgende:

Welcome to Halloween Horror Nights®, the most frightening Halloween event on earth, when Universal Orlando Resort transforms into a darkened world where mutants, monsters and maniacs roam the streets. Dare to face a nightmarish realm filled with terrifying haunted houses, skin-crawling scare zones, and hordes of ghoulish creatures lurking in the shadows.

And this year is more frightening than ever as Halloween Horror Nights celebrates its petrifying "Sweet Sixteen". For nineteen nights in 2006-September 29 and 30, October 6-8, 11-15, 19-22, 26-29 and 31-the streets will come alive with walking dead and terrified guests. Will you survive?

http://www.univacations.com//events/halloween.asp

Weet iemand de data van Busch Gardens Howl o Scream 2006?

Grtz
Johnny

Daan
07-06-06, 08:11
Wij hebben er nog over gedacht om met Halloween naar florida te gaan. Maar gezien de drukte die op zulke dagen verwacht wordt, heeft ons doen besluiten pas begin November te gaan. Het lijkt me in ieder geval wel een keer leuk om daar met Halloween te zijn. Zo'n Halloween dag in Walibi vind ik toch net iets minder :roll:

Chanty
07-06-06, 08:50
Klinkt een stuk enger dan 'Mickey's Not So Scary Halloween PArty' ikke blij dat we in WDW zijn! ;)

Ervaringen in Universal H'wood The Mummy (walkthrough, voordat de rollercoaster er was) en Van Helsing (ook walkthrough) zijn mij niet goed bevallen :oops:

Gr Chantal

M&M
08-06-06, 00:50
Halloween Horror Nights in Universal is echt de bom!!
Ik ben er twee keer geweest en het is een horrorfeest dat zijn weerga niet kent.
De drukte valt mee, hou goed de peak nights in de gaten en vermijd die, probeer een donderdagavond te gaan.
Happy screaming!

Sil_22
11-06-06, 20:21
Ben 2 jaar geleden naar Hol-o-scraem in Busch Gardens geweest en het was echt geweldig!!!!
Elke zaterdag avond in Oktober kun je naar Hol-o-scream.De Haunted manisions zijn echt aanstaanjagens vooral de eerste keer dat je erin gaat,je moet namelijk overal doorheen lopen en ze jagen je echt de stuipen op het lijf.Van de "lokals" heb ik gehoord dat Busch Gardens echt veel beter is dan Universal.Het is wel ontzetten druk dus ik zou zoveel mogelijk in de tegengestelde richting van de mensen gaan lopen en niet teveel gewone attracties bezoeken want dan heb je niet genoeg tijd voor de spookhuizen.
Veel plezier op vakantie en Busch Gardens moet je echt een keer meegemaakt hebben!

enzob
12-06-06, 07:41
Officieel is het Halloween op 31 oktober. Maar bij Universal begint het al eind september. Dan is het zeker nog niet zo druk.

Enzo.

marisca
12-06-06, 08:38
Die walk trough bij de mummy was hilarisch!
Ik heb een hart verzakking gehad vorig jaar! :shock:
En toen was het niet eens halloween!
Gr Marisca. 8)

Jill
08-09-06, 18:08
Hallo, wij gaan in oktober weer naar Orlando en willen graag eens naar zo'n Halloween Horror Night gaan in Universal Studio's. Weet iemand misschien waar je goedkope tickets kan kopen voor dit?? Heb zelf al bij een paar ticketsalers emails verstuurd maar die hadden er geen tickets voor.

Alvast bedankt.

Johnwalibi
10-09-06, 22:20
Als je geen inwoner van Florida bent dan is het heel moeilijk om enig discount te krijgen voor de tickets. Ze hebben een kortingsactie lopen met Coke en Burger King, maar nogmaals deze actie is alleen voor inwoners van Florida. Universal geeft een mooie discount aan groepen van 15 of meer personen. Mocht je 29 september willen gaan neem dan even contact met mij op!

Grtz John

marisca
14-09-06, 19:42
In 1997 Horror nights meegemaakt in Hollywood en dat was erg leuk!
Universal blijft geweldig daarom volgend jaar weer ,en disney slaan wij een keer over!:-P
En ik zeg niet dat disney niets aan is!
Wij hebben gewoon te veel disney gehad de laatste jaren( we are spoiled ).
Gr marisca

p.debeer
03-10-06, 21:52
HALLO
als je korting wil krijgen op een ticket van de horror night
weet ik wel een manier.
als je een paar dagen eerder naar de universal studio's of naar island of adventer gaat kun je binnen in het park bij gast service ticets kopen voor de horror night.
deze kosten daarbinnen ongeveer $ 30,-
raadzaam is wel om een vip ticket te kopen zodat je niet hoeft te wachten bij de atracties, want tijdens de horror night zijn er wachttijden van een uur tot anderhalf uur en kun je dan onmogelijk alle atracties bezoeken.
wat deze tickets daarbinnen kosten weet ik niet.
groetjes peer

enzob
10-10-06, 10:08
Ik was afgelopen Zondag. Het was er geweldig. Maar, je moet een expressticket bij je gewone ticket kopen, anders is het niet te doen! de wachttijden van een spookhuis lopen op tot gemiddeld 75 minuten. Kosten vrijdag:$50 Zaterdag:$40 Zondag:$30.
Als je een flexticket hebt dan is de basisticket veel goedkoper.

Enzo.

marloes
11-10-06, 20:43
Hoi Enzo

Kan je misschien wat meer vertellen wat je gezien hebt? Hoe het allemaal ging? En foto's zijn ook altijd leuk om te zien. Wij willen volgend jaar namenlijk ook hier naar toe.

Groetjes Marloes

Njit
11-10-06, 20:50
De officiele site: http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/

http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/images/HHN_logo.gif

enzob
12-10-06, 03:38
Sorry geen foto's, die zijn al allemaal gemaakt en staan op diverse site's. We kwamen maandag aan en zijn meteen naar de kassa gegaan van Universal om "stay and scream" kaarten te kopen en een express pass voor de Zondag.

Die zondag waren we in Islands of Adventure, en als je een kaart had voor Halloween mag je via een speciale ingang naar het Universal park. De rest van de mensen staan in een enorme rij voor de ingang:lol: .

Het volgende is te doen:

7 spookhuizen
Verschillende scare zone's
Openings show en Bill en Ted's show
Aangepaste film op de bollen
Bepaalde attracties zijn open.

Ik ga het niet helemaal in detail bespreken, maar:

Iets over de spookhuizen:
Geen express Pass: 75 minuten wachten (en dit is optimistisch) express: doorlopen. Express kaarten zijn zeer snel uitverkocht!

Bij een van de spookhuizen is een isolatie kamer gemaakt zoals in een gekkentehuis. dus dikke zachte wanden. In de ruimte hangen lappen van die stof met bloedvlekken. De verlichting bestaat uit een stroboscopisch licht. Door de ruimte heen lopen patienten in witte pakken met wit gepoederde hoofden en zwart omrande ogen. Door het licht wat steeds uit en aangaat, staat er ineens iemand vlak voor je, maar is die bij de volgende flits weer weg. Zo baan je je een weg door de ruimte. Doodeng:-\" . En dit is nog maar een kamer, zo'n huis heeft er soms wel 10!

Ieder huis heeft een eigen thema en eigen truckjes

Scare zones:
Op verschillende plaatsen is een scarezone gebouwd: een straat waar je doorheen loopt en waar ze je op iedere mogelijke manier aan het scikken proberen te maken, bij een zelfs met eng verkleden lilliputers.
Wat ook wel leuk is is een leger van zombies allen met hun eigen motorische boomzaag. Links, Links, Links, zo marcheren ze als militairen. als de commandant op zijn fluitje blaast starten ze hun zaag en sprinten ze het publiek in. Veel gillende meisjes dus.

Bill and Ted show: altijd het hoogtepunt. Let op als je express kaarten hebt geldt dit alleen voor de eerste voorstelling! je zit dan wel op de eerste rij! In de show worden de films van het afgelopen jaar op de hak genomen. Filmkennis is een verijste! maar de show is door de leuke meezingnummers voor iedereen te volgen. Wat ik erg grappig vond waren twee doventolken die voorin stonden. Die wel erg ver in hun rol opgingen.

Op de bollen worden stukjes uit horrorfilms vertoond. Hoogtepunt: je hoort Hannibal Lecter zeggen "Do you scare easily..." en terwijl je in jezelf nee zegt hoor je een enorme knal. Meteen al mijn nitrobaat tabletten op!

Atraccties: Express!! gewoon lekker doorlopen. Maar je mag alles, dus ook de spookhuizen, maar een keer (express) doen!

Verder wordt overal alcohol geschonken en verkopen leuk gekleden meisjes een soort alcoholische gelei in een grote spuit.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Enzo.

Njit
12-10-06, 10:42
Ziet er zeker goed uit. Vorig jaar waren we met Halloween in Port Aventura (spanje). Dit is een Universal park. Was ook zeer tof aangekleed daar. De spookhuizen waren erg freaky..

Phileas
27-10-06, 01:15
Hoi,

Hier toch een klein puntje van kritiek over de Halloween Horror Nights in Universal. Wij zijn zaterdag 14 oktober geweest en vonden het helemaal niks. (en we waren de hele week in Orlando/hebben alle pretparken gezien met heel veel lol!)

Afgezien van de enorme wachttijden (75+ minuten voor alle spookhuizen) hadden wij soms de creeps van de massa mensen die door het park trok. Veel uitgelaten tieners; zakflacons alcohol alom in de wachtrij (!?) en de bekende geur van wiet (hangt hier in Den Haag in de meeste trams, vandaar!). Sfeer onderling voelde niet prettig aan; alsof er elk moment een vechtpartij kon ontstaan.

Wij zijn dan ook na 2 uur terug gegaan naar ons hotel (#%$@!, zonde van het geld!). De entreepassen hadden we gekocht bij supermarkt Publix. Ze hingen bij de kassa voor $10 minder dan aan de "deur". Navraag bij de kassiere leerde, dat iedereen kon ze kopen en je hoefde zelfs niet het bijbehorende Coca-Cola product aan te schaffen. Achteraf las ik, dat je Florida resident moest zijn, maar gelukkig heeft niemand het pasje gecontroleerd bij Universal (omdat er 5.000 tegelijk naar binnen wilde!?!?!? Hi,hi).

Later die week in Magic Kingdom een uurtje meegesnoept van Mickey's not so scary Halloween Party en dit was echt zo verschrikkelijk leuk en schattig! Gelukkig is iedereen anders!

Groetjes,
Natalie

remon
28-10-06, 03:30
Ik ben 3 jaar geleden naar HHN in IoA geweest, en wij vonden het op de aankleding na ook helemaal niks aan.
Misschien zijn wij Nederlanders wel te nuchter voor dit soort dingen

USAfreak
28-10-06, 14:53
Hallo,

Wij zijn vrijdag de dertiende oktober naar de halloween night geweest (leek ons wel een leuke datum) en ook ons viel het tegen. Veel te veel mensen voor te weinig attracties. De sfeer was daarentegen goed, ik heb niet het idee gehad dat er een vechtpartij kon uitbreken. Wel was ik erg verrast dat iedereen overal rookte en dronk. Dat zie je niet vaak in de US. Het was een leuke avond, maar niet voor herhaling vatbaar.
Groetjes, Mirjam

marloes
28-05-07, 14:18
De site van HHN 2007 is ook eindelijk online http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/index.html (http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/index.html) Er staat verder nog niet hoe dit event voor dit jaar gaat heten, vorig jaar was het geloof ik Sweet sixteen?
Ik heb 2 tickets besteld voor Donderdag 18 Oktober. Ik heb er gelijk ook 2 express passen bijgedaan, zodat we voor een aantal haunted houses de wachtrijen kunnen overslaan. Want ik had gehoord dat de wachttijden erg lang kunnen zijn.
Gaan er nog meer mensen naar HHN?

Groetjes Marloes

M&M
31-05-07, 10:57
Wij gaan eienlijk altijd speciaal voor HHN noor Florida ( en Disney offcourse )
Twee jaar geleden gingen wij op een non peak night, we hadden wel Express passen maar die waren toen eigenlijk niet nodig, we waren er vrij vroeg en er waren nergens wachtrijen.
We hebben toen ook eerst alle spookhuizen zonder pas gedaan en later op de avond met pas, maar de langste wachtrij die toen aangegeven stond was 30 min.
Op het drukst van de avond alle huizen nog een keer gedaan en de wachtrijen haalden de aangegeven tijden bij lange na niet.
Bij het huis met toen de langst aangegeven wachtrij (40 min) hebben we precies 17 minuten in de rij gestaan.
In ons geval dus jammer van de passen, hoewel je wel iets extra aandacht krijgt in de huizen als je met je glow in the dark necklace met VIP pas gespot wordt.
Ik heb me ook nog nooit onprettig of onveilig gevoeld, ik vind de sfeer juist super relaxed.
Dit jaar gaan we op 1 november, ook een non peak night en we nemen geen express pas.
Misschien zie ik jullie nog wel daar.

Groeten Marco

marloes
03-06-07, 16:38
In ons geval dus jammer van de passen
Ik hoop niet dat wij voor niets de dure express passen hebben gekocht. Wel een tip om te houden van jou is: wanneer het nog rustig is, dan de normale wachtrij gebruiken en later op de avond wanneer het drukker is nogmaals gaan maar dan met de express pas.

Misschien zie ik jullie nog wel daar
Ik denk niet dat je ons ziet, want wij gaan op donderdag 18 okt. En op 24 okt vliegen we al weer naar huis.
Wel bedankt voor de leuke beschrijving van de avond!

Groetjes Marloes

Michael66
08-07-07, 14:40
Ik kwam zojuist de data en het thema van Universal's Halloween Horror Nights tegen:

COME FACE TO FACE WITH FREDDY KRUEGER, JASON AND LEATHERFACE!
Sept. 28-29, Oct. 4-7, 11-14, 18-21, 24-28, 31, Nov. 1-3
Plans are being made.
Blades are being sharpened.
Body parts are being stitched together.
Once again, your worst nightmares will soon be taking shape in the shadowy darkness of one of the country’s largest and most terrifying annual Halloween events – Universal Orlando® Resort’s Halloween Horror Nights®.
Now in its 17th year, Halloween Horror Nights was Amusement Today’s 2006 Golden Ticket Award winner for Best Halloween Event, annually drawing hundreds of thousands of horror fans from around the globe.
This year’s event promises to break new ground with all new frights and entertainment, and immersive thrills never before imagined. It’ll be the greatest exhibition of pure terror ever unleashed anywhere, and you can experience it all, LIVE, only at Universal’s Halloween Horror Nights.

Bron (http://www.halloweenhorrornights.com/eventinfo.html).

Uiteraard zijn deze datums opgenomen in de evenementenkalender (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3190)!

aeroxerel
29-08-07, 12:18
is dit enkel in universal studios? of ook in islands of adventure???

zijn attracties zoals hulk open???

weet er toevallig ook iemand of je met een 5 park orlando flex ticket gratis binnen mag? en hoeveel je eventueel extra moet betalen?

alvast bedankt
tom

Njit
29-08-07, 12:56
Veel van je vragen worden hier beantwoord: http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/faqs.html

Sabine_1979
18-06-08, 21:28
Hallo allemaal,

de kaartjes voor dit evenement zal alweer even in de voorverkoop en om niet mis te grijpen wilde ik dus vanavond kaartjes bestellen voor de openingsavond op 26 september. Alles ging prima tot... ik een bevestiging moest ontvangen. Ik krijg keer op keer een error terwijl ik wel het goede creditcardnummer heb ingevuld. Dacht even dat het wellicht aan de vervaldatum lag daar die gekke amerikanen (of is t juist gekke europeanen ;-)) natuurlijk maand en dag omdraaien. Ik denk: misschien doen ze dat ook met het jaartal. Vervaldatum is 12/11 dus je zou denken december 2011. Ik dus nog november 2012 geprobeert maar ook dat lukt niet. :'(

Heb t al 4 x opnieuw gedaan en ben nu als de dood dat het straks alsnog 4 x is afgeschreven en besteld. Zal wel niet want heb immers ook geen bevestiging. Maar... heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Nog tips was ik wellicht nog zou kunnen proberen???

Zou het anders wellicht met de instellingen van mijn computer te maken kunnen hebben? Had vorige maand een virus en recent alles nog opgeschoond. Maar misschien wel te goed? Zou dat ook kunnen? HELP!

Anders ga ik ze bellen. Op welk nederlands tijdstip kan ik dat het beste doen? En kunnen zij dan ook gelijk zien of ze wellicht toch een bestelling hebben binnen gekregen?

Hoor (jullie tips/het) graag.

Alvast bedankt

groetjes
sabine

Njit
18-06-08, 22:13
Je loopt wel kans dat het als Soft Charge op je Credit Card staat. Deze vervalt binnen 10 dagen maar verlaagt wel je limiet. Je zult even met je bank/Mastercard/Visa moeten bellen om dit zeker te weten.

Ik neem aan dat je dit nummer wilt bellen:


Q: Why did I receive an error at the end of my transaction?
A: Please verify that all of the billing information entered into the ticket store is correct. If all of your billing information was entered correctly and you are still receiving an error, please contact an Online Ticket Store Agent at 1(407)224-7840 for assistance.

In Orlando is het 6 uur vroeger. Dus als je om 15.00 Nederlandse tijd belt dan is het daar 09.00.

Sabine_1979
20-06-08, 21:45
Hey Njit,

Bedankt voor je reactie. Ben voor de zekerheid toch maar even naar de bank geweest en wat blijkt... de slimme mannetjes in pak hebben mij zo'n 2 maanden geleden wel een nieuwe betaalpas gestuurd maar waren even vergeten dat de creditcard hieraan gekoppeld is en ik die dus ook nieuw moest hebben. Kortom, met het in gebruik nemen van mijn nieuwe betaalpas, is mijn cc onbruikbaar geworden. Toch fijn dat ik daar nu achter kom he. ;-)

Ik krijg nu een nieuwe creditcard maar dit laat toch nog wel zeker een weekje op zich wachten. Krijg nu toch wel een beetje de kriebels. Straks grijpen we mis (willen openingnight 26 september + express). Iemand enig idee hoe snel die dingen gaan?

x
sab

marloes
25-06-08, 20:40
Straks grijpen we mis (willen openingnight 26 september + express). Iemand enig idee hoe snel die dingen gaan?

Zo snel gaat de kaartverkoop ook weer niet. Een weekje kan er nog wel vanaf. Ik denk zelfs nog wel 1 maand.
P.s goed keus HHN, wij hebben echt een enge avond gehad!

Marloes

marloes
06-07-08, 17:18
Als je extra wilt opvallen in de Haunted Houses draag dan een wit t-shirt!
Dat had ik dus aan, en dan val je wel op. Helaas trek je dan de Freaks aan die je extra laten schrikken haha

Marloes

M&M
06-07-08, 21:12
Nog een tip: Als je op de boardwalk wordt aangesproken om een zwart-witte HHN lanyard te kopen: DOEN !!
Deze worden normaal alleen bij de VIP passen geleverd maar soms kan je ze dus los kopen.
Deze lanyards zijn glow in the dark en garanderen je een special treatment in de haunted houses !!

marloes
12-07-08, 15:25
Mocht je nog een verslag willen lezen over HHN, kijk dan op mijn weblog bij DAG 18.

Marloes

Njit
13-05-10, 14:14
HHN is zeker niet voor kinderen:

JjUfesSQOTI

Ellen&Bas
24-06-10, 23:46
hey iedereen, wij zijn in april een tourtje door florida gaan maken en orlando was toch 1 van onze favorieten! we zouden in oktober mss teruggaan en ook halloween willen vieren. Zijn er nog vorig jaar mensen geweest? Ik lees overal dat het echt de moeite is!
Wat zijn de peakdagen eigenlijk? Wij willen deze liefst vermijden! Is het echt zo erg met de jongeren die aan de drank zitten?

p.debeer
11-07-10, 00:37
hallo

Als je naar de horrornight gaat in de Universal studios, kun je beter
expresse tickets kopen.
Deze zijn wel een stuk duurder, maar dan kun je wel ieder spookhuis in.
Als je normale tickets koopt kan je de helft maar zien,omdat de wachtrijen giganties lang zijn.
De tickets kun je het beste kopen bij guestservice binnen in het park,hier zijn ze een stuk goedkoper.
Echter moet je dan wel eerder die week een dag naar de Universal studios gaan.

De horrornight bij Disney vind ik persoonlijk niet veel aan.

Gr. Peer

Njit
12-07-10, 11:39
Tickets zijn te koop
THE NATION'S PREMIER HALLOWEEN EVENT
After two decades of nightmarish thrills and unbridled terror, a new era of darkness begins at Universal Orlando® Resort. Get ready as Universal takes your greatest fears to a whole new level at Halloween Horror Nights® XX: Twenty Years of Fear. On select evenings every autumn Universal Studios Florida® theme park is transformed into a nightmarish maze of all new haunted houses, electrifying scare zones, and outrageous live shows, while a horde of mutants, monsters and maniacs roam the darkened studio streets. Tony Timpone, Editor of Fangoria Magazine, said, "After visiting scream parks all across the U.S. for the last 20 years, I can easily say that Universal's is the best in the business… Halloween Horror Nights is the ultimate Halloween experience."
[B]SEPTEMBER 24, 25, 30 OCTOBER 1-3, 7-10, 14-17, 20-24, 27-31, 2010
GET YOUR TICKETS NOW! (http://halloweenhorrornights.com/orlando/general_tickets.html)

Marco Stern
24-07-10, 23:00
DRUK in mijn geval (2009) pfff met wachtrijen langer dan een uur voor ieder haunted house. Het was wel leuk gedaan verder, maar echt veeeeeel te druk.

Figment
26-07-10, 19:27
Jaaa geweldig HHN! Het is de reden waarom ik ieder jaar in oktober naar Orlando ga.

De peak dagen zijn vrijdag en zaterdag, die dagen kunnen echt gigantisch druk zijn! (wachtrijen van 90 minuten zijn niet overdreven) Alhoewel, ik ben in 2008 op Halloween avond geweest, wat op een vrijdag viel, en toen was het erg rustig. Ik geloof dat ik maximaal een kwartier heb moeten wachten voor een huis, en dat was enkel omdat er een wissel van scare actors was. Vorig jaar ben ik ook op Halloween avond geweest, wat toen op zaterdag viel. Het was een stuk drukker dan het jaar ervoor, maar ik heb zonder express pas op m'n gemak alle huizen kunnen doen.

Als je van plan bent om overdag naar Universal of Islands of Adventure te gaan, dan is het een aanrader om een 'stay and scream' ticket te kopen. Dit houdt in dat je het park niet hoeft te verlaten en dat je met een beetje geluk 45 minuten voor de officiele openingstijd al wat huizen kan bezichtigen! Voordeel is dat er dan nog geen rijen staan, dus dat je meteen door kan lopen. Zodra het park open gaat kan je verder met de huizen die wat verder in het park liggen. Mijn tip is om eerst alle huizen te doen en daarna pas de scarezones. De scarezones zijn zoveel spannender in het donker, en vroeg op de avond zijn de wachtrijen voor de huizen nog niet zo lang. Een andere aanrader is de Bill & Ted show, waar half Hollywood op de hak wordt genomen. Voorgaande jaren was deze show in het Fear Factor stadion tezien, maar er gaan hardnekkige geruchten dat het dit jaar in het Terminator 3D gebouw wordt gehouden.

Met het alcohol misbruik valt het best mee. De drank vloeit rijkelijk, maar alleen in 2006 heb ik een paar vechtpartijen gezien. Deze werden echter meteen de kop ingedrukt door de beveiliging. Er staan in de rij wel altijd een paar dronken tiepjes die denken dat ze erg grappig zijn, maar ik heb daar zelf verder nooit last van gehad. Met name in de huizen staat overal beveiliging, dus als je lastig wordt gevallen is 1 seintje voldoende.

Het zijn gewoon onwijs gave avonden die je zeker niet mag missen! Dit jaar wordt het 20ste jubileum gevierd, waarbij de hoogtepunten van de afgelopen jaren de revue zullen passeren. Must do!

Voor wie interesse heeft; ik heb een aantal tripreports geschreven over HHN van 2207, 2008 en 2009. Die van 2009 is nog niet helemaal af, en ook het verslag van 2006 moet nog online komen, maar dan krijg je een beetje een idee hoe een avondje griezelen eruit ziet! http://blondeandbeyond.web-log.nl/blonde_and_beyond_travel_/2009/09/universals-hall.html

Njit
29-06-11, 11:03
De nieuwe site voor HHN2011 is gelanceerd

http://www.horrornightnightmares.com/wp-content/uploads/2011/06/hhn_21t.jpg

Website: http://halloweenhorrornights.com/orlando/index.html .
Locatie: Het vind dit jaar plaats in de Universal Studios.
Wanneer: September 23, 24, 29, 30, October 1, 2, 6, 7, 8, 9, 13, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 29, 30 & 31, 2011
Tickets: Zie: http://halloweenhorrornights.com/orlando/general_tickets.html

Event Hours:
6:30pm - 2am on Sept. 30, Oct. 1, 7, 8, 14, 15, 21, 22, 28 & 29
6:30pm – 1am on Oct. 9, 13, 16, 20, 23 & 27
All other event nights: 6:30pm – 12am

Heb zelf een vraag aan de kenners:
Is er een verschil qua programma tussen de weekenden en doordeweeks (behalve dan de drukte). Want we kunnen ook gewoon door de week dus als het qua beleving niks uitmaakt dan doen we dat gewoon :smile: We zitten er aan te denken om een Frequent Fear te kopen. Dan kunnen we meerdere avonden gaan. Is net zo duur als een normaal ticket..

Marco Stern
30-06-11, 06:39
Volgens mij is er geen verschil. Ik weet wel dat de keer dat ik ging het zo ontzettend druk was dat het niet leuk meer was. Overal 1 tot 2 uur wachttijd. Er waren veel te veel mensen in het park, dus dan zou zo'n frequent fear pas wel handig zijn, kom je gewoon een volgende dat terug als het te druk is.

Njit
18-09-11, 22:49
Halloween in Orlando is een groot evenement. Wij doen het dit jaar voor het eerst maar we hebben er hoge verwachtingen van. Je moet niet bang aangelegd zijn :)

qg8GRQzFuXw

Filmpje van HHN 21

yloqyRbmoLw

rotarynette
29-09-12, 15:47
Wij zijn ook van plan om naar Universal horrornights te gaan, nu zagen we bij de publix, dat je daar kaartjes van de cola kon kopen voor zeer mooie prijzen( verschillende dagen en prijzen),maar op de site van Universal zijn deze prijzen voor residents.
Wie heeft er hier ervaring mee?
De general adm. kost idd $88,99!!

Michael66
24-04-13, 00:49
Universal's Halloween Horror Nights 2013: de data zijn bekend!
Enter if you dare Sept. 20-21, 26-29, Oct. 3-6, 10-13, 16-20, 23-27, and Oct. 31-Nov. 2. But you can’t say we didn’t warn you…Bron: http://on.fb.me/XULZne

http://img809.imageshack.us/img809/2179/92309610151427745608233.jpg

Bullyleo
24-04-13, 10:41
Houd er wel rekening mee dat ze bij Universal de dag doormidden hebben geknipt en dat als je overdag gaat, je 's-avonds niet op het Halloween fest mag blijven zonder dat je extra betaalt! Omgekeerd dus ook, koop je dus kaartjes alleen voor het Halloween fest dan zijn deze uitsluitend 's-avonds geldig en met dat kaartje van 89,99 kan je dus niet 's middags aankomen.

epfan
24-04-13, 12:16
Woooow super, Ik dacht dat ik net na halloween daar zou aankomen en dat ik dus dit niet mee zou kunnen maken. Nu 89 dollar voor een avond ticket is best wel veel dus enkele vraagjes.
Is het dan heel druk op die dagen (meer bepaald op 2 november)
Zijn de huizen goed te doen op 1 avond?

Njit
24-04-13, 13:03
Er zijn ook kaarten voor meerdere dagen. Dan betaal je een stuk minder per dag. Verder is er de optie Stay and Scream. Dan kun je aansluitend aan je normale bezoek het park 's avonds bezoeken. Grootste voordeel is dat je dan in het park kunt wachten tot de huizen opengaan. Je bent dan de grote drukte voor.


1) You skip the line outside the park. The Halloween Horror Nights line gets crazy, and you have to pass through metal detectors, so that adds an extra wait. You can see a haunted house (or maybe two) if you stay and scream while the poor souls outside are slowly inching their way in.

2) You get to see a house or two early (usually). If all goes well, one or two of the houses will open early. You get released from the holding area when that happens and get a jump on the crowd.

3) You can kill the time eating dinner. One of the two waiting areas is virtually always by Finnegan's restaurant. I love to have dinner while waiting for park to reopen for Halloween Horror Nights. By the time that happens. I'm well nourished and ready for a busy night.

4) You get to see the scare zones in the daylight. The park is a different place in the daylight vs. at night. If you come early, you can go through the scare zones while it's still outside, then return after dark for a completely different experience.

Bron: http://www.examiner.com/article/top-4-reasons-to-stay-and-scream-at-universal-orlando-s-halloween-horror-nights

Michael66
29-08-13, 09:55
Halloween Horror Nights 2013

Welke thema-paviljoens zijn er dit jaar?


http://youtu.be/0ILMBSIvYzM

Waar in Universal staan de Horror paviljoens?

http://img827.imageshack.us/img827/4830/k413.png

Officiele preview / trailer


http://youtu.be/zdWpP0m1xCM

Trailer "Evil Dead"


http://youtu.be/l3YxPBm9_GE

Trailer "The Walking Dead" (2x)


http://youtu.be/Btq9N7QZzR0

Trailer "Resident Evil"


http://youtu.be/Nfu-RZ81X04

Njit
29-08-13, 10:47
Mooie huizen weer. Vond het in 2011 echt een hoogtepunt van onze vakantie. De sfeer in het park is echt heel goed gedaan! We gaan dit jaar naar de Horror Nights (http://www.horror-nights.de/) in Europa Park. Ben benieuwd of ze er aan kunnen tippen :)

epfan
29-08-13, 11:36
Als ik de commentaren hoor van mensen die beide gedaan hebben ga je zeker niet teleurgesteld geraken plus Europa Park is gewoon een geweldig park he.
Na het zien van deze trailers doet het pijn aan mijn halloween hartje dat ik er niet ga geraken. Mijn vriendin is zo niet voor de sfeer ( 2 keer moviepark germany gedaan) en daarom nu ook geen kaarten gekocht.

moonlight91
29-08-13, 11:43
als ik de trailers zo bekijk, ben ik heel blij dat het ook dit jaar weer gewoon bij mickey not so scary halloween party blijft :D
Brrr moet er niet aan denken, om naar universal te gaan, gelukkig smaken verschillen

Michael66
29-08-13, 21:16
Stukje in de Orlando Sentinel: http://bit.ly/1dTRs4D
Universal Studios has announced its final haunted-house theme for Halloween Horror Nights 2013, and it will be based on the Resident Evil video-game series.

In Resident Evil: Escape from Raccoon City, HHN guests will encounter Lickers, Hunters and the monstrous Nemesis. The theming puts visitors inside the video-game realm, including one room representing a fight scene put on pause by a game player. Universal collaborated with Capcom, creators of the game, which also spawned a series of horror films and comic books. "We were able to create incredibly elaborate sets that plant you right in the miedst of Raccoon City's apocalyptic nightmare, along with terrifying adversaries that will send them running," says Michael Aiello, creative director of Universal Orlando's Halloween Horror Nights.
The addition of Resident Evil complete the eight-maze lineup for the 2013 event, the theme park's 23rd edition. Previously reported houses (and now with official names from Universal) include:

+ The Walking Dead: No Safe Haven -- Based on the AMC television drama's third season, which wrapped earlier this year. (Season four begins in mid-October.) The maze will include the town of Woodbury, the prison and walkers (aka zombies). "The Walking Dead" will also take over the event's entire scare-zone program and be known as The Walking Dead: The Undead Streets.

+ Evil Dead -- "Deadites try to possess your soul," Universal says.

+ The Cabin in the Woods -- Go beneath the film's rustic cabin for a tour of a secret facility and its unusual and frightening creatures.

+ An American Werewolf in London -- Scenes from the 1980s John Landis classic, including the Slaughtered Lamb pub, scenes from Piccadilly Circus and, of course, werewolves.

+ Urban Legends: La Llorona -- Featuring a weeping, wandering woman who drowned her children and "seeks others to share her pain and suffering," Universal says.

+ Afterlife: Death's Vengeance --A serial killer meets his maker and his victims. Electric chair alert.

+ Havoc2: Derailed -- The return of the event's Dogs of War supersoldiers, this time on a speeding train.

Two stage show also return to Horror Nights: "Bill & Ted's Excellent Halloween Adventure," which mocks pop culture, and "Rocky Horror Picture Show -- A Tribute."

Halloween Horror Nights runs for 27 select nights between Sept. 20 and Nov. 2. It requires a separate ticket from normal park admission. Price varies by night and with add-ons such as front-of-line access. For more information or for tickets, go to HalloweenHorrorNights.com/Orlando.

Michael66
31-08-13, 10:12
Zo worden de monsters voor de HHN gecreëerd.


http://youtu.be/YiAAxWdvxyQ

http://youtu.be/70wYaGoqQC8

Plattegrond (met beschrijving) van Universal Studios voor de Halloween Horror Nights 2013:

http://img826.imageshack.us/img826/1535/37xc.jpg (http://bit.ly/hhn2013map)
Klik op het plaatje voor een grotere, leesbare versie (http://bit.ly/hhn2013map).

Njit
10-06-14, 09:01
http://www.ultraimg.com/images/H3vam.png

Kaarten zijn vanaf gisteren te koop: http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/

Er zijn ook al wat details naar buiten gebracht door Attractions Magazine (http://attractionsmagazine.com/halloween-horror-nights-24-bring-back-amcs-walking-dead-largest-maze-event-history/). Zo komt er voor het derde jaar op rij weer een AMC’s The Walking Dead huis. Maar men heeft dit keer flink uitgepakt. Het wordt het grootste spookhuis wat men ooit gebouwd heeft.


For the third year in a row, Halloween Horror Nights is bringing AMC’s The Walking Dead to life with an all-new maze inspired by Season 4 of the show.This year’s maze will place guests at the heart of a harrowing journey to seek sanctuary at Terminus, an elusive destination that promises community for all. Mirroring the terror that befell the residents of the West Georgia Correctional Facility, now overrun by savage walkers. The experience will send guests fleeing from the fallen prison into unknown territory as they once again stage a desperate battle for survival against flesh-eating walkers and ruthless humans.

“This has been an incredible collaboration and I am thrilled to be working once again with the creative teams at Universal Orlando and Universal Studios Hollywood to bring the world of ‘The Walking Dead’ to our dedicated fans,” said Greg Nicotero, executive producer and special effect makeup supervisor for the series. “I can’t wait for visitors to experience first-hand some of the iconic moments from Season 4 in what will be the biggest, most exciting and frightening ‘Walking Dead’ maze to date.”
Universal Orlando’s maze will be the largest maze ever created at Halloween Horror Nights. It is double the experience and will feature more scareactors in one single haunted house than ever before. Guests will encounter iconic scenes from Season 4 of the hit show. Beginning at the prison, fans will enter the cell block where the infection began, escape into the massive Big Spot location with a crashed helicopter ripping through its ceiling and journey to the dilapidated country club overrun with walkers. These and other immersive environments culminate to the maze’s finale taking you to the End of the Line – Terminus. This year’s maze will be an entirely new experience, featuring never-before–seen walkers and brand new scares.


https://www.youtube.com/watch?v=llUE5W0IfcM


https://www.youtube.com/watch?v=92j50OgfRj4

Njit
19-09-14, 14:40
Er was afgelopen woensdag een Universal Team Member preview. Zie hieronder wat video's van de Scare Zones:

Face/Off

https://www.youtube.com/watch?v=AuVKX6hk94k

The Purge

https://www.youtube.com/watch?v=GjcaQNMFdv0

MASKarade

https://www.youtube.com/watch?v=ZQAVOptzCcU

Bayou of Blood

https://www.youtube.com/watch?v=ZYwaUtmNgn8

Meer op TPR (http://www.themeparkreview.com/forum/viewtopic.php?p=1502044#p1502044)

BarryDH
01-09-15, 21:03
Over een kleine 3 weken (17 dagen) gaat het beginnen , de scare zone's en alle haunted houses zijn bekend.

http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/rides-and-attractions.html

Zijn er nog meer forum leden die hier heen gaan en zo ja wanneer ? Ikzelf ben er van 21 september tot 7 oktober.

Njit
07-09-15, 14:26
Van hun eigen site:


Make sure to purchase a Halloween Horror Nights® Express Pass so you can cut past the regular lines at ALL haunted houses, plus participating rides and attractions. A limited number are sold each night and they sell out fast.

Op deze pagina staat up-to-date informatie over wanneer men verwacht dat het druk is: http://orlandoinformer.com/page/articles.html/_/universal/events/halloween-horror-nights/2015 . Die dagen zullen ook eerder uitverkopen dan andere dagen (maar je moet je ook afvragen of je er dan wel wilt zijn :) ). Het is sowieso aan te raden om al overdag in het park te zijn zodat je rustig in het park kunt wachten tot men alle dag-gasten het park uit begeleid. Je hebt dan al een voorsprong bij de huizen.


#10 – Early bird gets the scaresIf you have the opportunity, be certain to take advantage of early admission to Halloween Horror Nights. This is usually available on select nights for Passholders during the first two weeks of HHN. Then, throughout the entire event, it’s available to any guest who has daytime admission to Universal Studios Florida and can get inside the turnstiles by 4:30pm. Please note that you do not necessarily have to have an HHN “add-on” ticket to stay inside USF as they change it over to HHN – you just need to have admission to USF for that day and an HHN ticket for that night.

Zie ook http://orlandoinformer.com/page/articles.html/_/universal/events/halloween-horror-nights/2015-early-entry

BarryDH
07-09-15, 16:40
Je kunt uiteraard gewoon een ticket daar kopen de link die nijt echter geeft is niet relevant die gaat over een express pass die ik je absoluut niet kan aanraden. Met die pas mag je in een kortere rij staan , echter is die rij bijna net zo lang als de gewone rij is mijn persoonlijke ervaring. Het voordeligste is de freqeunt fear pass hiermee mag je meerdere vaste dagen naar het event dit zijn ook vaak dagen doordeweeks waarop het al wat rustiger is. Ook het eerder aanwezig heeft vrijwel weinig nut het scheelt wel iets maar dag gasten worden het park eigenlijk nauwelijks uit begeleid. Mijn advies is om de freqeunt fear pass te kopen en er 3 avonden voor uit te trekken , het is dit jaar allemaal wat groter en meer als anders omdat het een jubileum jaar is en in 3 dagen moet je het allemaal makkelijk gezien kunnen hebben.

Njit
07-09-15, 16:44
@Barry: je hebt helemaal gelijk. Maar volgens mij hebben ze wel een maximaal aantal kaarten wat ze verkopen.

BarryDH
07-09-15, 16:51
Klopt alleen zijn die zelden (lees nooit) uitverkocht de grootste klacht is ook dat het aantal toegelaten gasten veel te hoog is met als gevolg op drukke dagen dat wachtrijen van 3 uur geen uitzondering zijn. De door jouw aangegeven link met data waarop het rustig is kan wel een goede leidraad zijn om een datum te prikken , en zoals ik al vermoede de data waarop ik zelf dit jaar kan met de freqeunt fear pass vallen er niet onder. :)

BarryDH
11-08-16, 20:44
Alle huizen en scare zone's voor de komende editie zijn aangekondigd.

http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/hhn-news.html

Roy Reuter
12-08-16, 16:13
Voor de mensen die eens naar HHN geweest zijn en bijvoorbeeld de Walking Dead house gedaan hebben, waar je doorheen loopt. De monsters/zombies (acteurs) raken je niet aan, of wel?

Daar kan ik namelijk echt niet tegen. Ik vraag me of ze het mogen, namelijk.

Njit
12-08-16, 19:29
Nee mogen ze niet. Andersom mag je hun ook niet aanraken...

Veronique maastricht
15-08-16, 14:28
Hallo allemaal,
Het is alweer een tijdje geleden maar ik kon het niet laten en dus gaan we in oktober toch weer een weekje naar Florida. Kort maar krachtig.
Nu zal ik wel te blond zijn... maar ik kom er even niet uit op de pagina van universal. Die horror nights... kan je ook alleen een kaartje voor de avond kopen (zoals bij Disney) of moet je de dag entree en avond kaart erbij kopen?
Vriend van mij wil graag naar Universal maar ik ben er niet zo kapot van... dus ik dacht, misschien is die horror avond wel leuk (op wat geschreeuw en hartkloppingen na)... is het park dan gewoon geopend? Ik bedoel, alle attracties gewoon open?
Thanks!!!

moonlight91
15-08-16, 17:37
volgens mij kun je een aparte event kaart kopen maar dan is die duurder dan een dagkaart in combi met de horror night
althans zoals ik gezien en begrepen heb
wij zijn ook aan het kijken voor een avond (althans voor zoon en man, ik blijf wel in mijn hotel)
maar nu ik zo over de wachtrijen lees, hebben we twijfels of we de 104$ excl tax het wel waard gaan vinden

BarryDH
16-08-16, 00:23
@ Veronique : Het is gewoon mogelijk een pas te kopen voor alleen horro nights , niet alle attracties zijn open welke staat als het goed is ook aangegeven bij horror nights. Is dit nog niet zo dan zal dit zeker komen als de map online is.

@ Moonlight : Ik adviseer je sowieso om de Frequent Fear Pass te kopen hiermee kan je meerdere dagen voor 2 dollar minder dan 1 dag. Dit zijn vaak doordeweekse dagen en dagen waarop het rustiger is. Ik ga zelfs jaarlijks naar Horror nights en moet max 35 a 40 minuten wachten bij de populaire huizen op doordeweekse dagen. Let wel op ik ga vanaf 19 september tot 6 Oktober hoe dichter je bij 31 oktober komt hoe drukker het word. Ook even rekening houden met de herfstvakantie dan is het ook wat drukker.

moonlight91
16-08-16, 10:56
Dank je voor je uitleg
helaas past meerdere dagen niet binnen onze vakantie, daarbij gaan we in de herfstvakantie dat voor ons betekent van 22 okt tot 29 okt
We zouden op donderdag 27 okt kunnen gaan, vrees dus voor een avond horror night hele lange wachttijden.

Esther43
21-08-16, 22:42
Ik zit erg te twijfelen om naar deze parken te gaan dit jaar. Wij zijn in de gelegenheid om een paar dagen tijdens het eerste weekend dat de Halloween Horror nights gepland zijn, te gaan.Dit zou zijn vrijdag 16, za 17 en zo 18 september. Wij willen alleen overdag gaan met reguliere kaarten. Is dit eerste weekend al superdruk over het algemeen of valt het mee?

Patrick
22-08-16, 11:04
De HHN zijn in het weekend altijd erg druk. Volgens UCT zijn de 16e en 18e aanbevolen datums om te gaan.

https://www.undercovertourist.com/blog/guide-universal-orlando-halloween-horror-nights/

BarryDH
23-08-16, 08:03
Overdags zul je weinig tot een last ondervinden van eventuele horror nights drukte , het event is pas in de avond en de poorten gaan ook dan pas open.

moonlight91
26-08-17, 14:28
Vorig jaar is het er niet van gekomen om de horrornight te doen
deze vakantie splitsen we op en gaan man en zoon er heen
ik kan alleen nergens op internet vinden tot hoe laat het event duurt
weet iemand dat?

Njit
26-08-17, 14:48
Volgens mij is het om 2 uur 's nachts afgelopen. Hier wat tips:

https://orlandoinformer.com/universal/halloween-horror-nights-2017-tips-tricks-secrets
https://www.undercovertourist.com/blog/guide-universal-orlando-halloween-horror-nights/

moonlight91
26-08-17, 15:04
Das dus later dan de not so scarry halloween party
dan weet ik voldoende voor de planning

BarryDH
27-08-17, 21:30
Je moet even kijken welke openingstijd er is voor de dag of dagen dat ze gaan. Zo zijn er doordeweeks sluitingstijden van 24:00 en in het weekend tot 02:00 en sommige dagen weer tot 01:00.

moonlight91
28-08-17, 09:53
Waar kan ik die tijden vinden ?

BarryDH
28-08-17, 15:18
Ik kijk zelf voor zulke informatie het liefst op de officiële website,het staat er momenteel nog niet op maar dat zal in de loop van deze of volgende week gebeuren. Hoop ik dan hé, ze zijn dit jaar erg laat met aankondigingen.

BarryDH
01-09-17, 20:58
http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/dates.php

moonlight91
02-09-17, 11:26
Helemaal top! Dank je voor de link

Zaliyah
19-07-18, 21:19
gaan er nog mensen dit jaar?

Patrick
19-07-18, 23:47
Yep ;) nu alweer zin in.

Roy Reuter
20-07-18, 12:07
Ik ga voor het eerst naar de HHN, met een actiekaartje voor 2 nachten voor de prijs van 1. Nooit eerder geweest, omdat ik vrees dat het te druk en te intens voor mij is. We gaan het zien.... ;)

Zaliyah
20-07-18, 15:29
Ik heb net voor Disney, en HHN besteld! Is er dit jaar weer thema bij HHN?

Njit
20-07-18, 19:23
Er is altijd een aantal thema's bij HHN. Hier kun je er meer over lezen: https://orlandoinformer.com/universal/halloween-horror-nights/

Zaliyah
22-07-18, 13:55
Super, dankjewel Njit!

BarryDH
24-07-18, 01:09
Ik denk dat ze bedoeld een overal thema en niet de themae huizen en scare zone's

Njit
24-07-18, 09:39
Er is toch nooit 1 overall thema?


https://www.youtube.com/watch?v=50IfcR47A9Q

BarryDH
24-07-18, 15:57
Ja vroeger hadden ze wel een main chracter waar dan het thema aan werd gehangen en een live show omdraaide. Sinds 26e editie doen ze dat niet meer.
Ook was er altijd veel merchandise van het hoofd thema/character.

BarryDH
24-07-18, 16:00
https://i.ytimg.com/vi/1azgaj9ZdhQ/maxresdefault.jpg (https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjOkduP5bfcAhXJZ1AKHT4sD1kQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D1a zgaj9ZdhQ&psig=AOvVaw3JCH3LmA5ONIw03rQ3y9F5&ust=1532523507873232)

BarryDH
24-07-18, 16:03
https://i1.wp.com/micechat.com/wp-content/uploads/2015/08/hhn_25_jack_banner.jpg?fit=750%2C302&ssl=1 (https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi1wYzx5bfcAhWMbVAKHReDAl0QjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fmicechat.com%2F107566-can-survive-universal-studios-halloween-horror-nights-25%2F&psig=AOvVaw1irg-RuDSFYa_zayRV3Aeh&ust=1532523698400801)Bij deze editie de 25e is duidelijk Jack de hoofdact dit was tevens de laatste x dat ze een main characther hadden.

Njit
24-07-18, 16:28
Wij zijn er in 2011 geweest (HHN 21). En nu je het zegt, toen was er inderdaad een centraal thema. Wij hadden toen 'Lady Luck'. Heb daar ook nog een t-shirt van. Met speelkaarten..
Is alweer (te) lang geleden..


https://www.youtube.com/watch?v=XifCYYwEd4U


https://www.youtube.com/watch?v=MGot3fBTyEQ

BarryDH
25-07-18, 11:21
Ja ik vind het zelf wel jammer dat het er niet meer is , helemaal nu de Bill en Ted show ook verdwenen is blijft er op de dans act na niet veel over dan de gebruikelijke scare zone's en huizen.