PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Robert en Susan



shabbysue
17-06-08, 12:25
Goedemorgen,

Wij gaan deze zomer met onze dochtertjes (Beau 11, Amber 5 jaar) naar Orlando.
Samen zijn Robert en ik al eens in de States geweest..naar New Orleans (6 weken voor Cathrina ! :!:) en vorige maand even in Miami en toen een cruise naar de Bahama's. Super natuurlijk, vooral omdat het zakelijke reizen waren en alles betaald werd. We waren zo onder de indruk dat we graag met de meiden terug wilden. Dat gebeurt dus 24 juli, voor 2 weken in een villa van funvacations.:lol: We zien best tegen de reis op maar vinden het ook wel fijn om een eigen huis te hebben. Als er iemand tips heeft voor deze vakantie met kinderen van dezelfde leeftijd dan houd ik me aanbevolen :!: Graag tot horens en degene die nog gaan...VEEL PLEZIER :D:D:D

Michael66
17-06-08, 16:50
Hoi,
Welkom hier op het forum!

Er is hier al veel geschreven over het reizen met kids naar Florida. Probeer maar eens te zoeken (bovenin de blauwe balk op "zoeken" klikken en dan op "geavanceerd zoeken") op woorden als kids, kind, kinderen etc. Klik wel even "alleen zoeken in titels" aan, anders krijg je wel heel veel "hits".

Ik en mijn eegaatje reizen al jaren met onze inmiddels 8 jaar oude zoon naar Florida. Vanaf het begin hebben we altijd veel rust genomen, niet teveel achtereen vol met drukke lange dagen plannen. Een dag helemaal niets, of zwemmen, of wat overdekt shoppen, of minigolfen, of ... vul maar in.

In onze reisverslagen kun je misschien wat inspiratie opdoen: www.chantalsweb.nl (http://www.chantalsweb.nl)

Succes! En vooral: VEEL PLEZIER!!