PDA

Bekijk Volledige Versie : Wonders of life pavilion



Tielemans
16-06-08, 22:19
He forummaatjes!!

ik heb onlangs voor onze vakantie "the unofficial guide" gekocht...:grin:
en heb pas na onze vakantie de mogelijkheid gehad om hem helemaal door te spitten....:roll:

en nu wilde ik wat weten: namelijk in het boek wordt gesproken over het wonders of life pavilion met 3 attracties. beide keren dat wij in epcot waren was dit niet open. op allears vond ik het volgende:

The Wonders of Life Pavilion attractions
Body Wars, Cranium Command and The Making of Me
reopened November 26, 2006,
and will stay open through January 1, 2007!

Otherwise, the Pavilion basically closed as of January 5, 2004.
The rides are only open seasonally, during peak crowd conditions.
The Pavilion is used for Special Events.
The restaurants and gift shops will not reopen.:(

in het boek zeggen ze ook dat het soms open is. het bovenstaande suggereert dat ze eigenlijk niet meer open zijn....:-k
nu vroeg ik mij of of jullie hier meer van weten... de attracties krijgen volgens the unofficial guide namelijk erg hoge waarderingen en ik zou toch graag deze attracties een keer "doen" :twisted: wie weet of het nog open gaat????

moniqueo
17-06-08, 20:58
Ik ken alleen "the making of me".... Tenminste, als dat nog hetzelfde is als enkele jaren geleden. Het is een film waarin iemand op een grappige manier vertelt hoe hij gemaakt is (vader en moeder ontmoeten elkaar, krijgen verkering, 1e kus etc). Wel grappig om te zien.

Ta2 Gerrit
17-06-08, 22:56
Body Wars, een ride door het menselijk lichaam om een erge ziekte op te sporen.
Met zijn allen in een soort shuttle met een groot scherm, waar je jezelf in een lichaam geinjecteerd ziet worden en met horten en stoten doorheen vliegt. Een soort 4D ride. Redelijk heftig, maar wel leuk, voor zover de herinnering toelaat.

Petra/VS
21-06-08, 02:18
Wij waren er twee weken geleden (5 juni) en dat paviljoen zag er doods uit. Zeker gesloten op het moment!
Maar die attracties zijn inderdaad leuk, dus we waren teleurgesteld, dat we ze niet konden doen.

Yvet
06-09-08, 11:09
Beetje laat maar kan nooit kwaad.

Het paviljoen is gesloten maar soms met erg drukke tijden wordt het nieuw leven ingeroepen.

Het is bijna ieder jaar even open rond de kerstdagen een weekje of 2.
Sommige attracties zijn er gewoonweg niet meer, welke kan ik je helaas niet vertellen (mss wel na onze dec trip).

Afgelopen Flower and Garden Festival was het open, niet met attracties maar met lezingen enz enz.

Straks (eind sept/en okt) is het geopend ivm Food and Wine Festival.
Dan worden daar de tastings, lezingen en van alles en nog wat gehouden.

Hopelijk hebben jullie iets aan deze info.

corrus
11-09-08, 18:12
W.O.L. heeft "End Of Life" gekregen...

Tielemans
21-09-08, 16:18
das erg jammer...
had graag die attracties willen doen...
wat zou de reden er voor zijn geweest???