PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Hulskoff: september 2008



Hulskoff
15-06-08, 14:45
Ik ben aan het proberen een reisschema op te stellen voor ons 1ste bezoek aan Florida. Voorlopig heb ik de volgende planning:

5 nachten Orlando (Omni Orland Resort at SchampionsGate)
3 nachten Longboat Key (Hilton Longboat Key Beachfront Resort)
1 nacht Naples (LaPlaya Beach & Golf resort)
2 nachten Islamorada (Cheeca Lodge & Spa)
3 nachten Miami Sout Beach (The Raleigh)

Wie heeft tips of kan advies geven of dit wel een beetje goede 'verdeling' is? Heeft iemand ervaring met 1 van deze hotels?

Het liefst zou ik met het vliegtuig in Orlando aankomen en weer terug vliegen vanaf Miami. Is dit prijstechnisch wel verstandig? Is het te doen om vanaf Miami met de auto naar Orlando te rijden en direct in het vliegtuig te stappen voor de terugvlucht?

Debbie

Susie One
15-06-08, 16:58
Is het te doen om vanaf Miami met de auto naar Orlando te rijden en direct in het vliegtuig te stappen voor de terugvlucht?

Het is ongeveer 4 tot 5 uur met de auto van Miami naar Orlando exclusief stops (via de oostkust van Florida). Ik heb geen idee wat de prijs van het vliegticket is als je aankomt op Orlando en vertrekt van Miami. Je zou het na kunnen vragen bij een reisburo of kijk op internet.

Succes met het voorbereiden van jullie reis.

Groetjes,
Susie One

Teleton
15-06-08, 17:18
Het liefst zou ik met het vliegtuig in Orlando aankomen en weer terug vliegen vanaf Miami. Is dit prijstechnisch wel verstandig?

Misschien is het goed als je zelf eerst eens wat ticketprijzen inventariseert, dan krijg je een beetje inzicht in de tarieven. Je kunt hiervoor terecht op de sites van de verschillende maatschappijen. Probeer ook de sites van cheaptickets, kayak etc.

Ticketprijzen wisselen dagelijks, of iets "prijstechnisch" verstandig is, blijkt wel als je de vergelijkingen maakt. Voor wat betreft de autohuur maakt het niet uit of je de auto nu in Orlando of Miami terugbrengt. De grote verhuurmaatschappijen rekenen binnen Florida geen drop-off kosten.

Voor wat betreft je laatste deel van de vraag (is het te doen om naar miami te rijden en vervolgens te vliegen) geldt eigenlijk hetzelfde antwoord. Zoeken en vergelijken is de oplossing. Dan weet je de vluchtschema's en zie of het toepasbaar en haalbaar is.

Wanneer ik naar jouw schema kijk, zou ik zeker overwegen om in Orlando aan te komen en vanuit Miami terug te vliegen. Succes met de puzzel!