PDA

Bekijk Volledige Versie : toegangsbewijzen



Ebelix
14-04-05, 11:14
Daniel,

Is het niet slim dat er ook een FAQ komt mbt alle soorten toegangsbewijzen die er te koop zijn.

Het valt me op dat er de laatste tijd veel vragen over dit topic worden gesteld.

Eric

Harm
14-04-05, 11:25
Geen slecht idee.
Maar ondanks dat je het in de FAQ zet zal men toch de vragen in een of andere vorm blijven stellen. Het is n.l. veel leuker om antwoord te krijgen op een vraag.
harm

Daniel
14-04-05, 11:26
Mee eens! Een Disney FAQ staat ook al op de planning (http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=436), maar ik ben er nog niet aan toegekomen en ik heb er hulp voor nodig aangezien ik geenzins kundig ben op dat gebied!

Wellicht heb jij tijd/zin om een aantal veel voorkomende vragen op een rij'tje te zetten?

Ebelix
14-04-05, 12:24
Je vraagt het eigenlijk ook aan de verkeerde persoon. Ik hou me zelf ook niet zo bezig met de verschillende soorten toegangsbewijzen. Wij gaan zelf zelden naar die parken toe. Als we gaan kopen een los kaartje en gebruiken een en of andere coupon voor korting.

Als ik er aan toe kom zal ik een poging wagen. Wellicht zijn er nog meer mensen die willen helpen. Stuur een pb en we verdelen de taken.

Daniel
14-04-05, 12:30
Ik denk dat het voor nu het belangrijkst is om vragen te verzamelen/bedenken; de antwoorden kunnen dan worden ingevuld mbv de entreebewijzen-experts. Ik zal vast een topic aanmaken.

Ebelix
14-04-05, 13:36
Ok. Ik zie dat je 4 vragen verzonnen hebt. Nu kan het grote invullen weer beginnen. :D

Eric
14-04-05, 13:55
Ok. Ik zie dat je 4 vragen verzonnen hebt. Nu kan het grote invullen weer beginnen. :D
Maar laten we wel zorgen, dat we niet teveel tegengestelde antwoorden krijgen.
BV. de vraag hier kopen, via internet bestellen of daar ter plaatse is heel persoonlijk.
Hoe lossen we dat op, zodat er een eenduidig advies komt?
Eric

Daniel
14-04-05, 15:00
Ja, da's altijd lastig. Moeten we zoveel mogelijk proberen te voorkomen, maar ik weet niet of dat altijd gaat lukken...