PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Janne66



Janne66
13-06-08, 19:20
Hallo allemaal,

Al surfend kwam ik vanmiddag op dit forum terecht. En aangezien ik volgend jaar april/ mei naar Florida ga, vind ik het leuk om alle tips en reisverhalen te lezen. :-x
We hebben gisteren tickets geboekt naar Orlando, 25 april heen, 8 mei terug vanuit Dusseldorf. "We" dat zijn mijn man en ik en 2 kinderen van dan: 11 en 9.

We hebben er erg veel zin in. We zijn nog nooit eerder naar de VS geweest. Wel dit jaar een rondreis gemaakt door Indonesie maar voor volgend jaar wilden we iets heel anders. En ik denk dat de VS wel heeeel erg anders is dan Indonesie. We hebben dus alleen de tickets geboekt en de rest zal beetje bij beetje geboekt gaan worden.

Groetjes, Marian

ilssse
13-06-08, 19:26
Welkom op dit gezellige forum!!
Ik ben vorig jaar naar Curacao geweest en dat jaar ervoor naar Thailand.. Ook iets heel anders van Amerika.
Veel plezier en ga lekker genieten dat ga ik ook doen!!!

Groetjes Ilse

marcelis10
13-06-08, 19:29
Hoi Marian,

Welkom op dit forum. Je zult hier genoeg info en tips opdoen. Wij gaan in juli en willen misschien in april ook nog een keer gaan. Waar hebben jullie de tickets geboekt en met wie vliegen jullie? Heb je al een idee wat je wilt gaan doen? Rondreis of alleen Orlando?

groetjes Monique

Janne66
13-06-08, 19:54
We hebben geboekt via vliegwinkel.nl North West via Detroit. I Florida hebben we 12 dagen, en daar komt de reis heen en terug nog bij. We willen een rondreis maken, en ik heb erg veel zin in de Everglades en de Keys. De kinderen daarentegen wllen graag naar Disney. Maar je zult in zo'n korte periode toch keuzes moeten maken.
Mijn voorkeur gaat uit naar kleine gezellige hotelletjes of B & B waar iets speciaals mee is: super romatisch, fantasisch gelegen etc. Ik heb ruim de tijd dus zal ze wel weten te vinden. En o ja, prijs is ook niet onbelangrijk.......

buurea
14-06-08, 12:30
Hallo Marian,

Wij gaan volgend jaar in de meivakantie ook naar Florida (opa, oma, man, vrouw en twee kinderen van 10 en 5 jaar). Vliegen op Miami en willen ook een rondreis maken. We zijn al een aantal keer in Disneyworld en St. Petersburg geweest. Deze keer maken we ook weer een stop in Orlando voor 6 nachten. Disney is echt top! Universal Studio's is ook te gek maar we kiezen mbt de kinderen toch voor Disney. Het is nl. erg vermoeiend voor de kinderen (en ook voor ons) ivm alle indrukken. We beginnen in Fort Lauderdale, daarna naar Disney. Terug via Miami Beach (vanuit daar Everglades). Daarna Key West en we eindigen in Key Largo. Vanaf Key Largo via Miami weer naar huis. Heel veel plezier met het samenstellen van je reis. Veel zaken kun je via internet boeken. Je bent dan vaak goedkoper uit en loopt ook niet het risico dat er geen plaats is voor bepaalde excursies.

Janne66
14-06-08, 15:09
Ja inderdaad alles via internet boeken: ideaal! Maar ga eerst maar eens een globaal reisschema in elkaar zetten .

utah
15-06-08, 21:44
Wij hier zijn fervente "UK" fanaten. Maar nu toch eens de US proberen.