PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Peggy67



Peggy67
12-06-08, 21:36
Hallo allemaal,

Ik ben Peggy (41) en ga met mijn man (40) en dochter (8) 21 december 12 dagen naar Orlando. Dit wordt onze eerste Orlando-trip!!

Ik snuffel al een paar weken rond op dit forum en heb al héél wat bruikbare tips gevonden en geweldige reisverslagen gelezen.

Njit
12-06-08, 22:11
Welkom. De eerste keer en gelijk rond kerst. Dan is alles in de parken extra mooi dus ben jaloers! (ook wel weer extra druk dus daar ben ik dan weer niet jaloers op :) )

Veel plezier met de voorbereidingen.

Michael66
13-06-08, 04:15
Hoi Peggy,
Op die leeftijd nog naar Orlando? =; Levensgevaarlijk!!:^o

Ik kan het weten ... Als eveneens 41-jarige ga ik met mijn eveneens 40-jarige eegaatje en eveneens 8-jarige kind (zoon, dat dan weer wel) over een week of 6 ook naar Orlando, voor drie weken fun in the sun. Niet voor het eerst; voor mij wordt het inmiddels de tiende keer, voor eegaatje de negende keer en voor zoonlief de achtste keer.

Ga vooral veel kijken, doen, shoppen, rondrijden en heb veel plezier. Er is zeker meer dan alleen maar de grote pretparken, veel is al beschreven hier op het forum.

Have fun!

buurea
14-06-08, 12:35
Hallo Peggy,

Wij hebben dit ook gedaan in 2001. Geweldige ervaring. Wel heel raar dat de kerstman rondloopt in de zon. Verder maakt Disney er een groots feest van. Heel veel plezier!

mc.kunst
16-06-08, 22:43
Hallo Peggy,

Wij (mijn man, 2 kinderen van 10 en 8 en ik) gaan ook in december voor 2 weken naar Florida. Ik heb al heel wat informatie van het forum gehaald over bezienswaardigheden en pretparken. Het duurt nog even, maar ook wij hebben er al enorm veel zin in. De voorpret is ook al heeeel leuk...

Succes en veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes, Claudia

N@th@lie
23-06-08, 13:36
Hoi Peggy,
Wij (38/41/+ dochter nu nog 4) vliegen op 17 december naar Orlando voor 15 dagen en we verheugen ons er enorm op! We hebben nog niets tegen onze dochter verteld, want die slaapt een half jaar niet meer als ze hoort dat we haar verjaardag vieren bij de Disney prinsessen! Ik word helemaal blij als ik op de D. site kijk, wij vinden het minstens zo leuk als die kleine (of nóg leuker?!). Waar verblijven jullie?
Groeten,
Nathalie

Jeny
23-06-08, 18:46
Hoi Peggy,

Wij gaan 22 dec met de kids (4 en 14) tegen die tijd, voor de derde keer naar Florida. Ook onze dochter viert haar verjaardag in WDW \\:D/
Ik moet je echter voor een ding waarschuwen... het is zo geweldig gaaf, leuk en fantastisch dat het verslavend is om die kant op de te gaan;). Ik wens jullie dan ook al vast veel plezier!!!

Peggy67
08-07-08, 13:10
Hallo,
Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, maar heb een week in Andalusië (Riu Chiclana) gezeten. Dit was dus een verrassing voor onze dochter. We wilde het 2 dagen van tevoren vertellen als we de honden naar het pension brachten maar het werd 2 weken eerder!! Nou kind niet meer te houden ;).

Nu ben ik alweer met Orlando bezig; veel reisverslagen lezen. Geweldig :lol:.
Ik ben bang dat 12 dagen tekort zijn voor de parkbezoeken én vooral dat shoppen. Mijn man had dat eerst niet zo in de gaten van dat shoppen, maar intussen struint hij elke Amerikaanse winkelketen op internet af voor spullen die hij denkt nodig te hebben.

We hebben er zin in en ik denk zelf al dat dit niet het laatste bezoek wordt aan de VS.

Nathalie: Wij verblijven in het Caribe Royal Orlando en jullie??
Njit: Die drukte daar stellen we ons maar op in, helaas kunnen wij niet in een 'rustigere' periode.
Buurea: Wij hebben op Curaçao gewoond en daar verschillende malen kerst gevierd. Juist heel leuk!! Wat dacht je van Oud en Nieuw vieren op het strand met je teentjes in het zand. Mmmmmmm.;)

HenkR
08-07-08, 22:38
Oh jeeeeeeeeeeee. Ik lees hier nieuwe Jelleniek gangers:p. Allemaal met kinderen voor het eerst. Dat wordt verslaving. GROTE verslaving\\:D/