Florida Forum

Kennedy Space Center: Tours

C. Minnaard
12 juni 2008, 20:21
Op Kennedy Space Center willen naast de KSC bus tour ook de NASAup Close Tour gaan doen. Omdat we van Miami komen verwachten we pas tegen de middag aan te komen. Op de KSC site staat: " NUCT Runs approx. 120 min. Total tour time with regular KSC tour is approx. 3 hrs.", betekent dit dat je de 2 tours tot een kan combineren? Is er iemand die kan vertellen hoe die tours werken? Omdat we vrij laat aankomen en de laatste tours om 14:00 (NUCT) en 14:45 (regular KSC tour) zijn, zitten we een beetje van wat doen we eerst?

Carla

Dr. Phlox
12 juni 2008, 21:00
Hoi Carla,
Volgens mij is de totale NASA up Close Tour ongeveer 3 uur. Ik doe hem zelf ook eind volgende maand. Hij is in iedergeval langer als de normale tour die ongeveer 2 uur duurt (dat is een benadering omdat je bij de normale tour zelf bepaald wanneer je weer instapt). Kan je de KSC niet op een andere dag bezoeken als je er al bent?

Je kan ook een mail sturen naar de KSC. Je krijgt binnen een paar dagen een goed antwoord.
Grz
Ton

C. Minnaard
12 juni 2008, 21:53
Hoi Ton, dank voor je reactie! Ons programma rond Orlando zit echter te vol om terug te gaan naar KSC, maar we vertrekken vroeg uit Miami, dus hebben dan een redelijk lange dag (hopen we!). Jij ook al vast veel plezier gewenst, groetjes, Carla

BonBon
13 juni 2008, 07:29
Hoi Carla,

Het is zo : Als je de up-close tour doet, hoef je de standaard tour niet meer te doen. Die zit daar al in verweven. Dus bij de up-close-tour doe je alle vaste stops maar kom je wat dichterbij de lanceerplatformen.

Naast deze 'tours' heb je nog een heel visitors center waar je je ook gemakkelijk nog een paar uur kan vermaken.

Wij vonden het een top-dag, en hebben er bijna de indrukwekkendste herinneringen aan van onze vakantie!

Heel veel plezier!

Groeten Bonnie

wippelgem
14 juni 2008, 11:33
hoi, het is zoals bonnie zegt, als je de upclose doet hoef je de rest niet meer te doen.
Het is een echte aanrader.
Het kost iets meer maar wij vonden het toch tof die upclose.
Bij ons stond er dan ook een space shuttle klaar op de launchpads en daar had je dan een heel goed zicht op van redelijk dichtbij!!!
Dat geeft natuurlijk betere foto's hé
Geniet ervan!!! Voor ons was het één van de leukste dagen tijdens onze floridareis.

C. Minnaard
16 juni 2008, 20:47
Dank voor jullie reacties, toch fijn dat mensen op het forum veel weten....
Over precies drie weken is het de bedoeling dat we KSC gaan bezoeken, dus het schiet al op!
Carla

Dr. Phlox
16 juni 2008, 21:21
Dank voor jullie reacties, toch fijn dat mensen op het forum veel weten....
Over precies drie weken is het de bedoeling dat we KSC gaan bezoeken, dus het schiet al op!
Carla

Hoi Carla,

Wil je ook je bevindingen terug koppelen hoe de tour is geweest.
grz
Ton

C. Minnaard
19 juni 2008, 22:11
Hoi Ton,

We zullen het in ieder geval laten weten, onze dagen in Orlando zitten echter behoorlijk vol gepland, dus waarschijnlijk zal dat wel een paar dagen later gebeuren. Op welke datum wil jij er naar toe gaan? Carla

Dr. Phlox
20 juni 2008, 11:35
Hoi Carla,
Wij gaan op donderdag 25 Juli. Zal alles ook wel terug koppelen.
Grz
Ton

derrobbie
5 juli 2008, 19:37
Ik probeer ook een Up-close tour te boeken, maar krijg steeds helemaal aan het einde van het boeken een foutmelding.
Vreselijk irritant, ik zit liever niet met 6 ipv 2 kaartjes maar kan nergens uit op maken of het gelukt is.](*,)
Al wel een mailtje gestuurd maar nog geen reacties van NASA.

Dr. Phlox
5 juli 2008, 20:37
Ik probeer ook een Up-close tour te boeken, maar krijg steeds helemaal aan het einde van het boeken een foutmelding.
Vreselijk irritant, ik zit liever niet met 6 ipv 2 kaartjes maar kan nergens uit op maken of het gelukt is.](*,)

Gaat het fout met het telefoonummer? Daar had ik problemen mee. Naar een mail te hebben gestuurd naar KSC kreeg ik als antwoord (na een paar dagen), gewoon een 10 cijferig nummer ingeven. Toen lukte het wel.

Het mailadres wat ik gebuikte was : kscinfo@dncinc.com
Het antwoord wat ik kreeg was :
Thank you for your interest in the Kennedy Space Center Visitor Complex,
May I suggest entering any 10 digit number except all zeros and that should work. If it does not, then you will probably need to contact the Sales Office at 321-449-4400.

Grz
Ton.

derrobbie
6 juli 2008, 13:22
Gaat het fout met het telefoonummer? Daar had ik problemen mee.

Helaas niet.
Heb ook even geworsteld met het telefoon nummer maar dat is mij wel gelukt. (door mijn telefoonnummer te veranderen vreemd genoeg)
Daarna krijg je een totaaloverzicht van je bestelling. Dan druk ik op ENTER. Ik krijg een een bericht in beeld dat m'n bestelling wordt bevestigd.
En even daarna krijg ik een POPUP met een fout melding.
Nu kan ik het nog wel een keertje proberen maar ben bang dat ik straks met 6 kaartjes blijf zitten ](*,)
Heb ook naar het zelfde mail adres een berichtje gestuurd maar nog geen reactie.
Meld het wel even als ik verder kom.

Sylly
6 juli 2008, 13:56
Ik wist helemaal niet dat je die kaarten online van te voren kon bestellen......

Wij hebben ze gewoon op de dag dat we wilden gaan aan de poort gekocht.

groetjes Sylvia

Dr. Phlox
6 juli 2008, 20:05
Heb ook naar het zelfde mail adres een berichtje gestuurd maar nog geen reactie.
Meld het wel even als ik verder kom.

Anders bel je naar 321-449-4400
Dan heb je gelijk antwoord.
En hou je CC in de gaten.
Grz
Ton

robertbu
7 juli 2008, 19:12

Hoi,

Wij hebben gister inderdaad ook geprobeerd deze tour te boeken, ging inderdaad goed tot aan het laatste scherm.
Kregen foutmelding met telefoonnummer en reserveringscode, deze hebben we opgeschreven.
Vandaag gebeld, kregen te horen dat dit inderdaad een vaker voorkomende klacht is.
Kregen te horen dat er niets aan de hand is en dat we met de reserveringscode gewoon aan de kassa alsnog konden betalen

Groetjes,
Robert & Marion

derrobbie
7 juli 2008, 20:06
Nou, ook maar even gebeld.
En ja hoor, ik had al mooi 2 extra kaartjes besteld :mrgreen:. Het was de eerste keer wel bij ze aangekomen maar ik kreeg daar dus geen bevestiging van.
Ook ik kreeg het advies om mijn boekingsnummer mee te nemen naar kassa 1,2,3 of 4 en alles komt goed.

Dr. Phlox
7 juli 2008, 20:15
Gelukkig maar. Soms doet een klein telefoontje grote wonderen.
Grz
Ton

Michael66
7 juli 2008, 20:26
Zoals een eeuwenoude slogan al zei: "Een beller is sneller".

derrobbie
7 juli 2008, 22:00
Zoals een eeuwenoude slogan als zei: "Een beller is sneller".

Ja, ik weet het.
Maar het is voor ons de eerste keer naar de VS en het is allemaal één groot leerproces.;-)

Dr. Phlox
8 juli 2008, 14:30
Ja, ik weet het.
Maar het is voor ons de eerste keer naar de VS en het is allemaal één groot leerproces.;-)

De drempel is inderdaad hoog als je voor de eerste keer belt. Dat was voro mij hetzelfde. Maar viel achteraf toch nog mee.
grz
Ton

C. Minnaard
10 juli 2008, 23:18
Hoi, hebben afgelopen maandag KSC bezocht. Waren om 7.00 uur vertrokken uit Miami en om 11.00 uur bij KSC. Hebben daar eerst rondgelopen en vervolgens de up-closen tour gedaan van 14.00 uur. De bus was niet vol en we hadden een leuke oudere man die van alles wist te vertellen. De tour duurt twee uur met tussenstops voor foto's e.d. Je komt veel verder dan de gewone tours, waarbij je steeds moet wachten op de volgende bus. Bij het laatste stop, Apollo/saturn 5 centre, ging de bus weg en moesten we met de gewone bus terug naar het beginpunt. We hebben het park tot 18.00 uur bezocht en nog niet eens alles gezien, maar Orlanda wachtte op ons!! groetjes, Carla (derrobbie, succes met boeken, hoop dat het lukt)

derrobbie
11 juli 2008, 09:54
(derrobbie, succes met boeken, hoop dat het lukt)

Het boeken is inderdaad gelukt hoor.
Ze belden later zelfs terug om mijn CC nummer te achterhalen om die tweede boeking te kunnen terugstorten.
En gisteren kreeg ik 'zelfs' een reactie om m'n eerder gestuurde Email.
Kan niet anders zeggen dan dat ze bij het Kennedy Space Center een top service hebben.

PS. een leuk verslag trouwens. Krijg met de dag meer zin in onze eerste florida vakantie.

senkermens
20 juli 2008, 22:47
hallo

Al verschillende keren zijn wij in in florida geweest. Nog nooit ben ik op KCS geweest, geen idee waarom niet. (ik denk dat ik niet echt op de hoogte was van de mogelijkheden) Maar nu ik de verhalen van jullie lees wordt het denk ik komende vakantie een item om te gaan doen, en dan ook vooraf wel reserveren.

Groetjes senkermens

svenehans
23 augustus 2008, 11:16
Vandaag druk bezig met het bestellen van kaarten. Onder andere voor KSC (toegangskaart). Heb keurig besteld, moet dan vervolgens gegevens invoeren. Onder andere telefoonnummer (required field). Wat ik daar ook invul, ik moet blijven controleren of ik wel een goed telefoonnummer invul.

Iemand een idee hoe ik dat moet oplossen?

Susie One
23 augustus 2008, 22:20
Hoi,

Heb ook het zelfde probleem met het invoeren van het telefoonnummer. Denk erover om te gaan bellen naar KSC.

Susie One

Dr. Phlox
25 augustus 2008, 13:16
Zie het eerste bericht van mezelf op deze pagina :
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6685&page=2

Gewoon een 10 cijferig nummer ingeven en dit werkte wel.
Grz
Ton

prhg
13 september 2008, 16:19
ik ben ook van plan binnenkort naar KSC te gaan. We komen op 26 sept aan en moeten dan nog even overnachten om op 27 sept onze camper te halen. Omdat dat pas na 15:00 h is, willen we eerst nog overnachten in de buurt van fort lauderdale om dan op 28 sept richting titusville te rijden.
29 sept wordt dan de dag dat we ksc willen bezoeken. We hebben dan de hele dag.
Als ik al jullie adviezen lees moet ik dus de up close tour gaan doen. IS reserveren rond die tijd een must of kan ik ook op de bonne fooi gaan?

peter

Katty
7 november 2008, 13:37
Wij willen volgend jaar in april gaan. Maar blijkbaar kan je daar nog geen tickets voor krijgen. Bij Seaworld hetzelfde. Vanaf wanneer zouden deze beschikbaar zijn? Iemand ervaring? We gaan begin april 2009.

Teleton
7 november 2008, 15:39
Maar blijkbaar kan je daar nog geen tickets voor krijgen.

Hi Katty,

Schijnbaar heb je de tickets nog niet kunnen krijgen. Dat is vreemd, want blijkbaar kan je ze gewoon op de sites kopen. Kijk op http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx en http://www.ksctickets.com/ en je kunt er bestellen zoveel je wilt.

Misschien maar goed dat je ze nog niet gekocht hebt. Wellicht handig om een pb aan een van de moderatoren te sturen. Als er een code beschikbaar is, kan je misschien nog wat korting krijgen voor Seaworld. Succes met bestellen!

Katty
7 november 2008, 16:47
ja, die van seaworld zou wel lukken qua datum, maar bvb voor "Dine with Shamu" kon je nog geen datum in april doorgeven
Voor KSC zal ik met de link nog eens zien.
Bedankt alvast.

Katty
7 november 2008, 16:50
ja, KSC General Admission Tickets kan ik kopen maar als ik de Close up tour erbij wil boeken, dan moet ik de gewenste datum doorgeven en dat kan dus maar tot half februari.

Teleton
7 november 2008, 17:43
Ah, je wilt tickets voor de Tour op KSC en voor Dining with Shamu in Seaworld. Ik vond het al zo vreemd dat je geen tickets kon krijgen....
Ik weet niet wanneer 'jouw' data via internet te boeken zijn. Telefonisch moet het iig wel lukken. Misschien even moed verzamelen, maar het lukt vast!

Voor KSC:

Mailadres: kscinfo@dncinc.com
Contact the Sales Office at 321-449-4400.

Voor Seaworld kan je waarschijnlijk het volgende mailadres gebruiken:

VacationReservation@SeaWorld.com (VacationReservation@SeaWorld.com) , anders ook telefonisch For International use 1-407-363-2559

Katty
26 februari 2009, 16:44
Hallo,

Kan iemand mij het verschil duidelijk maken tussen een gewoon admission ticket voor KSC en een admission met Nasa Up Close ticket?
Allebei een bustour, allebei duren ze 2u, maar het enige verschil is dat je met de Nasa Close Up iets dichterbij komt: klopt dat?
Het verschil is nogal groot in prijs, daarom deze vraag (namelijk €70)
Is voor iemand met geen kennis hierover met het gewone ticket al niet genoeg te zien?
Ik veronderstel niet dat mensen die de Nasa Close Up tour doen ook nog eens de gewone bustour doen
Enfin, alle info is welkom want ik weet niet goed wat te nemen
Alvast bedankt.

derrobbie
26 februari 2009, 17:14
van hun site:
Extra stops include the A/B Camera Stop – the closest viewing for the Space Shuttle Launch Pads, and the International Space Station Center where actual components are readied for launch into space.Heb zelf de Up-close tour ook gedaan. En je komt inderdaad veel dichter bij de lanceerplatforms en hebt meer stops voor o.a. het maken van foto's.
Tevens is een bezoek aan een fabricagehal voor de ISS mogelijk. (ERG interessant)

Al met al: het kost idd $21,- (ex tax) meer maar voor een beetje liefhebber naar mijn idee wel de moeite waard.

Dr. Phlox
27 februari 2009, 09:43
We hebben deze tour ook gedaan vorig jaar. Je komt inderdaad dichter bij de lanceerplatforms, maar je komt ook bij de landingsbaan. We vonden het ook het geld echt waard. De enige tegenvaller was dat we niet uit de bus mochten bij de lanceerplatforms, omdat er op dat moment bliksem was binnen de veiligheidsafstand van een aantal mile. Je kan daar niet schuilen, dus moet dan in de bus blijven. Zie hieronder 2 foto's van stops die je bij de normale tour niet heb.
Grz
Ton

http://img22.imageshack.us/img22/3204/fl0815025.jpg (http://imageshack.us)
[/URL]

http://img22.imageshack.us/img22/6513/fl0815031.jpg (http://g.imageshack.us/img22/fl0815025.jpg/1/)
[URL="http://g.imageshack.us/img22/fl0815031.jpg/1/"]

briene
2 maart 2009, 16:52
Hallo,

wij verblijven eerst in WDW en gaan dan op disney cruise.
We hadden gedacht om tijdens de tranferdag het KSC te bezoeken.
De boot vertrekt om 17 u, dus ik denk toch in te checken rond 14 u.
Is dit haalbaar ?
Is het leuk met kindjes van 6 en 4 ?

Teleton
2 maart 2009, 19:32
Is dit haalbaar ? Is het leuk met kindjes van 6 en 4 ?

Twee heel verschillende zaken, eerst maar haalbaar. Alles kan, maar je vakantie krijgt wel een beetje hoog 'ren je rot' gehalte. Is het leuk? Jazeker.....maar in mijn beleving niet voor kinderen in deze leeftijd. Heb je misschien zelf al op de site van KSC gekeken? Volgens mij kan je dan goed inschatten of het iets voor jullie kids is.

Bullit
8 maart 2009, 17:26
Is het zo dat tijdens de maand juli de Up Close toer niet wordt gedaan ?

Dr. Phlox
9 maart 2009, 15:08
Wij hebben de tour in 2008 op 25 Juli gedaan.
Grz
Ton

tamaralemmens
9 maart 2009, 17:28
Hoelang moet je ongeveer uittrekken voor de nasa close up tour? Ik dacht zelf aan een ochten en middag (10 uur tot 16.00) Is dat tekort of te lang? thanx

Dr. Phlox
9 maart 2009, 19:39
De tour duurt veel korter, maar doordat je na de tour stopt bij het Apollo/Saturn Center, blijf hje daar ook nog een tijdje. Je vervolg daarna de normale tour en die breng je dan weer bij het ISS Center, waar je weer uit mag. Eenmaal terug heb je ook nog e.a te bezichtigen. Dus een hele dag ben je wel onder de pannen. Lees ander mijn reisverslag op onze site van Florida 2008 Dag 15 (http://www.t-damen.nl)
Grz
Ton

tamaralemmens
10 maart 2009, 20:44
Hallo Ton,

Super bedankt!!!! Heb meteen het hele verslag bekeken, ga ik dezer dagen helemaal lezen. Ik zie dat ik er langer voor moet uittrekken, gelukkig is dat geen probleem.

Grt Tamara

Dr. Phlox
11 maart 2009, 09:21
Graag gedaan. Alvast veel lees plezier een fijne voorbereiding.
Grz
Ton

0david0
11 maart 2009, 19:47
Wij gaan in mei ook naar het Kennedy Space Center gaan. Voorlopig staat dit gepland op 12 mei. Die dag vindt er ook een lancering plaats. Enig idee of dan die tours doorgaan of valt dit dan allemaal weg? Niet dat we daar voor 'niks' zijn. Het staat wel in onze planning van die lancering van dichtbij te gaan volgen maar als we daardoor de rest van het park niet mogen bezichtigen moeten we ons schema misschien wat aanpassen. We zitten daar toch 3 dagen in de buurt dus we kunnen eventueel wat verschuiven.
Bedankt voor de antwoorden alvast!

Raister82
13 maart 2009, 16:44
misschien dat ik er overheen lees. Maar wat is nu een ticket waarmee je het meeste bezoekt en ziet?
Wan top de site staan verschillende dingen, is er 1 tour waar je alles in bezoekt en mag komen?
1. Kennedy Space Center Admission Options & Tickets 38 dollar
2. U.S. Astronaut Hall of Fame® (admission only) (http://www.kennedyspacecenter.com/astronaut-hall-of-fame.aspx) 17 dollar
3. NASA Up-Close (http://www.kennedyspacecenter.com/nasa-up-close.aspx) – Guided Tour 21 dollar
4. of moet ik een cobinatie kopen? is de 1e een toegansticket en voeg ik dan 1 van de andere toe?

Excuses als dit al eerder besproken is

Yvet
13 maart 2009, 16:54
Wij gaan in mei ook naar het Kennedy Space Center gaan. Voorlopig staat dit gepland op 12 mei. Die dag vindt er ook een lancering plaats. Enig idee of dan die tours doorgaan of valt dit dan allemaal weg? Niet dat we daar voor 'niks' zijn. Het staat wel in onze planning van die lancering van dichtbij te gaan volgen maar als we daardoor de rest van het park niet mogen bezichtigen moeten we ons schema misschien wat aanpassen. We zitten daar toch 3 dagen in de buurt dus we kunnen eventueel wat verschuiven.
Bedankt voor de antwoorden alvast!

Volgens mij is het zo dat er dan geen tours zijn.

misschien dat ik er overheen lees. Maar wat is nu een ticket waarmee je het meeste bezoekt en ziet?
Wan top de site staan verschillende dingen, is er 1 tour waar je alles in bezoekt en mag komen?
1. Kennedy Space Center Admission Options & Tickets 38 dollar
2. U.S. Astronaut Hall of Fame® (admission only) (http://www.kennedyspacecenter.com/astronaut-hall-of-fame.aspx) 17 dollar
3. NASA Up-Close (http://www.kennedyspacecenter.com/nasa-up-close.aspx) – Guided Tour 21 dollar
4. of moet ik een cobinatie kopen? is de 1e een toegansticket en voeg ik dan 1 van de andere toe?

Excuses als dit al eerder besproken is

Je koopt je toeganstickets dat is je basis en als je wilt kun je daar boven op nog een tour kopen.
De meest uitgebreide is ook de ddurste, Nasa Up-Cole.
Dus je koopt je ticket $38 en dan je tour $21 totaal kom je dan op $59

bluedolph1n
13 maart 2009, 17:56
Bij een lancering is het Kennedy Space Center ook niet open voor `gewoon` publiek dacht ik? Maar kan het mis hebben.

Marita
4 april 2009, 21:41
Hallo allemaal, wij zijn jaren geleden naar KSC geweest en toen was er helemaal geen entree. De rockgarden, wall of fame, winkel en zo kon je gewoon binnen lopen en alleen voor de bustour moest je betalen. Wij willen de met de kinderen ook naar KSC gaan en dan voornamelijk voor de rockgarden want die vonden wij toen heel indrukwekkend. De bustour en de cinema hoeven voor ons niet want de kinderen begrijpen er toch niets van. Maar als ik het goed snap moet je nou altijd entree betalen klopt dit zo? Groetjes Marita. 24 april is het aftellen eindelijk afgelopen en mogen we weer vertrekken.

moby
5 april 2009, 09:57
drie weken geleden up close tour gedaan heel mooi space shuttle stond al klaar, voor vetrek koste 60 dollar plux tax ecate bedrag vergeten . maar gewoon doen, en ja voor de raket tuin moet je nu gewoon betalen, 8-)

Jurg
15 april 2009, 20:05
Hola,

Ik heb een vraag over de NASA- close up tour.
http://www.kennedyspacecenter.com/buy-tickets.aspx

Als we op de site kijken en de tickets willen boeken en daarbij de tijd willen aangeven wanneer we de tour moeten doen, kunnen we op z'n vroegst kiezen uit 11.40am. (als je op "buy tickets" klikt) terwijl er op de link hierboven staat:
Seating is limited. The number of daily departures varies due to NASA operational requirements. The first departure is at 10 a.m. and the last departure is at 1:50 p.m. daily

Dus hier staat dat ze ook op z'n vroegst om 10.00am vertrekken.

Kan iemnad me hiermee helpen?
Alvast bedankt

Jurg

Michael66
15 april 2009, 20:32
Waarmee wil je precies geholpen worden?

Dr. Phlox
15 april 2009, 20:35
De NASA- close up tour vertrekt meerdere keren per dag. Het kan nu zo zijn dat de tijden eerder dan 11:40 uur al vol zitten. Wij konden op zijn vroegst pas om 10:50 uur. Dus ook niet om 10:00 uur.
Grz
Ton.

Jurg
16 april 2009, 13:11
Hola,

Ja daar ben ik ook achter gekomen. De vroegere tijden zijn idd al vol.
Maar in ieder geval bedankt voor de reacties!

Ieniminie
26 april 2009, 10:29
Hallo,

Is het verstandig om de kaartjes voor KSC hier al te kopen, of kan dat ook makkelijk aan de kassa?
Wij willen de NASA up close tour gaan doen, maar we weten nog niet precies welke dag we gaan....

Groetjes, Ingrid

Teleton
26 april 2009, 10:41
maar we weten nog niet precies welke dag we gaan....
Tsja, dan wordt het moeilijk boeken natuurlijk. Hou er rekening mee dat de close up tour populair is en dat er per dag een bepaald en beperkt aantal tours zijn, die maar al te vaak vooruit al volgeboekt zijn. KSC Tickets aan de poort kopen kan natuurlijk altijd als je dat wilt.

Ieniminie
26 april 2009, 11:23
Je kan de kaartjes dus alleen op datum en tijd boeken?

Teleton
26 april 2009, 11:59
Hi Ingrid,

er is sprake van twee tickets: Je hebt een entreebewijs voor de toegang tot KSC nodig. Als je de NASA Close up tour wilt doen, moet je daar nog aparte tickets voor kopen. Deze tours verlopen volgens een bepaald schema, en hebben een beperkt aantal delnemers, dus daar moet je voor boeken. Omdat ze polulair zijn kan je dit het best vooraf doen. Kijk voor alle informatie over de tickets even op de site (http://www.ksctickets.com/)van KSC of klik op onderstaand plaatje. Klik nogmaals op het plaatje in het nieuw geopende scherm.

http://img14.imageshack.us/img14/4729/kscw.th.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=kscw.jpg)

Ieniminie
26 april 2009, 20:43
Oke, dat is duidelijk! Ik zal me nog eens in onze planning verdiepen, en kijken welke dag we willen gaan.....
Krijg je die kaartjes thuis gestuurd, of kan je ze gewoon zelf uitprinten?

Teleton
27 april 2009, 08:23
kan je ze gewoon zelf uitprinten?
Kennedy Space Center Visitor Complex Admission (http://www.kennedyspacecenter.com/visit-us-admission-hours.aspx)
$38 adult/$28 child (ages 3-11) plus tax
Tour Kennedy Space Center, see IMAX® space films and experience all of our exhibits and shows, including the U.S. Astronaut Hall of Fame with interactive spaceflight simulators. Each Kennedy Space Center Visitor Complex ticket is valid for two days of admission (must be used within seven days of first use). Print your tickets at home!

NASA Up Close (more information) (http://www.kennedyspacecenter.com/nasa-up-close.aspx)
Guided Tour
$21 adult/$15 child (ages 3-11) plus tax
Must be purchased with Kennedy Space Center admission (https://websales.omniticket.com/ksc/index.cfm?action=1) tickets or an annual pass (https://websales.omniticket.com/ksc/index.cfm?action=2)
Tour launch areas with an expert guide. Extra stops include the closest viewing location of the space shuttle launch pads, the Shuttle Landing Facility, a panoramic view of all launch pads from the NASA Causeway and a stop outside the Vehicle Assembly Building.
Seating is limited. The number of daily departures varies due to NASA operational requirements. The first departure is at 10 a.m. and the last departure is at 1:50 p.m. daily. Guided tours run approximately 2 hours. Print your tickets at home!

belgiumaddict
30 april 2009, 21:37
Hello,

Misschien niet op de juiste plek.

Maar ik heb 5 tickets te veel voor de lancering van de shuttle op 11-5 , zijn er mensen die interesse hebben? Zijn 4 volwassenen & 1 kind ticket. Alsook een car pass.

Laat me gerust iets weten.

Vriendelijke groeten,

Belgium addict

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum