PDA

Bekijk Volledige Versie : Orlando Flex Tickets



Pagina's : [1] 2

Phileas Fogg
22-09-04, 20:05
Ik meen me te herinneren op het oude forum ooit iets gelezen te hebben over een pas voor bovenstaande parken. Maar ik kan het nu niet meer terug vinden. Bestaat deze pas en wat kost ie ± ?

Antonie
22-09-04, 20:11
Die pas heet het Orlando FlexTicket. Je hebt hem voor 4 parken en je hebt hem voor 5 parken. En bij mijn weten bestaat ie nog gewoon.

Orangedevil
23-09-04, 00:11
Ja dan had ik ook nog een vraag.

Ik wil zo'n Adventure pas kopen.Maar wanneer gaat zo'n pas eigenlijk in?
En ik las dat je een maand onbeperkt dan naar BG en SW kan. Kan ik dan bv. zondags naar SW en s'maandags naar BG en dan bv. zaterdags weer naar SW?

Of bv. zondags naar SW en dan s'middags naar BG, en dan s'maandagd weer naar BG?

oofster
20-10-04, 23:08
je hebt 2 soorten flex tickets .
1 voor 4 parken en 1 voor 5 parken .

1. universal studio
2. island of adventure
3. sea world
4. wet & wild
5. bush gardenn

je kunt deze parken binnen het tyd bestek van 14 aaneen gesloten dagen
zo vaak bezoeken als je wil. de pas gaat in van af het moment dat je het eerst park betreed met de pas .

prijzen varieeren nogal want je kunt ze via internet bestellen en bijv. aan de kassa`s van de parken kopen .

succes .

rvd4always
24-10-04, 18:41
Kijk voor tickets op: http://www.americanestates.nl/ :idea:

Ritchie
03-01-05, 22:31
American Estates is wel wat duur, via internet (door de lage dollar koers) zijn de kaarten toch wel 30 euri per kaart goedkoper te krijgen.

Danny
04-01-05, 10:53
Vind zowiezo dat wij te weinig profiteren van de lage dollar.

Het lijkt wel of alle touroperators de prijzen gewoon lekker hoog gehouden hebben en de koerswinsten voor hun zelf houden :evil: . Kijk maar in de gemiddelde reisfolder, alle reizen naar de VS lijken duurder te zijn geworden :? (het kan natuurlijk ook aan mij liggen).

Wat dat betreft ben ik het helemaal met Ritchie eens :!: Door de lage dollarkoers kun je door alles in de VS te kopen, relatief goedkoper uitkomen dan vooraf hier in NL dingen te kopen/bestellen.

mattrob
04-01-05, 14:55
Danny, daar heb je gelijk in. Alleen is het wel zo dat je een bepaald risico afdekt (die de touroperators ook moeten nemen). Stel dat de dollar flink stijgt en jij gaat over een half jaar (zoals ik) naar Amerika, dan zitten ze flink in het schip. Natuurlijk geldt de andere kant op ook.

Overigens, ik ben het helemaal met je eens, en ikzelf neem de gok dat in juli de dollar nog lager staat. Maar het is een gok :?

waterbank
12-01-05, 22:23
Orlando Flextickets zijn voor zover ik weet het voordeligst te bestellen bij www.undercovertourist.com. Zelf heb ik daar de flextickets voor 5 parken besteld voor $ 204,22 en deze binnen 14 dagen (ik meen me te herinneren zelfs binnen 1 week) geleverd. De betaling verloopt netjes via creditcard. Totale schade voor 3 volw + 1 kind: 595 euri. Daar kunnen ze hier niet aan tippen.

Gr. Carlo

rvd4always
15-01-05, 16:20
Persoonlijk zou ik het gewoon in USA kopen, bij een ticketbureautje...

Veel mensen willen het graag in Nederland al geregeld hebben!? :arrow:

Waarom? Daarom!

Houden niet van avontuurlijk zijn!? Budget?! Kwee nie....

mapsit
14-04-05, 10:14
Hoi,

Ik had ergens gelezen van een florida flex ticket ofzo iets. Een pas waar je in bijna alle parken van florida in kunt. Weet iemand waar daar meer informatie over te vinden is?

Jeroen

Ebelix
14-04-05, 11:12
Beste Jeroen,

Heb je de zoekfunctie van dit forum gebruikt om je gewenste info te vinden?

Het ticket wat jij bedoelt is een Fits (Florida in the sun) pas. Deze pas is nog maar beperkt leverbaar.

Volgens mij kan je hem alleen nog krijgen bij American Estates in combinatie met een reis.

Verder zijn er nog talloze andere soorten passen te koop. Kijk wat verder rond op dit forum en vind alle info die je nodig hebt.

Eric
14-04-05, 13:19
Hoi,

Ik had ergens gelezen van een florida flex ticket ofzo iets. Een pas waar je in bijna alle parken van florida in kunt. Weet iemand waar daar meer informatie over te vinden is?

Jeroen

Bedoel je niet het Orlando Flexticket?
Dat geeft toegang tot de twee Universal Parken, Seaworld en Wet & Wild
Een 5 daagse pas heeft als extra Bush Gardens.
Eric

mapsit
14-04-05, 14:08
Hoi,

Ik bedoelde inderdaad de Florida in the sun pas. Deze kan alleen via reisbureau gekocht worden? Ik had gezien dat er de prijzen niet overal het zelfde zijn.

Ebelix
14-04-05, 14:10
De FITS pas verdwijnt. Hij wordt niet meer uitgegeven. Alleen de passen die nu in het bezit zijn van de reisburo's kunnen nog gekocht worden. De passe zijn geldig tot april 2006.

mapsit
14-04-05, 14:18
Verdwijnt..hmmm is er nog een alternatief, naast de orlando en disney passen dan?

Eric
14-04-05, 14:23
Verdwijnt..hmmm is er nog een alternatief, naast de orlando en disney passen dan?

Nee, er bestaat geen combinatie pas wat zowel Disney als de overige parken bevat.
Je moet Disney ALTIJD apart kopen.
Jammer, maar zo is het nou eenmaal.
Eric

ps. Overigens heeft Disney al zoveel passen, dat je nu de bomen al niet meer door het bos ziet.

marisca
08-06-06, 18:40
Ik heb een vraag over onze Flexticket, Wij redden het nooit om 14 dagen vol te maken ivm Disney pas 10 dagen!
En wij verblijven maar 21 dagen dus is mijn vraag: Kan ik deze inwisselen ( verkopen) aan die ticket hokjes?
Doen ze dat?
Wie heeft dat wel eens gedaan?
Groetjes Maris 8 Ps: Vorig jaar hadden wij de zelfde situatie en zijn dat vergeten te vragen aan die mensen in die tickethokjes!

corrus
09-06-06, 01:15
Zelf niet gedaan, maar Nederlandse kennisen van ons wél...

De meesten geven geen contant geld.. maar bieden een korting aan, voor aankoop van een nieuwe kaartje voor een ander park...

Maar ik zei "de meeste" want ze zijn er wel... maar dan praat je meer over echt over Dollar werk... want ook zij, kunnen niet zien wat er nog over is aan toegang...

marisca
09-06-06, 09:07
Nieuwe kaarten hebben wij niet nodig, Wij hebben alles al .
Stel je krijgt er 20 dollar voor dan is dat beter als niets natuurlijk!?
Ik ga het gewoon proberen maar als er mensen zijn die dit dus ook gedaan hebben, Dan hoor ik het graag!
Gr marisca. 8)
Bedankt corrus voor je reactie! :wink:

nounou
23-08-06, 16:40
Hallo waar kunnen we ter plaatste het goedkoopste aan de flextickets
geraken? Graag ervaringen het zou voor de 5 parken zijn .

pascalbrouwers
23-08-06, 18:13
Hallo waar kunnen we ter plaatste het goedkoopste aan de flextickets
geraken? Graag ervaringen het zou voor de 5 parken zijn .



Waarom koop je de tickets gewoon niet kort bij huis ( belgie of nederland ).
Hier heb je zeer goede aanbiedingen.
Groot voordeel is dat je niet in de rij hoeft te gaan, om de tickets te kopen.


Wat betreft aanbieders, hier enkele mogelijkheden.
Er staan er nog veel meer op dit forum, voor meer info even zoeken.

http://www.undercovertourist.com/
http://www.mousesavers.com/orlandopasses.html#flexticket

MR. T
25-08-06, 21:53
Wij hebben onze flex tickets bij Wal-mart gekocht...super handig aangezien je hier toch wel komt. De prijs was ook gunstig.

Oh ja...er moeten wel een vacation & ticket office zijn in de vestiging maar dat kan je vast vinden op: http://www.walmart.com/vacations

Greetz,

Thijs

nounou
27-08-06, 18:21
Dank u voor de tip , bij undercover tourist lijkt het mij het voordeligst
Heeft iemand daarmee ervaring?
Is het een betrouwbare firma?
De tickets zijn pas voor januari 2007 maakt het verschil uit als ik die
in 2006 bestel ?
Naar ik gelezen heb blijven de tickets geldig en starten ze pas na de 1 ste gebruikdag !
Voor 2 flextickets voor adult komt het maar op 472 dollar ,
de verzendingskosten zijn gratis .Wat denken jullie ervan ?? :lol:

Eric
27-08-06, 21:14
Ik heb afgelopen vakantie mijn tickets bij undercover tourist besteld, en was aangenaam verrast door de keurig nette, en voorla vlotte afhandeling.
Ook op de andere forums alleen maar goede reviews. Dus doe rustig.
Eric

deh78
27-08-06, 22:05
Ik heb afgelopen vakantie mijn tickets bij undercover tourist besteld, en was aangenaam verrast door de keurig nette, en voorla vlotte afhandeling.
Ook op de andere forums alleen maar goede reviews. Dus doe rustig.
Eric

Ik heb precies de zelfde ervaring als Eric binnen 10 dagen had ik mooie ingesealde tickets thuis

Dennis

Daan
28-08-06, 07:55
Same here. Binnen een week netjes in huis.

Michael66
28-08-06, 10:16
Zal ik me er dan maar bij aansluiten ....

Ik heb twee keer kaartjes bij UCT (www.undercovertourist.com) besteld en beide keren snel en goed geleverd. En ze rekenen helemaal geen verzendkosten o.i.d.

Nicole
28-08-06, 19:12
bij ons ook goed bevallen !!!

cvr
11-11-06, 10:52
Omdat we naast Disney ook nog Universal, Sea World en Bush Gardens willen bezoeken ben ik aan het puzzellen met de diverse combi-tickets. De Orlando 5 days Flexpass is een goede optie. Er is nu echter tijdelijk een, voor ons beter, alternatief beschikbaar.

Universal biedt tijdelijk 7 dagen onbeperkt toegang voor $85,- Op de site van Seaworld kun je een combi-ticket Seaworld + Bush Gardens kopen voor $85,- met ook 7 dagen toegang. Als ik dit vergelijk met de Orlando 5 days Flexpass scheelt dit voor ons gezin (2 volw 2 kids) $190! Het enige verschil is dat Wet'n'Wild wel in de Flexpass zit en niet bij de losse tickets.

Ondanks de goede recencies van Wet'n'Wild denk ik dat we met de 2 waterparken van Disney genoeg keuze hebben en dus is dit een mooie besparing!

pascalbrouwers
12-11-06, 00:49
Omdat we naast Disney ook nog Universal, Sea World en Bush Gardens willen bezoeken ben ik aan het puzzellen met de diverse combi-tickets. De Orlando 5 days Flexpass is een goede optie. Er is nu echter tijdelijk een, voor ons beter, alternatief beschikbaar.

Universal biedt tijdelijk 7 dagen onbeperkt toegang voor $85,- Op de site van Seaworld kun je een combi-ticket Seaworld + Bush Gardens kopen voor $85,- met ook 7 dagen toegang. Als ik dit vergelijk met de Orlando 5 days Flexpass scheelt dit voor ons gezin (2 volw 2 kids) $190! Het enige verschil is dat Wet'n'Wild wel in de Flexpass zit en niet bij de losse tickets.

Ondanks de goede recencies van Wet'n'Wild denk ik dat we met de 2 waterparken van Disney genoeg keuze hebben en dus is dit een mooie besparing!


Goede keuze.
Ben ik helemaal met jou eens.

Als je niet naar Bushgardens wilt, en wel naar Seaworld.
Probeer dan de promo code.
Deze is

LOWES

Met deze code krijg je 20% korting op een Seaworld pas.

Heb ik dit jaar ook gekocht( echter wel met een andere code)
dit was een 1 daagse pas, die je kon verlengen met 5 dagen extra.
Groet,
Pascal

Syllvia
12-11-06, 10:29
Omdat we naast Disney ook nog Universal, Sea World en Bush Gardens willen bezoeken ben ik aan het puzzellen met de diverse combi-tickets. De Orlando 5 days Flexpass is een goede optie. Er is nu echter tijdelijk een, voor ons beter, alternatief beschikbaar.

Universal biedt tijdelijk 7 dagen onbeperkt toegang voor $85,- Op de site van Seaworld kun je een combi-ticket Seaworld + Bush Gardens kopen voor $85,- met ook 7 dagen toegang. Als ik dit vergelijk met de Orlando 5 days Flexpass scheelt dit voor ons gezin (2 volw 2 kids) $190! Het enige verschil is dat Wet'n'Wild wel in de Flexpass zit en niet bij de losse tickets.

Ondanks de goede recencies van Wet'n'Wild denk ik dat we met de 2 waterparken van Disney genoeg keuze hebben en dus is dit een mooie besparing!


kun je de tijdelijk aanbieding van Universal, het hele jaar door gebruiken? ik bedoel als je die tickets al hebt, of moet je die bv VOOR oktober opmaken ofzo?

groetjes Sylvia

cvr
12-11-06, 18:59
Theme Park Tickets 2-Park Unlimited Admission* Ticket (http://www.floridaforum.nl/)http://secure.universalstudios.com/webstore/images/spacer.gif

Unlimited park-to-park admission to both Universal Studios Florida® AND Islands of Adventure® for up to seven (7) consecutive days (seven [7] days includes first day of use).
All-club access to the live entertainment at Universal CityWalk® for seven (7) consecutive days (seven [7] days includes first day of use).RESTRICTIONS:

*Ticket is valid for seven (7) consecutive days (seven [7] days includes first day of use).
This is an exclusive online offer and is not available at the front gate.
Limit six (6) tickets per transaction.
Photo ID must be presented at the theme park front gate turnstile and at CityWalk.
Signature may be required on ticket.
Parking not included.
Tickets are non-refundable.
Free CityWalk Club access is not valid for separately ticketed concerts and special events. Some venues require 21 or older for admission. Proof of ID may be required. Additional restrictions may apply.
Prices do not include tax and are subject to change without notice.Prices:Adult (Ages 10 & Up) : $85.00
+ taxChild (Ages 3-9) : $85.00
+ tax

Dit zijn de ticket details...

Op een andere pagina op de site staat bij het onderwerp "Do tickets expire" dat je daarvoor in de ticket details moet kijken. Aangezien in de ticket details hierboven niet over een einddatum wordt gesproken ga ik ervan uit dat de tickets onbeperkt geldig zijn (voor 7 dagen uiteraard!).

Syllvia
13-11-06, 08:07
ja lijkt mij ook dan:) leuke aanbieding
bedankt voor de tip!
groetjes Sylvia

marloes
01-01-07, 19:13
Heeft iemand deze Universal/ Island of Adventures 2 park unlimited admission al besteld via het internet (kan ook alleen maar online)? Ik wilde namenlijk weten hoeveel verzendkosten er nog bij komen. Je ziet al wel hoeveel "tax" erbij komt maar verzendkosten kunnen ook duur zijn. Wie weet dit?

En hetzelfde geldt voor de Seaworld/ Busch Gardens 2 park unlimited admission. Hoeveel verzendkosten komen hierbij?

Alvast bedankt!

Groetjes Marloes

Michael66
01-01-07, 19:42
Je ziet al wel hoeveel "tax" erbij komt maar verzendkosten kunnen ook duur zijn. Wie weet dit?
Deze kaartjes worden niet verstuurd. Ze zijn alleen te krijgen met "Electronic Pickup". Dat gaat heel simpel: je besteld de kaartjes thuis en betaald met creditcard. Als je t.z.t. in Orlando naar een ticketmachine bij de ingang van Universal gaat en die creditcard door de sleuf haalt krijg je de tickets uit het apparaat. A child can do the wash .... (een kind kan de was doen).


Electronic Pickup
Electronic Ticketing Pickup is a fast and secure way to collect your online ticket purchase, no matter how long ago you purchased them. Follow these four (4) steps:

Look for one of the electronic ticketing machines (electronic kiosks) located at the front gate of both Universal Studios Florida and Islands of Adventure.
Swipe the credit card you used when making your online ticket purchase through the machine. (NOTE: This is for verification purposes only. Your card will not be charged again.)
Enter the confirmation code you were provided at the end of your online purchase or in your email receipt.
Wait for your tickets to dispense. NOTE: You must bring the credit card you used to make the original purchase or you will not be able to collect your tickets.

*Tickets will be available until collected.


En hetzelfde geldt voor de Seaworld/ Busch Gardens 2 park unlimited admission. Hoeveel verzendkosten komen hierbij?

Deze is alleen als eTicket te koop. Dus ook geen verzendkosten. Hoe dat werkt? Zo:

What is an eTicket Voucher?
Electronic vouchers or eTickets are stored in the park's computers and printed out by you, rather than mailed out. Our eTicket service is similar to the traditional paper ticket process, but eliminates the time and hassle associated with purchasing or exchanging a paper ticket. You do not have to wait for your voucher to be delivered to you.
Using your eTicket
When you arrive at the park turnstile, present original copy of the eTicket and an official form of picture identification (driver's license, passport, etc.) to obtain entrance inside the park. You may also be asked to show the credit card you used to purchase your eTicket. These eTicket vouchers may not be resold or transferred and may only be used by the person whose name appears on the eTicket.
What are the eTicket limitations and rules?
eTicket vouchers may not be resold or transferred and may only be used by the person whose name appears on the eTicket.
Am I eligible for eTicketing?
Everyone is eligible for eTickets, but not every product is. If an eTicket icon ( http://commerce.4adventure.com/store/images/ads/icon_etix.gif ) appears next to a product in your shopping cart or store, that product is then eligible for purchase as an eTicket.
What if I lose my eTicket?
You may simply go to our account history page and enter your email address and password and reprint your eTicket(s).
What happens if I can’t use the eTicket I ordered? What is your return policy?
You can return unused admission eTicket for a full refund; see our Return Policy for full details.
Printer recommendations for printing your eTicket
We recommend that you print your eTicket on a high-resolution inkjet or laser printer for best results.
General recommendations for your eTicket
We recommend that you follow these guidelines to make sure your eTicket experience goes as smoothly as possible…

Avoid getting your eTicket wet, the ink may bleed or smear, this will cause the barcode to become difficult to read.
Try to avoid excessive folding or crumpling of your eTicket.
When you redeem your eTicket at the front gate, please have a Photo ID available to show the attendant.
By following these general guidelines, you will be assured the most out of your entry experience, while visiting your choice of Anheuser-Busch Adventure Parks!


Graag gedaan.

marloes
02-01-07, 14:04
Michael erg bedankt voor je antwoord! Zo is het erg duidelijk.

Groetjes Marloes

raygwencaith
04-01-07, 22:11
Ik heb ze besteld en kreeg netjes een mail met een code die ik daar moet invoeren na het scannen van mijn creditkaart. Vervolgedn kreeg ik vandaag een mail voor mee te doen aan eeen onderzoek en als dank voor deelname kan ik na het printen van mijn ticket naar de kassa lopen en een coupon boekje ter waarde van $150 ophalen om te gebruiken in de parken.

pvroovert
15-09-07, 01:08
Hallo wij gaan 19 oct t/m 27 oct naar orlando
wij hebben in mei alle disneyparken gedaan dus nu gaan we voor de rest(seaworld,bushgardens,ioa en universal)
ik heb maar gewoon de 5 parken ticket gekocht (goedkoopste manier om deze 4 parken te doen volgens mij)
maar heb ze maar 1 week nodig terwijl ze 14 dagen geldig zijn
dus... wie kunnen de tickets die 2e week gebruiken tegen een zeer kleine vergoeding kan je ze overnemen daar
heb je intresse dan kunnen we daar wat afspreken ofzo
mvg peter

pvroovert
15-09-07, 12:50
hallo weet er iemand of er in de 5 park flex tickets
DE Universal Express Plus pass zit inbegrepen
in het boek van hotelplan staat nl van wel
kan er op de site waar ik de tickets heb gekocht (www.undercovertoerist (http://www.undercovertoerist).com) niks over vinden
wie o wie weet dit ?
en zo ja hoe gaat het in zijn werk dan

Michael66
15-09-07, 13:31
hallo weet er iemand of er in de 5 park flex tickets
DE Universal Express Plus pass zit inbegrepen
in het boek van hotelplan staat nl van wel
kan er op de site waar ik de tickets heb gekocht (www.undercovertoerist (http://www.undercovertoerist).com) niks over vinden
wie o wie weet dit ?
en zo ja hoe gaat het in zijn werk dan
Nee, zit er niet in. Tot vorig jaar kon je a la Disney per attractie gratis Expresspassen halen (liep nooit lekker, ikheb ooit een half uur in de rij gestaan om expresspassen te krijgen ......), maar nu is Expresspas alleen nog maar te koop. Via de website of aan de poort.

pvroovert
15-09-07, 17:17
oke dank je voor de info

iljabos
18-09-07, 14:47
Wij hebben dit jaar combinatietickets gekocht voor Seaworld en Bush Gardens die 7 dagen geldig waren. Iedere keer moest je met een vingerscan aantonen dat je wel de persoon was die op de ticket stond. Ik vraag me dus af of je deze flextickets kunt overdragen aan iemand anders.

pvroovert
18-09-07, 15:25
o als dat zo is dan zal het niet gaan
maar dat zien we daar dan wel
in 2005 was dat nog niet het geval

pascalbrouwers
18-09-07, 17:43
o als dat zo is dan zal het niet gaan
maar dat zien we daar dan wel
in 2005 was dat nog niet het geval
tja in 2 jaar kan er wat veranderen... :wink:

otje
20-01-08, 15:05
Hallo allemaal,

We gaan in september naar Orlando. Ik heb net op internet zitten kijken en heb wel heel goedkope tickets gezien. Misschien weet iemand of deze site betrouwbaar is.

http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/

Een ticket 4 park Orlando kost hier maar 99 dollar
Walt disney kost hier maar 155 dollar


Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Alvast bedankt.

Corry
20-01-08, 15:23
Ken de site niet maar zie alleen een ultimate 14 day ticket en dat kost 174 Pond en dat is ongeveer € 216.-.

Michael66
20-01-08, 15:24
Eh, otje .... je haalt denk ik even wat tekens door elkaar. Het gaat op die site niet om dollars, maar om ponden. En de wisselkoers is grofweg 1 pond = 2 dollar = 1,5 euro.

En ja, ik kn de site, maar heb er nog nooit wat besteld.

otje
20-01-08, 16:32
ooohhh niet goed gekeken jullie hebben gelijk het zijn ponden. Enig idee waar ik dan wel moet kijken voor goede prijzen?

Ga nog maar even wat google.

RCRC
20-01-08, 16:46
Volgens mij is trouwens het 4 of 5 park flexticket per 01-03-2008 verleden tijd en maakt het plaats voor het flexticket en flexticket plus, dit ivm Aquatica dat wordt toegevoegd. Prijs is ook duurder.

http://www.universalorlando.com/tic_multi_park.html

280 dollar, wellicht ergens anders goedkoper?

Michael66
20-01-08, 16:47
Waar zoeken? Nou gewoon: hier op het forum. Daar hebben we een functie voor die heel toepasselijk "Zoeken" heet en je hierboven in de donkerblauwe balk kunt vinden. Gewoon eventjes op klikken, "flex" invoeren en .... gevonden!!

molly
04-03-08, 23:15
Hoi,

Even zodat ik zeker weet dat ik het goed snap:



The Orlando FlexTicketTM is your Unlimited Access To Adventure and allows you to see Orlando your way! Gain admission to Central Florida's most adventurous attractions for a price that delivers huge savings over single-day admissions.

Orlando FlexTicketTMBenefits
Unlimited Park to Park Access - visit any of the parks on your ticket within the same day
Parking fee required only once each day at the first park visited
Substantial savings over separately purchased single-day admissions5-Park Aquatica FlexTicketTM - Enjoy unlimited admission for 14 consecutive days to the following:
Universal Studios Florida®
Universal Studios Islands of AdventureSM
SeaWorld® Orlando
Aquatica at Seaworld®
Wet 'n Wild® - Orlando
Admission into Universal CityWalk
Dit betekend dus dat ik die 5 parken 14 dagen lang, onbeperkt kan bezoeken? Dus als ik in die 14 dagen bijv 4 keer naar Universal wil (gaat niet gebeuren hoor, maar dan snap ik het goed) , dan kan dat? 14 dagen lang onbeperkt die parken bezoeken?

Groetjes Kirsten

Njit
04-03-08, 23:24
Klopt helemaal!

molly
05-03-08, 11:52
Hoi,

Ik ga ze bij www.ticketmania.com (http://www.ticketmania.com) bestellen! Daar zijn ze volgens mij wel redelijk goedkoop!

Groetjes.

morskief
05-03-08, 17:04
Hoi,

Ik heb afgelopen weekend de 5-park 14-day Orlando Flextickets besteld bij http://www.undercovertourist.com . In vergelijking met ticketmania zijn deze hier nog eens 10 dollar goedkoper.

Groet,
Nico

ienelien
06-03-08, 23:44
Hallo,

Bij het reisbureau (AV) kan je ook de flextickets bestellen, voor 185,-- euro.
Maar omdat de dollar nu zo laag staat is het zeker veel verstandiger om ze in het buitenland te kopen ?

Njit
07-03-08, 00:00
Bij het reisbureau (AV) kan je ook de flextickets bestellen, voor 185,-- euro.

Tel daar nog wel 15 euro boekingskosten bij op..

ienelien
07-03-08, 00:10
Ook nog erbij ... Nou, dan is een rekensommetje snel gemaakt. Of moeten er bij Ticket Mania en/of Undercover ook nog extra kosten worden betaald ?

Njit
07-03-08, 00:16
Ticket Mania heeft volgens mij Free shipping. Maar je kan de tickets ook gewoon in Orlando ophalen. Staat op beide sites goed uitgelegd.

Michael66
07-03-08, 00:29
Of moeten er bij Ticket Mania en/of Undercover ook nog extra kosten worden betaald ?Beiden hebben geen verzendkosten, al is dat bij Ticketmania tijdelijk (volgens de website).

Pluisje
09-03-08, 20:46
Is het dan nu ook zo dat je gratis mag parkeren bij deze parken ?

Pluisje

Njit
09-03-08, 21:22
Parkeren zit er niet bij.

ienelien
09-03-08, 21:35
Behalve toch als je op één dag een tweede (of derde) park gaat bezoeken ?? Je hoeft maar één keer parkeergeld te betalen.
Ien

Njit
09-03-08, 23:29
Behalve toch als je op één dag een tweede (of derde) park gaat bezoeken ?? Je hoeft maar één keer parkeergeld te betalen.
Ien

Klopt:

Parking fee required only once each day, regardless of the number of parks visited (need parking receipt from first park visited that day)

brumpy
11-03-08, 20:56
Ik vertrek volgende week met vrouw en kids naar Orlando, echter na 1 week laat ik ze achter maar komt mijn schoonmoeder aan die de 2de week samen met mijn vrouw en kids de parken zal bezoeken

Aangezien we gaan kiezen voor de flextickets zou het handig zijn als ik mijn ticket aan haar kan doorgeven, ik vermoed dat dit niet zal mogen?
En is er veel controle op? en hoe is die controle?

henny59
17-03-08, 13:40
In de meivakantie gaat ons gezin (5 in totaal: 2 volw, 3 kind:12,10,8) naar de USA. We zijn 1 week in Orlando en willen nu de niet-Disney parken bezoeken (Universal, Sea World, Wet&Wild, Aquatica en Busch Gardens)

Ik ben nu aan het uitzoeken wat het voordeligste is voor ons gezin.
Het 14 dg 5 park flex ticket lijkt mij nogal overdone omdat we er maar 7 dagen zijn
Is een combinatie van korting coupons en combie tickets iets voor ons?
Wat zouden jullie ons adviseren?

alvast dank voor jullie hulp en advies.
met vrgr
Henny

Moderator Mickey99:
Ik heb je mailadres uit dit bericht verwijderd. Reacties op je vraag kunnen in dit topic gegeven worden

Michael66
17-03-08, 19:41
Je hebt sowieso een 6-parken Flexticket nodig als je dit wilt gaan doen, want in het 5-parken ticket zit geen Busch Gardens.

Een 6-parken Flexticket kost bij Undercovertourist bijv. $ 272 incl. tax en verzending. Ik weet even niet of dit de goedkoopste aanbieder is.

Losse tickets kan ook. Via de websites van resp. Universal, Wet 'n Wild en Seaworld zou je dan bijv. deze tickets kunnen kopen:
$ 81 voor de twee Universalparken (7 dagen geldig)
$ 40 voor Wet 'n Wild (14 dagen geldig)
$ 113 voor Seaworld, Aquatica en Busch Gardens

Samen $234 + tax = $ 250. Dus $ 22 per volwassene goedkoper dan het Flexticket.

brumpy
25-03-08, 04:53
Even een antwoordt op mijn eigen vraag geven vanuit Orlando, ik heb voor de veiligheid dan maar een extra ticket gekocht.
Maar toeval wil dat mijn ticket blijkbaar niet goed werkt bij de controle met de vingerafdrukken faalt hij de helft van de tijd na enkele malen proberen zuchten ze wat en laten ze me zo door.
Dus zeker als je met 4 binnen gaat en je durft een beetje kan je ze hier gerust oplichten wat ik natuulijk niet wil aanmoedigen :-)

ilssse
04-04-08, 08:44
Klopt het dat je bij deze ticket 14 dagen onbeperkt de 5 parken in mag? Is dat een park per dag of mag dat ook meerdere parken per dag zijn??
Of mag je max 14 keer een park bezoeken??? ik snap het even niet meer haha
wie kan me helpen???

aeroxerel
04-04-08, 09:00
Je mag vanaf de 1e keer dat je het ticket gebruikt, onbeperkt gedurende 14 dagen in alle parken, dus zoveel je wil per dag.
Je moet ook maar 1 keer per dag perkeergeld betalen, gewoon recu bijhouden en samen met flexticket afgeven bij het volgende park. Doe dit zelf ook altijd, in de ochtend naar Wet & Wild (10$ parking ofzo) en daarna naar een ander park waar je normaal gezien meer moet betalen :-)

Denk er ook eens over na om het flexticket voor 6 parken te nemen...

ilssse
04-04-08, 18:04
Bij Undercover tourist hebben ze 5-park 14 days en daar zit bij in:
- universal
- adventure island
- sea world
- busch garden
- wet and wild

dus dat vind ik wel genoeg bij 6 parken krijg ik aquatica erbij..
is dit veel anders dan wet and wild??

Michael66
04-04-08, 18:15
Bij UCT hebben ze wel meer:
4-Park 14-Day Orlando FlexTicket $ 189.95 - $ 153.95
5-Park 14-Day Orlando FlexTicket $ 231.95 $ 196.95
Orlando FlexTicket $ 231.95 $ 196.95
Orlando FlexTicket Plus $ 270.95 $ 234.95

Keuze genoeg dacht ik zo. Specs van de verschillende tickets vind je op hun website. En er zijn overigens nog vele andere aanbieders die dezelfde tickets aanbieden, misschien nog wel goedkoper.


dus dat vind ik wel genoeg bij 6 parken krijg ik aquatica erbij..
is dit veel anders dan wet and wild??Ja, da's "veel anders". Da's het verschil tussen Wet 'n Wild en Aquatica, oftewel het is een heel ander waterpark met een heel andere "theming".

spruitjes
23-05-08, 12:52
Hallo
Ik heb net onze Flex tickets plus besteld bij www.undercovertourist.com (http://www.undercovertourist.com)\\:D/

Wij zijn geen Floridagangers, dus alle uitleg is welkom !!!

En nu?????:?
Ik heb nog een hoop vragen, zoals
Hoe gaat het nu precies in zijn werk?
De tickets zijn vanaf 1e dag 14 dagen geldig, dat weet ik,
Maar hoe gaat het precies in de praktijk?
Als je bijvoorbeeld de eerste dag naar Wet'n Wild gaat, moet je dan een nieuw kaartje voor de volgende keer halen of kan je op je zelfde kaartje steeds terug komen??

Is dat zelfde kaartje ook goed voor de entree van de volgende parken, of krijg je losse kaarten voor elk park ??

Je ziet het ik heb een idee!!

Ik heb geprobeert de antwoorden te zoeken in het Forum, maar kan ze niet vinden.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden !!!

Michael66
23-05-08, 14:15
Undercovertourist stuurt je de kaartjes toe. Je hebt ze meestal binnen twee weken thuis. Per persoon krijg je één ticket. Met dat ticket kun je bij alle vijf (of zes) parken naar binnen. Bij de entree stop je het ticket in de kaartlezer en als die het goed vindt krijg je je ticket weer terug en kun je door het poortje (tournquet) naar binnen.

Op het ticket zit een electronisch leesbare strip. Bij je eerste bezoek aan één van de parken wordt de datum daar opgezet, zodat de kaartlezers precies weten tot welke dag (14 dagen later) je kaartje geldig is.

vanderlinden48
23-05-08, 14:18
Hoi je gebruikt gewoon hetzelfde kaartje voor alle parken.
Er zit een soort streepjescode op en die wordt gescant. Vervolgens moet je vaak een vingerafdruk geven zodat het kaarje alleen door jouw gebruikt kan worden.
Tenminste zo was het dit jaar bij ons en het was onze eerste keer orlando naar 11 jaar!
Dus gewoon ontspannen en genieten van alle dingen die komen gaan:-P
Veel plezier met de rest van je voorbereidingen!

Groeten wendy

objectievo
01-06-08, 01:17
Hallo,

Bedankt voor de link bij www.undercovertourist.com (http://www.undercovertourist.com/)\\:D/
Zij zij nog iets goedkoper dan ticket momma op dit moment. Hoe is het versturen en ontvangen geggaan. Kreeg je inderdaad je tickets een aantal dagen na bestellen thuis geleverd???

JosDaBosS
14-07-08, 18:15
Kun je ze ook bij de kassa's van de betreffende parken kopen? Heb namelijk geen tijd meer om ze te laten opsturen

Nikkie1974
14-07-08, 18:30
Je kunt ze bijv. bij Undercovertourist bestellen en ze in Orlando ophalen.

http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/tickets/pickup.html

Joline
15-08-08, 15:09
hoi!!

Wij zijn van belgie, dus de kaartjes kunnen niet opgestuurd worden bij undercovertourist, maar enkel afhaalbaar! heeft iemand hier ervaring mee??

Groetjes joline!

Dr. Phlox
15-08-08, 15:28
Nee, maar waarom kunnen ze niet opgestuurd worden. Leveren ze n iet aan Belgie?
je zou ze naar iemand in nederland kunnen laten sturen en daar ophalen (als je niet te ver van de grens woont.
grz
Ton

aeroxerel
15-08-08, 23:21
Ze leveren inderdaad niet aan België.
Heb ze dit jaar bij Ticketmania besteld, leveren hier wel en was nog gratis ook :-)

reisfanaten
16-08-08, 13:35
Je kan toch ook een flexticket kopen ter plaatse he?
Kost je dan een paar dollar meer maar is op zich toch ook een optie. Of heb ik het mis?

rob gertsen
29-08-08, 22:41
Misschien toch ook even een vraagje over die flextickets. Als je een Orlando flexticket neemt voor 5 of 6 parken, dan staat er dat je die 14 opeenvolgende dagen kunt gebruiken. Mooi, dat snap ik:shock:. Maar kun je binnen die 14 dagen dan ook bijvoorbeeld 2 x naar hetzelfde park of kun je binnen 14 dagen 1x een park bezoeken.

Ik heb wat gezocht maar ben daar nog niet achter. Wie heeeft hier ervaring mee?

Njit
29-08-08, 22:47
Staat best duidelijk bij de details op de diverse sites van oa Universal, Seaworld etc maar goed, hier een linkje: http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx



Orlando Flex Ticket
SeaWorld + Aquatica + Universal Studios + Islands of Adventure +
Wet 'n Wild
FIVE of the world's most incredible theme parks — one amazing value!

Enjoy SeaWorld, Aquatica, Universal Studios, Islands of Adventure and Wet 'n Wild at your leisure.
Our unique Length of Stay Benefit* allows unlimited admission during your vacation so you can come and go as you please, at no extra charge.
Aquatica Hour-Early Exclusive — buy online and start your Aquatica fun an hour earlier than everyone else on the weekends.
Free Admission to CityWalk.
Pay for parking only once if you visit more than one park on the same day.

*ticket expires 14 days after first use

Sunshine State
28-09-08, 20:35
Bij Ticketmomma kun je zelfs 3 parken om 3 parken doen. Dit in een tijdsbestek van 21 dgn ipv 14 dgn. Dus Universals en Wet n Wild in één week. En Seaworld , Bush Gardens en Aquatica in de andere 14 dagen.
Niet verkeerd.

6 Park Bundle o' Fun - Adult

Universal Studios, Islands of Adventure, and Wet n' Wild Combination Ticket (CityWalk included) good for 7 days, unlimited admission
Sea World, Aquatica, AND Busch Gardens Combo ticket good for 14 days, unlimited admission
You can max this ticket package out at 21 Dayshttp://www.ticketmomma.com/catalog/product_info.php?cPath=26&products_id=324&osCsid=8d1781dc510510909403066483b44078

Njit
28-09-08, 21:00
Ik zou even uitrekenen of je daar daadwerkelijk goedkoper uitbent. Bij Universal zelf heb je dit pakket ook:

http://www.universalorlando.co.uk/images/section_header/3_park_bonus.gif

Deze kun je binnen 14 dagen doen. Zie http://www.universalorlando.co.uk/tickets.html

En de Combo van Busch Gardens, Seaworld en Aquatica kun je ook bij Busch zelf kopen. Zie http://www.buschgardens.com/Bgt/Tickets/Visitors.aspx

En daar verkopen ze ook het Orlando Flex Ticket Plus, voor alle 6 de parken ($279 ex tax) voor 14 dagen.

-------
Edit: Ticket Momma package kost $255.32 ex tax. Is dus iets goedkoper. Zit wel een klein verschil in de geldigheidsduur maar dat is een kwestie van plannen.

Sunshine State
29-09-08, 09:55
Wat kost de Busch Gardens, Seaworld en Aquatica combo via jouw link dan ? De Universal combo van drie parken is 149,- dollar.

Die 255, van ticketMomma voor drie weken is zo verkeerd nog niet vermoed ik.

Njit
29-09-08, 10:07
Wat kost de Busch Gardens, Seaworld en Aquatica combo via jouw link dan ?

Alle 6 de parken kost bij Busch Gardens $279.95 ex tax


Orlando Flex Ticket Plus http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gif
http://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gif http://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gif
Want the ultimate Orlando family adventure experience? Enjoy unlimited admission to a world of six family entertainment experiences with this comprehensive package: SeaWorld, Aquatica, Universal Studios, Islands of Adventure, Wet n Wild and Busch Gardens Tampa. The best of Orlando—and more—is waiting for you and your family for a once-in-a-lifetime trip.


Die 255, van ticketMomma voor drie weken is zo verkeerd nog niet vermoed ik.Die is idd niet verkeerd.

Sunshine State
30-09-08, 09:39
Dag ik vroeg me meer af wat die combo bush gardens kost via jouw link.
Dit kon ik namelijk niet terug vinden.
Want dan kan je inderdaad de Universal combo kopen voor 149,-dit voor 14 dgn. Die combo van Busch Gardens, Seaworld en Aquatica zal dan ook voor 14 dgn kunnen vermoed ik , en.... zal je dan later kunnen doen in tijd , dus kan je nog meer spreiden , zeker als je 4 weken gaat.

Maar wat kost deze dan ? , ik vind deze aanbieding niet:oops: .

Teleton
30-09-08, 09:47
Maar wat kost deze dan ?

3 Parks $ 124,95 exclusief tax
SeaWorld + Aquatica + Busch Gardens
Our combination tickets offer fantastic benefits and savings. Additionally, adults can take advantage of select tickets at kid prices when you pre-purchase on our Web site at least 7 days in advance.


Enjoy SeaWorld, Aquatica and Busch Gardens at your leisure.
Our unique Length of Stay Benefit* allows unlimited admission during your vacation so you can come and go as you please, at no extra charge.
Also included is free roundtrip transportation on our Shuttle Express for the short ride to Busch Gardens in Tampa.
E-Ticket allows you to print your ticket at home and go straight to the turnstiles.
Tickets are Non-Transferable.
This offer is not to be combined with any other special events or discounts.

*tickets expire 14 days after first use

Sunshine State
01-10-08, 19:49
Hee bedankt das dus 149 + 124,95 exclusief tax.
Dan kun je het weer spreiden over 28 dgn.

Ook niet gek kan je het op je gemak doen en een aantal parken zeker meerdere keren doen zonder een mega schema te hebben.

Het wordt of dit ticket of die van ticketmomma.
Volgens mij is die 255 inlc tax ?...

mirella37
17-01-09, 21:59
Wij gaan in april/mei naar Florida en zijn op zoek naar het flexticket voor Seaworld, Bush Garden en Aquatica. Op seaworld.com hebben we aanbieiding gevonden voor $ 499,80 deze is 14 dagen onbeperkt geldig.

Is dit een goede aanbieding? Andere tips zijn welkom.

Gr.

Mirella

yohn
17-01-09, 22:43
http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/tickets/ $ 271.95 Orlando FlexTicket Plus

Teleton
18-01-09, 11:09
Ik zou de prijs van de flextickets eens vergelijken met de losse e-tickets. Bijvoorbeeld het 3 parksticket van Seaworld, Buschgardens en Aquatica van $ 124.95.

anenjos
05-02-09, 11:20
Hoi,
Is het nu nog steeds goedkoper om via de site van undercovertourist toegangskaarten te kopen voor Universal en Seaworld? Er wordt ook gesproken dat je ook de tickets in Amerika kan kopen. Heeft iemand daar de laatste maanden ervaring mee?
Ik hoor het graag.
We gaaan voor het eerst naar Florida in april!
Groetjes
Anneke

Teleton
05-02-09, 11:52
We gaaan voor het eerst naar Florida in april!


Hi Anneke,

volgens mij staat er best een heleboel recente informatie in dit topic. Prijzwijzigingen en aanbiedingen houd je altijd, dus blijft het zaak om zelf altijd nog even te controleren voor je de tickets bestelt.

Als je vandaag de prijs van bijvoorbeeld Seaworld met UCT vergelijkt, zie je dat je op de Seaworld site $ 69,18 betaalt en bij UCT $76.95. (incl tax)Bij Seaworld heb je de tickets gelijk in huis d.m.v. een pdf bestand dat je kunt uitprinten. Bij UCT moet je de tickets bij het loket van Seaworld nog ophalen. Opsturen kan ook, dan komt er nog $ 23 bij......

Natuurlijk kan je tickets in Amerika kopen, maar of het verstandig is, is de vraag. Voor het voordeel hoef je het niet te doen, tenzij je graag bij duistere kioskjes koopt..... Uit de berichten op dit forum maak ik op dat vrijwel alle forumleden de tickets vooraf kopen als ze toch van plan zijn de parken te bezoeken.

Albert38
05-02-09, 21:28
We hebben vorig jaar de flextickets via de site van seaworld besteld en betaald via een creditcard. Kregen de kaarten 2 dagen later via UPS gewoon thuis afgeleverd.

http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx

anenjos
08-02-09, 21:00
Thanks!
Groetjes
Anneke

Micktomar
22-03-09, 17:29
Bestaat er eigenlijk ook een soort van Flex/ Hopper pas voor alleen Universal en IOA, die dan wel 14 dagen geldig is?
Ik heb wel het een en ander op gezocht, maar zag dan dat de tickets 7 dagen geldig zijn.
Wij willen beide parken in ieder geval 2x bezoeken, vandaar!

Groetjes Marja

Teleton
22-03-09, 18:05
Bestaat er eigenlijk ook een soort van Flex/ Hopper pas voor alleen Universal en IOA, die dan wel 14 dagen geldig is?


Nee, bij mijn weten is zo'n kaart er niet. Dan krijg je het Orlando Flexticket (Plus) in combinatie met Seaworld, Aquatica, Wet & Wild en Busch Gardens. Je kunt wel een 2-park jaarkaart vor US en IOA kopen voor $150. Deze kaart kent wel enkele geblokkeerde dagen in het topseizoen, dus let daar eventueel op.

Er is ook een Coca Cola actie, enige tijd geleden volgens mij nog voor iedereen toegankelijk, op dit moment alleen voor inwoners van Florida en Georgia. Zo'n kaart kost $ 99,99. Je krijgt dan geen e-tickets maar vouchers en ik vermoed dat je je moet legitimeren als je de tickets ophaalt. De kaart is geldig tot 19 december en heeft ook in april, juni en juli enkele block-out days. De Coca Cola code was niet zo moeilijk te verzinnen, een adres met postcode lukte ook nog wel maar ik ben bang dat je met de creditcardgegevens vastloopt. Zover ben ik in ieder geval niet gegaan, je zou het kunnen proberen.

Micktomar
22-03-09, 19:49
Lijkt me dan toch nog altijd goedkoper, want de kaart voor 1 bezoekje aan 1 park kost al $73, dus dat is dan al snel $146 winst p.p als je een tweede keer het park aandoet! (of zie ik dat verkeerd?)
Dat hij dan een jaar geldig is, is misschien een goeie reden om binnen een jaar "even" terug te gaan:razz:

Teleton
22-03-09, 23:32
Dat hij dan een jaar geldig is, is misschien een goeie reden om binnen een jaar "even" terug te gaan:razz:

In dat geval zou ik ook "even" naar de jaarkaart kijken waarbij het parkeren inclusief is....;-)

Micktomar
24-03-09, 12:23
Nu kwam ik ( via het Orlandotips forum) er achter dat er een site is www.attraction-tickets-direct.co.uk ,en daar verkopen ze een ticket genaamd: Universal 2 park bonus ticket, geeft 14 dagen onbeperkt toegang voor Universal en IOA., en dan voor 84 pond. p.p
Nu heb ik op de originele site van Universal gekeken, maar daar komt deze ticket nergens terug, is er iemand hier misschien bekend mee, want straks heb ik tickets besteld, en dan kom ik het park misschien niet eens op!

maanbo
24-03-09, 13:02
@Micktomar ik heb "dezelfde" tickets geboekt via Holland International bij Thomas Cook althans een 3-park bonus ticket zit Wet 'n Wild nog bij maar als ik het goed zeg uit mn hoofd staat die 2-park ook in die reisgids. Ik heb de 3-park voor 98 euro p.p, geen idee of dat een goede prijs is maar oke ter info



edit ik heb even gekeken in de reisgids en de 2-park bonus tickets staan er ook bij voor 78 euro p.p (volw)

Micktomar
24-03-09, 13:58
Hallo Maanbo

Bedankt voor de info, ik ga binnenkort maar eens even naar het reisburo (Thomas Cook) om na te vragen, en die 98 euro is volgens mij wel een goede prijs hoor, een losse ticket aan het loket komt al snel op 53 euro ( voor 1 park), en nu kun je zo vaak gaan als je wilt.
Het is trouwens ook goedkoper dan op die site, want dan zou ik omgerekend 94 euro kwijt zijn, en dan was dat nog zonder verzendkosten.
Wat een uitkomst is dit Forum toch!!

Bedankt voor je snelle reactie

Groetjes Marja

maanbo
24-03-09, 14:23
ik weet eerlijk gezegd niet of je die tickets los kan boeken zonder hotel enzo maar vragen staat vrij dus suc6 en graag gedaan ;)

edit: ik heb de prijsbijlage van Holland International er weer even bijgepakt en er staat boven
"de excursies zijn alleen te boeken in combinatie met een hotelovernachting" :sad:
maar proberen kan altijd toch ;)

Micktomar
24-03-09, 16:32
Proberen ga ik zeker, maar nu weet ik in ieder geval dat die tickets gewoon in omloop zijn, dat er meer mensen zijn die er een hebben!:grin:, dus lukt het niet bij Cook, dan kan ik altijd nog via die site bestellen.

Albert38
25-03-09, 18:41
Kijk naar de volgende site http://www.universalorlando.com/tickets.html

Micktomar
26-03-09, 18:14
Volgens mij is de ene maar 7 dagen geldig, en heeft de seasons pas bijna de hele maand Juli geblokkeerd...

Micktomar
08-04-09, 12:50
Ik heb vandaag de "Multi-Day" tickets binnen gekregen (besteld op 29 Mrt), het zijn een soort hard kartonnen kaartjes waar je je naam en handtekening op moet zetten.
Eigenlijk had ik gedacht dat het een soort van plastic pasjes achtig kaartje zou zijn, maar zijn er nog andere die van dit soort pasjes hebben binnen gekregen?

Groetjes Marja

ferret
08-04-09, 12:52
Wij hadden ook kartonnetjes. Voorkant een plaatje...achterkant een barcode en plaats voor je naam en handtekening.
Werkt gewoon, hoor???

Micktomar
08-04-09, 13:21
Oh ..gelukkig maar, dan wel zeker elke keer een ID meenemen als je het park gaat bezoeken?

ferret
08-04-09, 13:28
Die hebben we altijd bij ons, maar er is niet naar gevraagd. 1x weigerde het kaartje en moest mijn man even apart komen, maar ook dat gaf geen probleem. Wij hadden voor alle zekerheid wel een kopie meegenomen van de betaling. Gewoon een A4tje in je tas. Maar nogmaals....niet nodig gehad.

valeriefrederick
18-06-09, 13:18
Spijtig dat Undercover tourist ze niet opstuurt naar België !!

Chjema
06-07-09, 21:45
Hoi hoi!

Over een aantal weken vertrekken we naar Florida (eindelijk).
Dit word onze eerste keer, hopelijk werkt het niet té verslavend :-D

Nou hebben we een vraagje over de flexticket.
Zie even door de bomen het bos niet meer, een aantal topics doorgelopen...

We willen de volgende parken bezichtigen:
1- Kennedy Space Center
2- Sea World
3- Busch Gardens
4- Universal Studios
5- Magic Kingdom

Dan kom ik qua kosten uit op: € 372.61 voor 2 personen
1 = 76 dollar = 54.25 eurie
2&3 = 150 dollar = 107.07
4 = 146 dollar = 104.22
5 = 150 dollar = 107.07

Nou komen we er niet uit of er ook een flexticket is voor bovenstaande parken?! :-k
En ben je dan goedkoper uit of juist niet?
Overigens willen we eigk gewoon de tickets in Florida zelf ergens kopen...

Wie o wie heeft tips! Alvast bedankt weer!

Greetz Chjema

pascalbrouwers
06-07-09, 22:07
Hoi Chjema,
Er zijn inderdaad flextickets te krijgen.
Gebruik eens de zoekfunctie, en type daar flex ticket.
Je zult verteld staan wat voor info je vind.
Succes ;) :lol:

Groet,
Pascal

Chjema
06-07-09, 22:36
Ja die info heb ik idd wel gevonden maar werd er even geen wijs uit.

Vandaar dat ik het op deze manier probeerde en iemand zo een antwoord klaar had :)

Maar ga er nog wel even voor zitten en kijken of we eruit gaan komen...

Ta2 Gerrit
06-07-09, 22:39
Een flexticket voor al de genoemde parken bestaat helaas niet (meer).
Maar o.a. een combi Seaworld-Bush Gardens behoort nog tot de mogelijkheden.

Helaas is ligt de tijd van FITS alweer ver achter ons :-(

Chjema
06-07-09, 22:41
oké dank je!

Flexticket voor Seaworld en Busch Gardens zag ik idd op de site van Seaworld staan.
Denk dat het qua prijs niet veel uitmaakt of ik ze in NL bestel of daar koop...?!

pascalbrouwers
06-07-09, 22:43
Kijk eens hier:

http://www.universalorlando.com/tickets/orlando-flexticket.html

http://www.officialticketcenter.com/discount-flex-tickets-orlando.aspx

http://www.mapleleaftickets.com/orlando_flex_tickets.htm

Groet,
Pascal

Chjema
06-07-09, 23:40
Thanks voor de linkjes!

Zie idd niet de combinatie qua parken welke wij willen bezoeken..
Dus dat worden gewoon losse kaarten kopen :)

pascalbrouwers
07-07-09, 00:15
http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx
deze dan, hier kun je een combinatie ticket kopen voor o.a. bush gardens en seaworld


Pascal

Eddy76
07-07-09, 02:19
Ik zat zelf ook met dit probleem.
Er is dus geen Flexticket voor de Disney parken samen met alle andere parken.
Disney heeft zijn eigen tickets dus dat was geen probleem.
Seaworld, Busch Gardens en Universal hebben wel een flexticket.
Maar dan zitten er ook altijd bij in de waterparken Aquatica en Wet & Wild.

Omdat ik meer geinteresseerd was in Blizzard Beach en Typhoon Lagoon heb ik dus NIET gekozen voor het Orlando Flex ticket.
Mijn keuze is geworden een Disney Ticket met hopper mogelijkheid en Fun & More optie (Speciaal voor de waterparken).
Seaworld heeft samen met Busch Gardens ook een 2 park unlimited ticket, welke ik dan ook heb gekozen. Universal heeft diezelfde mogelijkheid met Islands Of Adventure.
Alleen Kennedy Space Center heeft geen ticket gecombineerd met een ander park.

pzomerdijk
10-07-09, 05:40
Op dit moment zitten wij in Davenport. We hadden al een Disney 10 dagen ticket met Fun gekocht bij AE. Je hebt flextickets voor 5 en 6 parken. Bush Gardens zit alleen in de 6 parken ticket. We h ebben hier een beetje rondgekeken maar er zijn genoeg combo-mogelijkheden tegen aantrekkelijke prijzen. Ticket Momma bij Marker 15 op de 192 is een van de goedkoopste. Vraag wel altijd om de geldigheidsduur overal. Daar zit nogal wat verschil in. Voor flexticket is de ticketshop in WallMart op de 192 het goedkoopste, scheel nog aardig wat euri's t.o.v. de aanbieders in Nederland (AE of AV). Bij een 3 dagen Combo tickets zit altijd 1 waterpark in, de overige 2 kun je zelf combineren met bijv. Universal + Bushgardens + W&W/Aquatica. Aquatica is overigens een ramp om binnen te komen. Zo verscrikkelijk druk en nu (juli) 's morgens al vroeg vol. Vandaag was er plaats maar het was ook pl....weer. De Disney Waterparken is wat ,,rustiger'' en volgens veel ingewijden ook mooier.

Chjema
10-07-09, 12:13
Thanks!

De waterparken gezien onze reisduur, valt voor ons af.
Sowieso trekt het ons beide niet zo... Vandaar deze keuze voor deze parken :)

We kijken gewoon ter plaatse...

Teleton
10-07-09, 13:26
We kijken gewoon ter plaatse...

Mag natuurlijk, vrijheid, blijheid! Maar of dat nu echt praktisch is? Er is in je vakantie zoveel te zien en te doen en dan wil je ter plekke ticketprijzen gaan vergelijken? Misschien sta je graag in de rij, maar d'r is niks zo fijn als wanneer je gewoon een park in kunt. De rij bij de security en de toegangspoortjes is meestal al lang genoeg. Dan zit je toch niet te wachten op een extra rij om de tickets eerst nog te gaan kopen? En dan is de prijs aan de gate ook nog hoger dan die voor e-tickets.

Met alle respect voor het bericht van PZomerdijk, maar met "voordeliger dan" of "scheelt toch weer" of "is één van de goedkoopste" kan je niet echt prijzen vergelijken, toch? Jammer dat de bedragen in zijn reactie ontbreken, maar hij is met vakantie en heeft waarschijnlijk nu wel wat beters te doen dan overzichtjes maken;)

Ik heb verder nog eens naar jullie eerdere berekening gekeken en kan niet goed vinden waar je de prijzen voor de tickets voor Seaworld en Busch Garden vandaan hebt gehaald:


We willen de volgende parken bezichtigen:
1- Kennedy Space Center
2- Sea World
3- Busch Gardens
4- Universal Studios
5- Magic Kingdom

Dan kom ik qua kosten uit op: € 372.61 voor 2 personen
1 = 76 dollar = 54.25 eurie
2&3 = 150 dollar = 107.07
4 = 146 dollar = 104.22
5 = 150 dollar = 107.07


2&3 = 150 dollar = 107.07
Ik vind op de seaworldsite: 2 park ticket gateprijs 99.95 e ticket 89.95 = 180 dollar. Weet je nog waar je een 2 park ticket voor 150 dollar hebt gezien?

Chjema
11-07-09, 10:15
Buy SeaWorld - Get Either Busch Gardens or Aquatica FREE - Adult$74.95$149.90http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gifSubtotal:$149.90http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gif

Bedankt voor de tip om ze van te voren te kopen!

Sorry we hebben geen enkele ervaring hiermee... Dus vandaar :) dat we dachten dan kopen we ze daar...

Teleton
11-07-09, 10:27
Sorry we hebben geen enkele ervaring hiermee... .

We slepen je er wel doorheen hoor, voor je het weet ben je helemaal op de hoogte...;)

Overigens ben ik bang dat de tickets die je noemt niet voor "ons" te koop zijn:
For a limited time Florida and Georgia Residents can purchase a SeaWorld single-day ticket and get one visit to either Busch Gardens or Aquatica FREE.

Lea
11-08-09, 15:04
Kan ik met de orlando flex ticket op een dag meerdere parken bezoeken of maar een park per dag.

Heb dat nergens kunnen uitvogelen.

Melanie
13-08-09, 09:29
Al ga je op 1 dag alle parken af, maakt niet uit!:wink:
Je betaald ook maar 1 x parkeerkosten, moet je wel ff bonnetje bewaren.
Wet n Wild is de goedkoopste met parkeren, althans vorig jaar wel.

Lea
13-08-09, 09:32
Fijn, want soms heb je na een paar uur het park wel gezien of door drukte dat je weggaat.Kan je nog altijd ergens anders heen.

Lea
12-01-10, 09:00
Even een vraagje over het online kopen van de flex ticket bij undercover tourist.

Wat is slimmer om de tickets in dollars af te rekenen of in euro's om te zetten bij de bestel pagina, veel verschil zit er zo ik kan zien er niet echt in maar wat is handiger. Of moet het in eurootjes.

[verwijderd]
12-01-10, 09:24
Ik heb gisteren weliswaar andere tickets gekocht maar deze gewoon in dollars afgerekend, je kan dus zelf kiezen en de voor jou beste keuze maken.

yabbadabbadoo
12-01-10, 22:11
Even een vraagje over het online kopen van de flex ticket bij undercover tourist.

Wat is slimmer om de tickets in dollars af te rekenen of in euro's om te zetten bij de bestel pagina, veel verschil zit er zo ik kan zien er niet echt in maar wat is handiger. Of moet het in eurootjes.

Gisteren 4 kaarten besteld voor KSC, zie op mijn credit card gegevens op internet dat er gewacht wordt op een autorisatie voor 90,68 euro. Heb in dollars besteld. Als ik vandaag de zelfde tickets bestel in euros, moet ik 93 euro betalen, dus het lijkt erop dat de dollar tickets iets voordeliger zijn, maar veel verschil zit er niet in.

Lea
12-01-10, 22:16
Heb ook al zitten kijken dat er wel enkele euro's verschil in zit als je in euro's besteld, kijk voor 1 of 2 kaarten gaat nog wel maar als je er veel besteld kan het zeker voordeliger zijn in dollars te bestellen.

Ik ga morgen de flex tickets bestellen, lekker spannend komt zo steeds meer spulletjes in huis voor de vakantie naar Orlando.

Michael66
13-01-10, 03:06
Undercovertourist rekent altijd af tegen de prijs in US-dollars. Wat je dan in euro's op je afschrift ziet is afhankelijk van de koers die je creditcardmaatschappij rekent.

yabbadabbadoo
13-01-10, 21:08
Undercovertourist rekent altijd af tegen de prijs in US-dollars. Wat je dan in euro's op je afschrift ziet is afhankelijk van de koers die je creditcardmaatschappij rekent.
Is dat zo ? Want je kan bovenin in het scherm wel degelijk euros aanklikken. Om zich in te dekken tegen onverwachte schommelingen in de wisselkoers, zal het euro bedrag dan altijd hoger zijn.

Het is een beetje muggeziften, maar zie de volgende berekening. Ik heb KSC besteld voor 2 volw en 2 kinderen. Bij UCT kost me dat 129,80 USD, van mijn creditcard wordt 90,68 euro afgeschreven. Dat is dus een wisselkoers van 1,4314. Als je nu klikt op de zelfde tickets voor in totaal 129,80 USD, hangt UCT er een indicatieve wisselkoers aan van 1,4497. Dat is omgerekend 89,54 euro, maar als je de euros aanklikt, kom je op een bedrag van 92,58 euro. Maw, er blijft dus iets ´hangen´ bij UCT, waarschijnlijk ter dekking van het valutarisico. Dus inderdaad gewoon lekker in dollars bestellen.

Michael66
13-01-10, 21:24
Is dat zo ?Ja, dat is zo. Als je namelijk een andere valuta kiest dan dollars verschijnt de volgende tekst:
Rates are a guide only. Your bank determines the exact rate.UCT brengt (als amerikaans bedrijf) dus dollars in rekening die jij wilt betalen in euro's. Jouw bank zorgt ervoor dat de rekening in dollars wordt betaald en bapaalt dan ook de koers.

sivec-one
28-01-10, 22:50
Iemand nog ervaring met deze site?
http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
(http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/)
Ik zou hier mss het volgende willen kopen voor 157 pound
5 Park Orlando Combo Ticket

(universal, island of adventure, Buch garden, aquatica & sea world) (http://floridaforum.nl/../attraction-ticket-prices/4-park-orlando-ticket.htm)
(http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/)

baluga
28-01-10, 23:41
Ik heb Discovery Cove gereserveerd en daarbij krijg je 14 dagen lang onbeperkt toegang tot Seaworld. Disney skippen we, maar willen wel dolgraag naar Universal Studios, Island of Adventure en Bush Gardens.Is het dan verstandig om Flextickets Plus te kopen. Of zijn er nog andere voordelige manieren?? Iemand een idee??

Thanx, Baluga

Lea
29-01-10, 08:15
Nou in een flex ticket zit Seaworld ook al in en die heb je nu dus al er in zitten met Discovery cove, dus denk ff kijken voor losse tickets voor de andere parken.

Teleton
29-01-10, 09:56
Iemand een idee?? Het beste idee is dat je, voor je tickets bestelt, eerst even de boel goed op een rijtje zet. Bepaal eerst wat je allemaal wilt doen, kijk dan welke tickets er zijn en bepaal dan je keuze. Een ander kan je nooit precies de juiste tip geven, want die weet niet wat je plannen zijn. Wil je naar beide parken van Universal? Wil je dat op één dag of juist op meerdere dagen?

Je hebt nu Discovery Cove geboekt. DC en Seaworld voor 199 dollar exc. tax. Het zou best eens zo kunnen zijn dat je met Discovery Cove Ultimate beter uit bent. Je kunt dan immers naar DC, Aquatica, Seaworld (http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx)en Busch Gardens (http://www.buschgardens.com/Bgt/Purchase/Residents.aspx)voor 299 dollar ex. tax.

Je hebt dan alleen nog tickets voor Universal (http://www.universalorlando.com/Tickets/tickets_2.aspx#) nodig. Het goedkoopste ticket is 79 dollar ex. tax. Klik op de links voor alle prijzen. Even voor gaan zitten en een overzichtje maken, scheelt enorm in de kosten. Kan je weer andere leuke dingen voor doen!

mrloes
29-01-10, 10:22
Baluga

Zie antwoord van Teleton, helemaal mijn idee! (en dus ook zo geboekt)

baluga
29-01-10, 13:41
OK, bedankt! Ik zal er eens voor gaan zitten. Er komt ineens zoveel op je af, en dan neem je weleens te snel beslissingen.Ik hoop dat ik eventueel mijn tickets van DC nog kan upgraden. 1 e-mail naar DC en we weten het! Nogmaals bedankt!

Flufjuh
29-01-10, 16:20
Volgens mij zijn ze bij DC niet zo moeilijk, en met upgraden waarschijnlijk helemaal niet. ;)

mrloes
29-01-10, 16:32
hi

Ik heb een paar weken geleden echt 'tig' x op en neer gemaild met mensen van DC omdat ik allerlei vragen had over het 'trainer voor een dag' programma. Alle vragen zijn vriendelijk en vlot beantwoord, ze doen echt hun best.
Ik weet zeker dat je antwoord krijgt en dat t mogelijk is!!

mrloes
29-01-10, 23:42
Vandaag afschrift van credit card gehad: ik betaal omgerekend 136 Euro voor een Ultimate Package bij Discovery Cove (= non dolphin swim) incl tax.
Dus in die zin heb je 4 parken voor 136 E en bij 3 parken mag je twee weken onbeperkt naar binnen.

Micktomar
07-02-10, 11:13
Heeft iemand ervaring met tickets bestellen via www.travelrepublic.co.uk, scheelt omgerekend toch 12 euro p.p met een ticket aan de gate

Wittmann
09-02-10, 20:51
Blijkbaar staan er ook geen 3-park-combi tickets meer op, was rond nieuwjaar wel het geval voor universal/island of adventure/ wet 'n wild.
Bestaat er nog een combi ticket voor deze 3 parken?

Micktomar
10-02-10, 09:21
Ja hoor die is er nog steeds, alleen moet je die dan via een Engelse site aanschaffen
Zo'n ticket kost dan 99 pond per volw.



NEW Universal Orlando 3-Park Bonus Ticket

A brand new ticket from Universal Orlando, the 3-Park Bonus Ticket offers great flexibility for your holiday. For one low price, enjoy unlimited admission to Universal Studios Florida®, Universal’s Islands of Adventure®, Wet ‘n Wild® and Universal CityWalk® for up to fourteen days. Come and go as you please and visit the parks as many times as you like for the duration of the ticket.

FAQs

Do I need to specify a date I wish to use the Universal Orlando 3-Park Bonus Ticket?
No, the ticket is open-dated and activated the first time you visit one of the parks.

Does the ticket expire?
Yes, the ticket expires after 14 days from first use.

Can I visit all three parks in one day?
Yes, you have unlimited entrance to Universal Studios Florida®, Universal’s Islands of Adventure®, Wet ‘n Wild® and Universal CityWalk® for the duration of your ticket.
Dit komt vanaf www.orlando-ticket-deals.co.uk

Wittmann
10-02-10, 10:24
Dankjewel! 3 parken voor +- 112 euro, én 14 dagen te bezoeken.
De aanbieding die ik had gezien was 3 parken/ 3 dagen, dit is dus nog beter. :-)

Teleton
10-02-10, 18:20
Ja hoor die is er nog steeds, alleen moet je die dan via een Engelse site aanschaffen.
Dit komt vanaf www.orlando-ticket-deals.co.uk (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk)

Oei oei, als dat maar lukt. In de voorwaarden van otd staat:


Orlando Ticket Deals hold contracts with all the major Parks and Attractions throughout the US and for contractual reasons we regret that we are not permitted to sell to customers outside of the United Kingdom. Sorry for any inconvenience this may cause.

Micktomar
10-02-10, 18:54
Vreemd, ik dacht dat ik vorig jaar ook tickets bij hen had besteld, moet toch nog maar eens even nazoeken.

Heb het dus even nagekeken en had besteld via:
www.attraction-tickets-direct.co.uk
Ook op de site van www.TravelRepublic.co.uk staan deze tickets die waarbij je in ieder geval Nederland aan kan geven.
Nu hoop ik alleen dat Wittmann nog niks heeft besteld.....
Ik moet zeggen dat Travelrepublic wel een stuk goedkoper is!

Wittmann
10-02-10, 19:58
Zit net voor de pc om te bestellen :lol:
Khad deze namiddag op het werk m'n creditcard niet bij.
Net besteld bij travelrepublic voor 92 pond per stuk + 4,14 pond toeslag voor de creditcard.
edit: op floridatix zie ik niet meteen de 3-park-combo staan ...

Micktomar
10-02-10, 20:15
Wat bedoel je met floridatix?

baluga
10-02-10, 20:20
www.floridatix.co.uk (http://www.floridatix.co.uk)

Dit is ook een site met tickets e.d., ik heb mijn post er weer vanaf gehaald. Ik dacht dat de tickets daar goedkoper waren, maar ze zijn zowat gelijk in prijs als bij travelrepublic.

Lady-M
14-02-10, 12:37
@Wittmann;
Ja, en het kan dus écht niet. Net even gebeld, want ze hebben aantrekkelijke ticketprijzen, maar het probleem is dat ze niet naar Nederland verzenden. Er werd me gevraagd of ik een Engels adres heb, dus misschien als je iemand in Engeland kent....

Wittmann
14-02-10, 13:25
Travelrepublic was voor het 3-parkenticket nog 7 pond goedkoper tegenover orlando ticket deals.
Inmiddels staat het ook al op de VISA, én ik kon Belgie kiezen in de lijst bij het bestellen. Blijkbaar zal het hier dus wel lukken, fingers crossed :sun:

Lady-M
14-02-10, 16:27
Ha! Ik kan het niet uitstaan dat het hem wél is gelukt he #-o
De hele site afgestruind en ja hoor, bij de algemene voorwaarden ofzo verwijzen ze naar hun andere sites, waaronder deze (https://www.onlineflorida.co.uk/ProductView.aspx?PIV=1) En daar staat Nederland er gewoon tussen en de prijzen zijn dezelfde als die van travelrepublic :mrgreen:
Het leuke is dat ik eigenlijk op die Flex Tickets Plus ben aangewezen, maar als ik 2 combo tickets koop (Universal 3 park bonus tickets en de 3 parks Seaworld, Busch Gardens en Aquatica, heb ik dezelfde inhoud als de Flex Tickets Plus, maar ben ik € 80 euro goedkoper uit! En die combo tickets kun je voor zover ik weet alleen op die online.florida.co.uk site kopen. Het enige waar je misschien rekening mee moet houden is dat je in de Flex Tickets Plus kaartjes gratis vervoer naar Busch Gardens krijgt. Ikzelf geef daar niet om; ik heb immers een vette SUV onder m'n kont :sun:

Bqtje
15-02-10, 18:57
:oops: @Wittmann;
Ik vind het weeral niet . ](*,)

Waar kan je Belgie aanklikken , aub ? :oops: Ik vind alleen maar UK

Teleton
15-02-10, 19:06
Waar kan je Belgie aanklikken , aub ? :oops: Ik vind alleen maar UK

ik ben ook erg benieuwd:


http://img704.imageshack.us/img704/9962/travelrepublic.jpg (http://img704.imageshack.us/i/travelrepublic.jpg/)

Wittmann
15-02-10, 19:07
Raar ! Bij mijn reservatie stond er een lijst met ale mogelijke landen!!!
Ook bij Country stond er geen "UK Only"

TravelRepublic.co.ukAttraction Tickets Booking ConfirmationTravel Republic Booking Reference: OLF/xxxxxxx
THE DETAILS OF YOUR BOOKING ARE AS FOLLOWS:
ITINERARY:
DateDescription20 Mar 2010Universal Orlando®3-Park Bonus Ticket(14 days unlimited entry, Wow!)
BOOKING DETAILS:PAYMENT DETAILS:
TitleCostQtyTotalAdult Universal Orlando®3-Park Bonus Ticket(14 days unlimited entry, Wow!) £92.002 £184.00Credit Card Fee (2.25%) £4.141 £4.14Total Booking Cost £188.14DateTypeAmount10/2/2010Credit Card Visa Credit £188.14


Thank you for your booking. Your tickets will be posted to you in 7-10 working days unless alternative Special Delivery arrangements have already been made.
We recommend you look at the Travel Advice section of the Foreign and Commonwealth Office website http://www.fco.gov.uk (http://www.fco.gov.uk/). This gives passport and visa requirements, plus travel and health advice for the country you are visiting.
We do not accept any responsibility if you cannot travel because you have not complied with any passport, visa or immigration requirements.
We also strongly advise that you take out travel insurance to cover you and your party. We do not offer this over the phone but it can be bought on our website http://www.TravelRepublic.co.uk. (http://www.floridaforum.nl/%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%2 0%20%20%20%20%20%20%20%20%20http://www.TravelRepublic.co.uk)

GREAT DISCOUNTS ON CAR HIRE AND AIRPORT PARKING: Now that you’ve booked with us, we’d like to offer you a further 5% discount from our published rates on Car hire – from over 5,000 worldwide pick up locations.
Airport parking – pre book now and save £££’s on the gate price.
All you need to do to take advantage of this great offer is to enter Promotional Code DRIVER5 when making your booking. Please feel free to pass the promotional code to friends and family. Offer ends 14 days from today.
Thank you for your booking.

Best regards

TravelRepublic.co.uk
Clarendon House,
147 London Road,
Kingston upon Thames,
Surrey, KT2 6NH
England, UK
Tel: 0845 6121 747
Fax: 0845 6121 737

Overseas Dial Number: +44 20 8974 7200
Website: http://www.TravelRepublic.co.uk
ABTA No: 43805

Wittmann
15-02-10, 19:14
Hier staan ze ook nog op: https://www.orlandoattractions.com/index.php?id=97
Worldwide shipping - delivery time varies by location.

Wel 95.20 pound/ 149.95$ , dus +- 10 euro duurder. ik hoop maar dat de onze opgestuurd worden.

Wittmann
20-02-10, 10:12
Net gezien dat ze het geld terug gestort hebben!!!
AARGH!!!
Heeft er nog iemand elders kunnen bestellen?

Lady-M
20-02-10, 17:48
Hihihi....dat dacht ik wel. Ik heb ontdekt dat je hier (http://www.onlineflorida.co.uk/ProductView.aspx?PIV=1) gewoon dezelfde tickets kunt bestellen! Is precies dezelfde organisatie

Wittmann
20-02-10, 18:41
Lach maar :p
Net opnieuw geprobeerd bij die site, duimen maar. Opnieuw gelukt met bestellen, nu wachten op de bevestiging van de bestelling.
Kostte 192 pond voor 2 tickets, wel gekozen voor special delivery.
Veel hoop dat het gaat lukken heb ik wel niet meer ...

Wittmann
22-02-10, 17:22
Vandaag de bevestiging ontvangen ...
Komt ook van hetzelfde mailadres als de vorige keer (inquiry@travelrepublic.co.uk).
Ben jij er in geslaagd om ze te kopen?

Lady-M
22-02-10, 19:58
Nee, ik heb nog geen haast. Wij gaan pas in augustus.

Sunshine State
22-02-10, 21:00
:cool:
Nee, ik heb nog geen haast. Wij gaan pas in augustus.

Maar je bent wel gehaaid in die tickets !!

Wittmann
22-02-10, 21:01
Ik ben even het proefkonijn :-)

Lady-M
23-02-10, 16:42
Nou, ze hebben het veranderd :sad: Ik dacht ik bestel nu gewoon, maar nu kan ik ineens Nederland niet meer zien staan in het drop down menu'tje. Wat een rotzakken. Er zijn natuurlijk meer mensen die het hebben geprobeerd en daarna hebben ze het snel aangepast. Jammer hoor. Ik zoek nog wel even verder.

Wittmann
23-02-10, 19:13
Ik zie het ook, de volledige lijst is weg, enkel nog UK. Damn!!!
Voor ons wordt het nu echt wel dringend :evil:

Lady-M
23-02-10, 19:51
Ik heb nog een aantal andere Britse sites geprobeerd, maar het lijkt wel alsof we massaal geboycot worden. Ik denk dat ik dan maar gewoon de Orlando Flex Tickets Plus bestel bij Undercover Tourist. Jammer dat de euro zo aan het zakken is t.o.v. de dollar. Met dank aan de Grieken [-X
Het is dat ik nog genoeg tijd heb, maar anders was ik niet zo relaxed op zoek naar tickets hoor. Je kunt ze ook bestellen en daar ophalen, dat schijnt ook goed te werken.

Lady-M
23-02-10, 20:23
Ik zit net bij Ticket Mania te kijken en zie daar de 6 park bundle o'fun tickets voor $ 257 per stuk. Volgens hen zijn ze hetzelfde als de Flex Tickets Plus, maar dan wel $ 24 per stuk goedkoper. Echter, ik kan ze niet bestellen op de site, dus ik heb er maar een mailtje aan gewaagd. Vreemd, want ze roepen zelf dat ze die ticketcombinatie hebben bedacht, maar vervolgens kun je ze niet bestellen. :?:

corrus
23-02-10, 20:33
Waarschijnlijk ex tax???

Da's meestal met dollarprijzen...

Lady-M
23-02-10, 20:39
Nee Corrus, inclusief tax.

Ik kreeg nu net al antwoord, da's snel!


''There are no 6 park bundles anymore. Just 5 and 4 park bundles. The only difference is that the 5 doesn't have wetnwild.''

Jammer dus. Zoals het er nu naar uitziet, bestel ik dan toch bij Undercover Tourist. Ticket Mania is voor dezelfde kaartjes in totaal 20 dollar goedkoper, maar dan moeten we de kaartjes zelf ophalen en Undercover Tourist stuurt ze gratis op.

Wittmann
23-02-10, 22:28
Aangezien we maar 3 dagen Orlando doen, was dat 3-parkenticket de beste optie.
Als ik een van de komende dagen weer een refund krijg koop ik ons denk ik een 2 dagen ticket bij universal zelf. Dat is dan wel zonder wet 'n wild, maar dat kan dan event nog ter plaatse gekocht worden (of Aquatica, of iets anders ...).
Wel irritant dat ze zelfs geen mailtje sturen om te zeggen dat er een refund gedaan is, omdat ze niet buiten het UK verzenden of iets dergelijks.
Uiteindelijk komt het ons zo 20 euro /pp duurder uit, dat kan er nog wel bij, zeker als je ziet wat al de rest al gekost heeft :razz:

Wittmann
24-02-10, 16:17
Net de gevreesde mail ontvangen:

24 Feb 2010 13:58
Dear Client,
We cannot deliver outside the Uk we have refunded you in full. Many thanks Rachel

r.theys
24-02-10, 16:37
@ Wittmann

Kijk eens rechtsreeks op de site van Universal

3-Day Base + Park to Park Access Ticket 140$ PP

Wittmann
24-02-10, 17:15
Heb ik gezien, maar is enkel voor Universal en islands of adventure. Dus niet voor Wet 'n Wild.
Het zal zo een 1-day/1 park ticket worden denk ik. (2x 2 tickets).

Lady-M
03-03-10, 16:45
Vandaag heb ik de kaartjes gekocht bij Undercover Tourist. Het gaat om 5 Flex Tickets Plus en 5 Gatorland kaartjes. Onze jongste zoon is dan 12 en voor hem betalen we alleen voor Gatorland een paar dollar minder. Verder betalen we dus gewoon de hoofdprijs :mrgreen: Totale prijs $ 1508, rond de € 1100.

Wittmann
03-03-10, 20:15
Ik twijfel momenteel nog of ik park to park zou nemen of de gewone.
Btw het bij undercover tourist tickets om thuis te printen?

Lea
03-03-10, 20:19
Uncover stuurt echte tickets

Lea
15-03-10, 16:39
Please ensure you have each member of your party: sign the back of each ticket, print each name on each ticket, the valid thru section is to help you remember when your ticket will expire (i.e. 13 days after you first use it).

dit stukje tekst vind ik bij Undercovertourist bij de flex ticket.
Als je dit zo leest lijkt het net dat iedereen zijn naam/handtekening op elke ticket moet zetten maar daar is nu niet bepaald ruimte voor.
Neem aan dat ik dit verkeerd lees ( hopelijk), mijn engels is ook niet alles.

Teleton
15-03-10, 18:26
Als je dit zo leest lijkt het net dat iedereen zijn naam/handtekening op elke ticket moet zetten maar daar is nu niet bepaald ruimte voor.

Helemaal goed vertaald! Ik ken de tickets niet, maar als er ruimte op een bankkaart is voor je handtekening, dan moet dat toch ook op het Flexticket lukken? Dan nog even je naam in blokletters er bij en klaar is Lea.......;).

Lea
15-03-10, 20:06
haha ja inderdaad voor een handtekenning wel ja maar meerdere..... daar is echt geen ruimte voor, dus neem aan dat het gewoon per persoon een kaart met zijn/haar naam/handtekening.
Want stel dat je met 10 man gaat ha ha word het wel erg veel kriebels van iedereen op al de kaartjes.

Roberto_
15-03-10, 20:29
Ja iedereen heeft toch gewoon eigen kaart. Dus 1 handtekening per kaart.

Lea
15-03-10, 20:30
Ja dacht dat ook wel maar is zo stom als je dat zo leest.

dejo
02-04-10, 17:07
Wie is er bekend met deze site.www.attractionticketsdirect.ie (http://www.attractionticketsdirect.ie)
Ik wil daar 5-Park Orlando Combo Ticket € 179 p.p:Terms and conditions: Valid for 14 days of unlimited access to Universal Orlando, Universal Islands of Adventure, Busch Gardens SeaWorld and Aquatica. Ticket expires 14 days from first use.

Heeft iemand hier al eerder kaarten gekocht. Zijn ze betrouwbaar?

Marita
02-04-10, 17:42
hoi dejo,
ook wij hebben net als vele anderen voor ons hier tickets besteld. Geen problemen gehad. De tickets waren binnen 8 werkdagen per aangetekende post al bij ons in bezit. Wij hebben er dus een goede ervaring mee gehad wel pas 1 keer bij ze besteld, maar zou het zo weer doen.

Groetjes Marita

Micktomar
02-04-10, 18:40
Wij hebben hier vorig jaar onze 2 parken hopper pas gekocht, en voor dit jaar gaan we die weer via hen bestellen, Prima service en snelle levering.

Groetjes Marja

hrjhaan
02-04-10, 19:43
Zojuist tickets besteld bij www.attractionticketsdirect.ie (http://www.attractionticketsdirect.ie). Een 3 parken pas voor Bush Gardens, Seaworld en Aquatica voor € 84,00 per persoon. Pas is 14 dagen na eerste gebruik geldig en je kunt de parken zo vaak bezoek als je wilt.

baluga
05-04-10, 00:31
Ik heb zojuist gekeken voor Universal tickets. Nu blijkt dat als ik 2 park bonus tickets ( unlimited) koop bij www.attractionticketsdirect.ie (http://www.attractionticketsdirect.ie), deze kaartjes goedkoper zijn dan wanneer ik 2 park base tickets bestel bij Universal zelf.( 2 dagen) Het eerste is dus echt goedkoop, en ik vraag me dan ook af of er geen addertje onder het gras zit. kan het zijn dat andere verkopers goedkoper zijn dan Universal zelf???

marjoleinenrick
06-04-10, 00:52
Zijn er ook combi tickets verkrijgbaar voor Seaworld en Universal Studio's?
Ik vind deze alleen los van elkaar...

Michael66
06-04-10, 09:24
Ja, die zijn er, maar alleen in combinatie met enkele andere parken en dan heet het een Orlando Flex ticket. Je kunt daarmee naar 5 of 6 parken in Orlando/Tampa. In dit opic lees je er meer over.

<<Mod M66: Vandaar dat ik je vraag naar hier heb verplaatst vanuit het topic over Disney tickets (...?)>>

raygwencaith
06-04-10, 23:32
Zojuist bij Undercovertourist onze flextickets gekocht. 3 tickets (2 volw, 1 kind) 721 dollar.

sccambuur
25-04-10, 23:49
FF een vraagje. Over 3 weken vertrekken wij naar Orlando, om nu nog tickets online te bestellen, lijkt mij niet slim (stel dat ze te laat arriveren hier). Is het ook mogelijk om terplekke een 'flex ticket' te halen? Ik neem aan van wel toch?? Alvast bedankt!

baluga
25-04-10, 23:51
@sccambuur: ik heb vorige week zondag tickets besteld bij www.orlando-ticket-deals.co.uk (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk) en de eerst volgende donderdag de ticket netjes aangetekend thuis gekregen. Wel telefonisch besteld.

Michael66
26-04-10, 01:13
De meeste online ticketverkopers hebben ook een mogelijkheid om de tickets in Orlando / Kissimmee / Lake Buena Vista op te halen. Kijk op de websites onder "delivering" en je vindt er alle info die je nodig hebt.
Voor een paar dollars willen ze de tickets ook nog wel bij je hotel afleveren.

Kijk bijv. eens bij Maple Leaf tickets (zit aan de 192 in Kissimmee), Unbdercover Tourist of bij de AAA die ter plaatse enkele kantoren heeft.

ferret
27-04-10, 08:36
@marjoleinenrick. Ik heb combitickets gekocht voor Universal Studio's/ Seaworld and Aquitica. Deze zijn 14 dagen geldig en waren ongeveer 175 euro.

Catweazle
02-05-10, 23:08
Hallo allemaal,

Wij zijn er EINDELIJK uit wat we willen en dat is een Orlando Flex Ticket. Echter, wij gaan volgende week maandag al weg (10 mei)...... Wij vertrouwen er gevoelsmatig niet op de passen op tijd in huis te hebben. Kan ik die passen net zo voordelig ter plekke in Orlando regelen?

Hulp wordt gewaardeerd!!

Teleton
03-05-10, 03:06
Kan ik die passen net zo voordelig ter plekke in Orlando regelen?
Dat hangt natuurlijk af van de voordelige prijs die je zelf hebt gevonden.....
Maar de retailprijs van de Flextickets bij Seaworld aan de poort is 259,95 excl. tax.

Catweazle
03-05-10, 13:38
En dan hebben we het over euro's toch? Wil willen zo'n Orlando Flexticket met 14 dagen ongelimiteerd entree tot meerdere parken. We hebben het over hetzelfd neem ik aan?

Ik ga straks eens bellen met 1 van de organisaties. Kijken in hoeverre ze die passen heel snel hier kunnen krijgen....

Zijn deze Orlando Flex Tickets er niet in "e-ticket" vorm die we zelf kunnen uitprinten? Schiet mij ineens te binnen, dus ik denk ik vraag het nog even......

raygwencaith
03-05-10, 13:57
Als je ze bij www.undercovertourist.com (http://www.undercovertourist.com) besteld kun je ze daar in Orando ophalen. Wij hebben 185 euro per kaart betaald bij hen. Kregen ze netjes met de post ingesealed thuis. Maar de optie daarophalen is er ok.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groet

Gwenda

Catweazle
03-05-10, 15:51
Dank je Lea!

Kan ik bij Undercovertourist ook een voordeelkaart kopen voor het parkeren? Ik begrijp dat het circa 15 dollar kost per park, dus dat loopt al snel op. Zeker als je op 1 dag naar meerdere parken zou gaan.....

Weet iemand dat?

Lea
03-05-10, 15:53
Dat weet ik zo niet , maar misschien op de site van het desbetreffende park?

Had laats zoiets wel gezien van Busch gardens was een E ticket maar dat krijg ik ook al niet meer gevonden.

Ha zie seaworl heeft dat in ieder geval wel.
$11.26

marjoleinenrick
13-05-10, 20:20
Heb je ook een combi met Universal/seaworld/en busch gardens?

Lea
13-05-10, 20:34
ja dan is het de zelfde met busch gardens erbij dan is het de flex ticket plus

Henenhelg
20-06-10, 19:45
Hallo allemaal!
Ik heb het e.e.a. gelezen over het wel/niet zetten van een handtekening op de achterkant van de flexticket. Nu hebben wij de tickets ontvangen en staat er op de achterkant vermeld dat er behalve een handtekening, er ook een pasfoto op moet??? Weet iemand hier iets over te vertellen, is dit verplicht?? Of is alleen een handtekening en een legitimatie bewijs genoeg?
Anders moeten we nog ff pasfoto's maken :-s voor dat we (voor de eerste keer) afreizen naar FL!

We hebben er zin in!!!! :-P8-)\\:D/

THNX & Ceeya !!

Hen

Lea
20-06-10, 21:24
NOu wij hadden alleen de handtekening er op hoor meer ruimte was er ook niet en aan de ingang bij de parken waar je kaartje gescand word word er wel een vingerscan gemaakt.

r.teeuwsen
20-06-10, 22:19
Hi Hen,

Pasfoto niet meer nodig, ze maken een vingerprint.
Elke keer als je binnenkomt kijken ze of je nog steeds dezelfde vingers hebt ;-)

Greetz, Remco

r.teeuwsen
21-06-10, 22:28
Hi Hen,

Ze hoeven geen handtekening te zetten hoor, het is een electronisch apparaat waar je je vinger in doet en die leest dan of je inderdaad diegene bent die zich de eerste keer met dat kaartje bij de poort heeft gemeld. Dit om fraude tegen te gaan. Je kunt niet meer zoals 20 jaar geleden bij de benzinepomp 'zwarte' kaartjes kopen waar nog één of twee dagen op zat, voor weinig ;-) die tijd ligt achter ons....

Greetz, Remco

Guido
04-07-10, 14:26
Hoi allemaal,

Wie weet wat het verschil is tussen een 5 park comboticket en een 5 park flexticket.

Groet
Guido

Michael66
04-07-10, 16:22
Wat een 5-parken Flexticket is kun je in voorgaande berichten in dit topic lezen. Kort gezegd: 14 dagen onbeperkt toegang tot Universal Studios, Islands of Adventure, Wet 'n Wild, SeaWorld en Aquatica. 6-parken Flexticket is idem plus Busch Gardens Tampa.

Wat een 5-parken combo-ticket is ......? Geen idee. Dat is in ieder geval geen officiele term voor een bestaande combinatie van toegangen tot verschillende parken. Hoe kom je aan die "naam"? Waar heb je die gehoord of gelezen? Misschien dat je het beste daar even na kunt vragen wat het precies inhoud en dan de vergelijking maken met het Flexticket.

Guido
04-07-10, 20:50
Bedankt voor je reactie O:)
Ik stel de vraag niet helemaal duidelijk want ik weet wat een flex ticket is.
Op de volgende link http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/tickets/orlando-combo-tickets.html kom ik de combo ticket tegen.
Lijkt een flex maar is het niet volgens mij!

Guido

Michael66
04-07-10, 20:57
Nee, is niet hetzelfde. Op die site verkopen ze nl. zowel die Combo als de bekende Flex.

Het verschil zit 'm in Wet 'n Wild die niet in de basis Combo zit (pas als 6e park toe te voegen) en wel in de basis Flex. Wie weet is dit een nieuwe ontwikkeling; sinds de "toevoeging" van Aquatica zaten er twee waterparken in de Flextickets en misschien blijkt dat teveel van het goede te zijn.

4-park Combo is trouwens 9 Engelse ponden goedkoper dan de 5-park Flex. Een kleine besparing dus als je toch niet van plan was om naar Wet 'n Wild te gaan.

ienelien
15-07-10, 01:27
Over 2 weken gaan wij (weer) richting Florida. Ben dus weer op het forum op zoek naar antwoorden. Ben nu bezig met de toegangskaarten voor Universal Studio's,IOA en Bush Gardens (die stonden op het verlanglijstje van de kinderen). Het combo-5-ticket zou het beste uitkomen (Aquatica en Sea World erbij). De flex tickets hebben meestal 2 waterparken. Het combo ticket kom ik alleen tegen bij attractionticketsdirect. Maar is het nog steeds zo dat je daar niet kan bestellen omdat je geen inwoner van de UK bent ??
Voor andere tips hou ik me aanbevolen.
Groetjes van Ien

A.Hofman
15-07-10, 02:17
Via de Ierse site is verzending geen enkel probleem, duurt ongeveer 12 dagen....
http://attractionticketsdirect.ie/

Misschien kan je ze naar jullie vakantieadres laten opsturen?

Tans4USA
15-07-10, 09:55
Er is ook een Duitse site van Attraction tickets Direct.
Hier zijn de tickets nog goedkoper dan de Ierse site en ook hier ontvang je de originele tickets binnen 12 dagen thuis.
http://www.attractionticketsdirect.de/attraction-ticket-preise/2-park-bonus-ticket.htm (http://www.attractionticketsdirect.de/attraction-ticket-preise/2-park-bonus-ticket.htm)

Succes.

rob gertsen
15-07-10, 22:48
Orlando Ticketdeals verkoopt ook het combo ticket.

http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/tickets/orlando-combo-tickets.html

Fly Orange
20-07-10, 11:37
Heb het 5 Park Orlando Combo Ticket afgelopen zondag bij ATD in Duitsland geboekt voor 186 euro per stuk. Da's niet duur voor 14 dagen ongelimiteerde toegang tot Universal, Islands of Adventure, Seaworld, Aquatica en Busch Gardens.... =D>

Kreeg gisteren een mail dat mijn bestelling is verstuurd en dat ik die binnen 7 werkdagen thuis ontvang.

http://www.attractionticketsdirect.de/attraction-ticket-preise/#combo

pzomerdijk
20-07-10, 16:22
Gisteren in de ticketshop bij Wallmart aan 27 (bij splitsing met 192) 5-park Flextickets gekocht voor omgerekend 187 euro incl. TAX. Kunt ze direct meenemen. Is goedkoper dan Billy Boy en zijn maatjes.

Fly Orange
22-07-10, 17:48
Zondag besteld, maandag bevestigd en vandaag (donderdag - 4 dagen na bestelling!) dus al binnen!! Mijn 5 Park Orlando Combo Ticket bestaat dus uit een Multi Pass Ticket voor 14 dagen Universal/IOA/Citywalk en een Multi Pass Ticket voor 14 dagen voor Seaworld/Aquatica/Busch Gardens.

Goede prijs en super snelle service bij ATD Germany!!
http://img85.imageshack.us/img85/904/imgp0289m.jpg

nati
02-08-10, 08:42
Gisteren in de ticketshop bij Wallmart aan 27 (bij splitsing met 192) 5-park Flextickets gekocht voor omgerekend 187 euro incl. TAX. Kunt ze direct meenemen. Is goedkoper dan Billy Boy en zijn maatjes.

Zou het mogelijk zijn dat 5-park flexticket in elke Walmart verkopen? of heeft elke Walmart geen ticketshop?

kimstel
18-08-10, 22:00
Hi Allemaal..

Toch na het lezen van deze topic nog een vraagje..
Aangezien de meeste mensen hier zeer ervaren zijn heb ik jullie hulp nodig.
Wij gaan eind deze maand naar florida en we gaan naar Seaworld en Universal studios.
Welke (combi) ticket past het beste bij ons..?

A.Hofman
19-08-10, 00:17
Als je alleen Seaworld en Universal Studio's wilt bezoeken is er geen comboticket mogelijk, dan worden het dus losse kaarten. Een 2e bezoek aan Seaworld is dan wel gratis.

Corrine
19-08-10, 00:26
Misschien is een flexticket ook wel een optie in prijs....ligt eraan hoeveel dagen je het wil gebruiken.
Wij hebben op deze: http://www.attractionticketsdirect.de/ site besteld en heb net gezien dat 14 dagen universal studio's en Iland of AOI nu €99,- euro kost en Seaworld, aquatica en Bush Gardens kost voor 14 dagen €88,-...Dit alles net iets goedkoper als een flexticket maar je hebt dan geen wet and wild. Je gebruikt dan inderdaad twee tickets.
PS Had de tickets binnen 4 dagen binnen.

Inimieni
22-08-10, 19:04
Hoi allemaal,

Wij willen ook een aantal dagen doorbrengen in parken begin september.
In de planning staan:

Magic Kingdom
Universal Studio's
Wet and Wild
Iland of Aventure (of / en evt Seaworld)

De tickets willen we in 1e instantie in Florida gaan halen.
Voor de magic Kindom zal het een losse ticket gaan worden vermoed ik.
Heeft iemand een tip waar we voor een redelijke prijs tickets kunnen halen (en waar vooral niet!!) aldaar en wat we misschien het beste kunnen nemen?
Ik denk niet dat we een hopper pas nodig zijn, we doen 1 park per dag. Op zich iets meer betalen zodat je eerder het park in mag, of de rij voorbij mag, is natuurlijk altijd leuk, maar moet niet teveel gaan kosten.

Er zijn zoveel soorten tickets, ik zie door de bomen het bos niet meer...... Op de site van de parken zijn ze volgens mij aardig aan de prijs als ik het vergelijk met prijzen die mensen hierboven noemen......
Hopelijk is er iemand die wat advies kan geven!
Alvast bedankt!!

Nog een klein vraagje trouwens:
Zijn er ook ticketservices die je de coupon mailen na betaling met credit card? We gaan namelijk al over 1 week. Ik durf dus niet te gokken op het versturen via de post omdat we ook nog eens op de Antillen wonen.... Lees overal dat ze worden opgestuurd, vandaar mijn vraag.

Bosevents
22-08-10, 21:00
Misschien is een flexticket ook wel een optie in prijs....ligt eraan hoeveel dagen je het wil gebruiken.
Wij hebben op deze: http://www.attractionticketsdirect.de/ site besteld en heb net gezien dat 14 dagen universal studio's en Iland of AOI nu €99,- euro kost en Seaworld, aquatica en Bush Gardens kost voor 14 dagen €88,-...Dit alles net iets goedkoper als een flexticket maar je hebt dan geen wet and wild. Je gebruikt dan inderdaad twee tickets.
PS Had de tickets binnen 4 dagen binnen.

Dit is echt super laag geprijsd. De huidige prijzen liggen hoger. Dit zijn nog prijzen van voor de verhoging.
(universal dan) ik zou zeggen doen

Orangedevil
23-08-10, 02:02
Als je 3,5 week voor vertrek boekt bij Undercover is dat tijd genoeg voor thuisbezorging of is het beter om ze af te halen.

maw hoe lang duurt het voor ze bezorgd worden?

Inimieni
23-08-10, 15:48
Iemand nog tips over welke kaarten ik het beste kan kopen en waar ik ze het beste kan kopen in Florida??
Had een paar berichtjes terug nog wat geplaatst, maar nog geen reakties gehad.... :sad::sad:

pzomerdijk
23-08-10, 17:47
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=127651&postcount=199

Bosevents
23-08-10, 19:24
volgnens mij zijn zij op het moment echt de goedkoopste:

http://www.attractionticketsdirect.de/

ze hanteren nog prijzen van voor de verhoging...

Ik heb vandaag ook besteld
7 dagen base met waterfun en more (disney) en 1 dag kaart Kennedy space
respectievelijk voor 2 personen €434,- en €56,- totaal €490,-
klinkt best goed toch!!
even iets meer dan €30,- pp per dag :D

Inimieni
23-08-10, 19:58
Ik moet alleen kaarten hebben die ik of: op kan halen ergens in de USA of opgestuurd krijg via de mail (Coupon of Voucher)
We vertrekken namelijk volgende week maandag al. Ik denk niet dat de post het redt om het voor de tijd op de Antillen te bezorgen.

Weet iemand nog een plek waar ze voor goede prijzen tickets verkopen?? (of site)

@ pzomerdijk:
dank je voor de link. Die Wallmart zit die in de buurt van Orlando? En kan ik dat bij iedere Wallmart krijgen of zijn het bepaalde locaties die de tickets verkopen?

peterwoudje
09-10-10, 18:03
weet iemand als je bv een 14 dagen kaart of maandkaartvan een van de parken koopt of deze op naam staan? zodat niet zo zijn zouden meerdere personen van die kaart gebruik kunnen maken!!

Riverwood
09-10-10, 19:06
Ze staan niet op naam, maar het is niet de bedoeling dat andere deze kaart gebruiken, wij hebben n.l.jaarkaarten en een vingerafdruk bij het eerste bezoek is de legitimatie.

Groetjes Henke.

Iris02
12-10-10, 07:12
Misbruik van de kaarten wordt ingedekt door van iedere persoon een vingerafdruk te maken. Deze vingerafdruk is je id mbt de toegang voor alle parken.

Mark.D
10-01-11, 00:26
Beste Mensen,ben mij helemaal gek aan het surfen om allerhande info te verkrijgen. Veel gevonden op dit forum en daarvoor dank. IK te denken om voor onze vakantie combo of flex tickets aan te schaffen. Wat is nou het verschil tussen Flex plus en combo 6.......alleen de prijs toch.....of ben ik gek?

bvd Mark

Njit
10-01-11, 09:11
Misschien handig om even aan te geven op welke site je aan het kijken bent.
Er zijn vele mogelijkheden qua tickets.

Michael66
10-01-11, 21:14
Flex (Plus) is meestal de een term die staat voor 14 dagen onbeperkt toegang tot de parken Universal Studios, Islands of Adventure, Wet 'Wild, SeaWorld, en Aquatica, waarbij de "plus" of het "zesde park" Busch Gardens in Tampa is.

Combo is geen vaste term voor een bepaald soort ticket. Het zou zomaar kunnen dat die term ergens wordt ge(mis)bruikt voor Flex Tickets. Maar ik ben de term ook al eens tegengekomen bij een aanbieder die onder die naam een combinatie van de Flex Tickets en een x-aantal dagen ticket voor Walt Disney World had gemaakt en verkocht.

Kortom - en zoals Njit al aangaf - je kunt niet zomaar een vraag stellen of antwoord krijgen zonder een nadere toelichting. Helaas. :-(

Mark.D
11-01-11, 00:15
Bedankt voor jullie reactie, maar ik bedoel bv de tickets op de duitse site die hier op het forum genoemd word,En qua tickets bedoel ik deze
klik (http://www.attractionticketsdirect.de/orlando-flexticket/index.htm)
En deze
klik (http://www.attractionticketsdirect.de/attraction-ticket-preise/4-park-orlando-ticket.htm)
En dan de op een na onderste.combo5

Grttz Mark

SenT
11-01-11, 10:40
Ik heb het even nagelezen en het verschil zit hem volgens mij in het feit dat je bij de Flex maar éénmaal een parking moet betalen gedurende die dag. Ga je bvb. 's ochtends naar Seaworld, 's middags naar Aquatica en 's avonds naar Universal: je moet die dag maar éénmaal parkingkosten betalen.
Bij de combo zal je wel telkens opnieuw parkeergeld moeten betalen.

Wat bijvoorbeeld de parkeerkosten zijn als je nog dezelfde dag terugkeert naar Seaworld: dat zal je op het forum eens moeten uitzoeken/navragen.

Doe je meerdere malen meer dan één park/dag dan kan een Flex voordeliger zijn en ook als je alleen of met twee bent.
Bij ons is het verschil voor ons vieren tussen beide ticketssoorten € 68; daar kan ik al wat extra parkeergeld voor betalen.

Parkeergeld is zo'n $15 voor de gewone parking voor een (naar Amerikaanse normen) gewone wagen.

i.westdijk
17-01-11, 23:36
Volgens mij zit bij de combo ook toegang tot de disneyparken en bij de flex niet. Dat is volgens mij het verschil.
Groetjes Irene

Teleton
18-01-11, 09:15
Dat is volgens mij het verschil.
Mark vraagt specifiek naar een bepaald soort combo die hij op de site waar hij naar linkt heeft gevonden: onderste,combo5. Daar zit echt geen Disney component in hoor.

Op de site worden verschillende combo's aangeboden. Disney en Universal bieden geen combitickets aan. Op deze site koop je aparte tickets voor Disney en voor de Universal component, en je betaalt daar een bedrag voor.

ycassee
03-02-11, 12:20
Hoi,

Kan iemand mijn vertellen of je altijd met die orlando flex bussen kunt gebruikmaken ook als ze niet bij je eigen hotel stoppen maar bij een ander hotel!

Ik meen dat de vorige keer gezien te hebben, toen zaten we in een hotel waarvandaan de flex bussen vertrokken, bij het hotel waar we nu naartoe gaan hebben ze alleen een shuttle service naar Disney en zitten we 1 mijl vanaf Universal.

Ben bereid om eerst met evt. I ride naar dat hotel te gaan om dan met de bus naar universal te reizen, of weet iemand een andere optie.

Alvast bedankt Yvonne

Njit
03-02-11, 16:09
Je hebt toch enkel vervoer naar Busch Gardens bij een Flex Ticket Plus? Volgens mij heb je bij een Flex Ticket niet gratis vervoer naar Universal.

ycassee
03-02-11, 17:10
Er rijden door heel de stad van die flex tickets bussen, en in 2009 zijn wij er ook mee geweest en toen moest je bij de ticketbalie bespreken dat je met de bus mee wou, maar ja nu zitten wij in een ander hotel. Ik weet niet of je dan nog steeds daar naar toe kan gaan om die bus te bespreken.

Yvonnne

Teleton
03-02-11, 18:08
Er rijden door heel de stad van die flex tickets bussen, Ben je niet inde war met de hotelshuttle bussen die de verschillende hotels langsrijden en je bij het betreffende park droppen? Zoals Njit al aangeeft, hebben die bussen niets met een flexticket te maken. Ik ben bang dat er geen flextickets bussen zijn, ook al heb jij ze door de hele stad zien rijden......:-k.

Maar waarom zo ingewikkeld? Als je hotel slechts 1 mile van Universal verwijderd is, ga je toch niet eerst met de I Ride naar een ander hotel om vandaar naar Universal te hobbelen? Heb je al eens uitgezocht of er een I Ride of Lynx busstop in de buurt van je hotel is? Over welk hotel praten we eigenlijk?

Njit
03-02-11, 18:11
Bedoel je niet de Lynx bus?

ycassee
03-02-11, 20:54
Ik weet niet precies ik denk dat het inderdaad shuttle bussen zijn van de hotels met opdruk van orlando flex tickets, ik ga inderdaad maar kijken of er een bushalte is van de Iride weet ik zeker, maar dan kom je niet echt dichtbij Universal studio's.
We verblijven in Ramada International Drive at lake side