PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: tweety



tweety
11-06-08, 22:33
Goeden avond allemaal op dit forum.
Ik heb me aangemeld omdat we volgend jaar medio Juni met 6 personen(mijn man en ik en onze twee dochters incl partners zo'n 12 á 14 dg naar Florida willen gaan vanwege ons 25 jarig huwelijksjubileum.
Weet nog niet hoe ik het moet gaan aanpakken en hoop via dit forum wat wijzer te worden en ideeën op te doen.

Teleton
12-06-08, 10:23
12 á 14 dg naar Florida willen gaan vanwege ons 25 jarig huwelijksjubileum.Weet nog niet hoe ik het moet gaan aanpakken en hoop via dit forum wat wijzer te worden en ideeën op te doen.

Hartelijk welkom op dit leuke en leerzame Forum. En gefeliciteerd met jullie 24 jarig huwelijk rond deze tijd. (Gokje) Het is erg leuk om met de hele familie op stap te gaan om dit te vieren. Jullie krijgen er de voorpret van een heel jaar gratis bij\\:D/. Met de zoekfunctie kom je denk ik al een heel eind en natuurlijk kan je altijd nog om tips of hulp vragen. Veel plezier enne...laat ons meegenieten. We zijn gek op reisplannen en reisverslagen;)

utah
15-06-08, 21:46
Als je hier een beetje doorleest zal dit voor herhaling vatbaar zijn...Florida x10 dus.