PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Larie



Larie
11-06-08, 21:39
Hallo allemaal, ook ik ben een groot Florida fan en we gaan dit jaar voor de 8e keer, en het is de derde keer dat ons zoontje van 7 meegaat. Wij zijn verslaafd aan Disney en zijn daarom ook Disney Vacation Club (DVC) members geworden 3 jaar geleden en hebben daar tot nu toe absoluut geen spijt van. We vliegen over 4 1/2 week en zijn echt aan het aftellen.
Dit jaar zitten we in het Animal Kingdom Lodge en dat is echt geweldig.
Als jullie vragen hebben ik hoor het wel en als ik kan dan beantwoord ik ze graag
Doei:razz:

Njit
12-06-08, 08:15
Welkom op het Forum. Er zijn nog een aantal forum leden DVC member. Gebruik de zoekfunctie maar eens...

Veel plezier hier!

Dr. Phlox
13-06-08, 11:30
Hoi Larie,
Welkom op het Forum. Kan je aangeven hoe je vakantie gepland is en wat je allemaal wil gaan doen?
grz
Ton

utah
15-06-08, 21:45
En ik die dacht dat Animal Kingdom Lodge zo ontzettend duur was...

Larie
10-07-08, 22:14
Doordat wij DVC members zijn kost het Animal Kingdom Lodge ons niets want dat zit in ons time share program van disney. Wij zitten daar dus 3 weken en we gaan daarvandaan dus uiteraard naar de disneyparken en naar universal studios. We gaan naar Mount Dora daar kan je een treinreis maken van ca 2 uur langs een lake en citrusplantaes en tergelijk dineren (pizza) ze noemen dat ook wel de pizza express. Silver Springs gaan we dit jaar ook doen dat ligt vlak bij Occala. Maar onze basis is toch wel Orlando.