PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: petra-vlie



petra-vlie
11-06-08, 17:59
Hallo allemaal,
ik ben Petra en woon samen met Ron. In november dit jaar gaan we voor de tweede keer naar Florida. De eerste keer is dan 3 jaar geleden. Deze keer gaan onze vrienden Marcel & Conny ook gezellig mee.\\:D/ Vooral Conny en ik kunnen niet w88 tot het zover is. We zijn er dan ook al ruim anderhalf jaar mee bezig en aan het sparen!!! De reis is geboekt inclusief hotel en nodige entree-kaarten. Zelfs dollars hebben we al in huis (veilig in de kluis!!). Ik vind dit een ontzettend leuk en informatief Forum. Vooral aan jullie reisverslagen ben ik verslaafd. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven: eigenlijk alleen die reisverslagen over de parken. Want dat is wat wij ook gaan doen: 2 weken lang pretparken (geen waterparken), onderbroken door een dagje Discovery-cove en een dag Deepsea-fishing! :smile:

Teleton
12-06-08, 10:50
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven: eigenlijk alleen die reisverslagen over de parken. Want dat is wat wij ook gaan doen: 2 weken lang pretparken (geen waterparken), onderbroken door een dagje Discovery-cove en een dag Deepsea-fishing! :smile:


Hi Petra & company,
Welkom op dit gezellige Forum. Als je voor de tweede keer gaat, ben je in ieder geval al besmet met het f-virus. Leuk om te horen dat jullie je vrienden ook aangestoken hebben. Jullie weten ook precies wat je wil, de keuze is al gemaakt. Heb je de waterparken al eens geprobeerd/ Zelf dachten we heel lang dat het niets voor ons zou zijn, nu willen we ze voor geen goud meer missen. Rustig dobberen in de lazy-river na een vermoeiende dag in Epcot, heerlijk. Juist in november op een doordeweekse dag....;). Natuurlijk willen we wel een beetje meer weten van jullie reis. In welk hotel zitten jullie, hoe lang gaan jullie en heb je ook een planning gemaakt? Jullie hebben nog een paar maandjes voorpret, laat ons meegenieten\\:D/

Njit
12-06-08, 10:55
En mocht je niet willen ronddobberen in een waterpark dan is het Kelly Park misschien nog een optie. Lekker dobberen in de natuur.

http://img225.imageshack.us/img225/4403/23kellyparkdw6.jpg

petra-vlie
15-06-08, 16:35
Ik heb jullie verslag gelezen. Errug leuk!! Ook het gedeelte dus over het Kelly-park. Maar wij hebben daar geen auto. En mijn vriend houdt gewoon niet van zwemmen ed. Het is dat de dolfijnen niet op het droge komen, anders zou hij z'n zwembroek niet eens meenemen..

utah
15-06-08, 21:42
Aha...zwemmen met doflijnen in overweging genomen dan?

Teleton
16-06-08, 09:23
Aha...zwemmen met doflijnen in overweging genomen dan?


Zie berichtje 1, ze gaan naar DC:lol::lol: