PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema lprp1806: Orlando - Miami



Lprp1806
10-06-08, 11:40
REISSCHEMA FAMILIE PELLEN

23-07 Dag 01 Heenvlucht met KLM de KL6067 naar Detroit en vervolgens met de KL6422 naar Orlando
24-07 Dag 02 Orlando - Rustdag
25-07 Dag 03 Orlando - Pretpark Disney ‘Animal Kingdom'
26-07 Dag 04 Orlando - Rustdag
27-07 Dag 05 Orlando - Pretpark Disney ‘Hollywood Studios’
28-07 Dag 06 Orlando - Pretpark Disney 'Magic Kingdom'
Castle Package Makeover om 10.00 uur in Downtown Disney
29-07 Dag 07 Orlando - Rustdag
30-07 Dag 08 Orlando - Rustdag (optie ‘Typhoon Lagoon’)
31-07 Dag 09 Orlando - Universal Studios en Islands of Adventure
(inclusief Express Plus)
01-08 Dag 10 Orlando - Sea World inclusief ‘Diner with Shamu’
02-08 Dag 11 Orlando - Rustdag
03-08 Dag 12 Orlando - Pretpark Disney ‘Magic Kingdom' (halve dag)
04-08 Dag 13 Orlando - Rustdag
05-08 Dag 14 Orlando - Pretpark Disney ‘Animal Kingdom' (halve dag)
06-08 Dag 15 Vertrek naar villa in Rotonda via Bush Gardens
In Bush Gardens Serengeti Safari Tour geboekt om 14:00 uur
07-08 Dag 16 Rotonda - Rustdag
08-08 Dag 17 Rotonda - Rustdag
09-08 Dag 18 Rotonda - Bezoek Captiva Island (schelpen zoeken strand)
10-08 Dag 19 Rotonda - Rustdag
11-08 Dag 20 Rotonda - Rustdag
12-08 Dag 21 Rotonda - Everglades Safari Tour
13-08 Dag 22 Rotonda - Rustdag
14-08 Dag 23 Vertrek naar Miami (overnachten in Hotel Dorchester)
15-08 Dag 24 Miami – Rustdag (optie Key West als kinderen dit trekken)
16-08 Dag 25 Vertrek naar Nederland met de KL6994 naar Detroit en
vervolgens met de KL6068 naar Amsterdam
17-08 Dag 26 Aankomst in Nederland

Ik heb de informatie van TourGuideMike gebruikt om bovenstaand schema samen te stellen. Epcot slaan we bewust over. We hebben al een druk programma en het blijft immers een vakantie J. De kinderen zijn 7 en 5 (nog best jong dus) en in combinatie met het klimaat, heb ik de parken zo ingepland. We hebben nu 12 rustdagen, met de optie hier 10 van te maken. Ik ben benieuwd hoe het schema gaat uitpakken. Mochten de ervaringsdeskundigen nog tips hebben, zijn deze erg welkom. Erg graag zelfs! In ieder geval al heel erg bedankt voor alle informatie die ik op dit forum al heb kunnen gebruiken, super!

Groet, Leonie

Voor diegene die onze reis willen volgen, kijk op: familiepellen.waarbenjij.nu (http://familiepellen.waarbenjij.nu)

Dr. Phlox
10-06-08, 11:57
Het is een mooi schema. Ik zou zelf iets minder rustdagen plannen. Waarschijnlijk zullen de rustdagen ook gebruikt gaan worden voor naar de winkelcentra's te gaan. Jullie gaan maar 1 dag naar Universal ? Je heb op de site bij Universal nu een aanbieidng voor 2 parken 1 week onbeperkt voor ongeveer $ 80,00 Misschien dat je de Universal Studio Florida ook nog kan doen.
Verder wil ik je ook aangeven dat 1 dag rijden naar Key West en terug niet bepaald te doen is. Je kan dan beter voor aan de Key's gaan kijken. Een mooi voorbeeld zou kunnen zijn :
Florida Keys Wild Bird center
93600 Overseas Highway Tavernier, FL 33070
Zie dit Topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4605&highlight=Florida+Keys+Wild+Bird+center) voor meer info.
Grz
Ton

Lprp1806
10-06-08, 12:16
Hoi Ton,

Bedankt voor je reactie. Ik heb echt al een paar overeenkomsten gezien met je berichten. Leuk en handig. Was best benieuwd hoe je op mijn schema zou reageren. Je hebt wel gelijk als je zegt dat het weinig rustdagen zijn, dat dacht ik ook al. Het tweede bezoek van MK en AK kunnen we natuurlijk 'overslaan' (is ook een optie), nu heb ik daar halve dagen voor staan. Wat betreft Universal ben ik helaas gebonden aan 31 juli. Dat was de enige nog beschikbare dag met de Express Pass. Ik heb inmiddels al tickets gekocht voor de 2 Universal parken voor elk 1 dag. Ik ben bang dat ik daar wel teveel voor hebt betaald, want ik heb ook een 2 daagse Express Pass voor 2 parken (maar wel met de datum 31-07). Niet echt handig gedaan dus. Nu dwing ik mijzelf die ene dag allebei die parken te moeten doen. Ach, we zullen wel zien. Had idd gezien dat de rit naar Key West erg druk is. Ik denk ook echt dat we gewoon Miami gaan verkennen. Wat betreft het winkelen; dat is echt niet onze prioriteit! Geloof het of niet, maar we hebben heerlijke huizen daar waar ik met een boek ook heerlijk een (rust)dag kan vertoeven.

Groet, Leonie

Dr. Phlox
10-06-08, 13:23
Hoi Ton,

Je hebt wel gelijk als je zegt dat het weinig rustdagen zijn, dat dacht ik ook al. Het tweede bezoek van MK en AK kunnen we natuurlijk 'overslaan' (is ook een optie), nu heb ik daar halve dagen voor staan.
Groet, Leonie

Hoi Leonie,
Misschien had je me niet goed begrepen, maar ik bedoel juist dat je voldoende rustdagen hebt. Dus ik zou zeker MK en AK niet overslaan. Het is inderdaad jammer dat je van Universal niet veel keuze meer had. Ik moest zelf ook behoorlijk puzzelen. Maar dat is juist het leukste. als je nog vragen hebt dan horen we het wel. En in Miami kan je ook nog voldoende zien.
grz
Ton

Lprp1806
10-06-08, 13:26
Zoveel lezen, zie er soms scheel van.... Anyway, ik snap je nu wel hihi

Leonie