PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe houden jullie je spullen droog?



Daniel32
08-06-08, 11:50
Iedereen kent dat wel. Je gaat naar het pretpark met portemonnee in de zak en de sleutels met afstand bediening die niet nat mogen worden. Dan ga je in de plash en hebt vergeten je spulletjes in het kluisje te leggen. Oftewel je hebt een probleem....

Ik dacht zelf aan aan diepvrieszakje. Is stevig....

Tinkerbell
08-06-08, 12:15
Zip Lock zakjes van Melitta/Toppits zijn ideaal voor dit soort problemen.
Te koop in iedere supermarkt.

Njit
08-06-08, 13:21
Ziploc zakje erom heen en klaar. Doe dit ook met park-tickets die je in je broekzak hebt zitten :)

marloes
08-06-08, 14:55
Voor grote spullen zoals een rugzak gebruik een een plastig boodschappen tas, je weet wel die plastic tasjes die je voor 0,25 cent kan kopen bij de supermarkten. Daar stop ik mijn tas ik en knoop die dicht. Goedkoop en makkelijk.

Marloes

ietie
08-06-08, 20:37
Bij de grote camping winkels in nederland kun je water dichte hoesjes/zakjes kopen in verschillende maten ideaal voor kleine apparaten zoals een telefoon of camera, ze zijn bedoeld voor de watersport bv roeien maar ook ideaal voor of vakantie.

hazelnootje
08-06-08, 20:44
Voor de meeste rugzakken kun je een speciale hoes kopen of die zit er zelfs al bij. Kost in ieder geval niet veel en kun je bij een sportwinkel krijgen. Werkt heel goed ook bij heftige regen.