PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ton



Ton
06-06-08, 09:10
Hallo,

Mijn naam is Ton en ik speur al een week of drie op het forum. Perfect georganiseerd. Wij gaan (mijn vrouw en kinderen 12 en 15) voor 23 dagen naar Florida, vertrek 22 Juli. Programma ziet er ongeveer als volgt uit.
Ik heb tot nu toe alleen Keywest geboekt en de rest boek ik daar of evt van te voren.

Keywest: 3 nachten (bed & breakfast)
Onderweg richting Cape Canaveral 1 nacht (locatie ?)
St Augustine: 1 nacht
Orlando: 4 of 5 nachten
2 nachten staan nog open
Sanibel: 4 nachten
Mini cruise: ( Coco Cay. Nassau) 3 nachten
3 nachten staan nog open

Al met al een goed vooruitzicht

Gr,

Ton

Dr. Phlox
06-06-08, 09:57
Hoi Ton,

Welkom op het Forum. Je hebt een mooi schema. Is de volgorde van ingave ook de volgorde van de reis? Of is het schema anders?
Grz
Ton

Ton
06-06-08, 11:19
Bedankt, ik denk dat dit wel de volgorde is, De twee openstaande dagen gebruiken we evt in Naples om de everglades te bezoeken of evt vanuit Sanibel naar Miami te reizen voor de cruise, en de twee openstaande dagen ergens anders te benutten.

Of evt de laatste dagen van de vakantie gebruiken om de everglades te bezoeken.
We weten het nog niet goed, ik wil Orlando vastzetten 5 dagen Best Western Lake side en evt Sanibel Seaside Inn en de rest zie ik wel.
Jou schema is ook strak, Zwemmen met dolfijnen staat ook op het program, ik kijk nog wel waar ? Verder verheug me vrouw en dochter op het strand en ik en mijn zoon op de parken, vandaar de mix. Jij hebt Miami ingepland, ik heb daar nog geen gevoel mee. Waarschijnlijk de laatste 3 dagen in Miami.

Gr,

Ton

Dr. Phlox
06-06-08, 11:51
Hoi Ton,
Het is altijd wel handig om te weten wat er te doen is in de buurt. Orienteer je dan ook een beetje op de plekken waarvan je nog niet weet wat je er wil gaan doen. Zonde van de tijd als je dat daar nog moet gaan bepalen. En veranderen kan altijd nog.
Grz
Ton

Ton
06-06-08, 12:41
Dat is waar, ik wil daarom mede door het forum een paar weken voor de vakantie de route hebben vaststaan. De parken die op program staan zijn Kennedy space center , Sea world, Epcot, Animal Kingdom, Studio's of Magic Kingdom. Ik heb ook gegeken naar Hotel Marseilles, ook op advies van kennissen alleen blijkt via internet dat er maar een kind op de kamer mogelijk is, ik denk dat ik maar direct naar het hotel bel. Het programma zal er al volgt waarschijnlijk uit zien. De vraagtekens zal ik nog invullen.

Overnachting

Dag 1 Aankomst - Miami Hotel ?
Dag 2 Keywest Nassauhouse
Dag 3 Keywest Nassauhouse
Dag 4 Keywest Nassauhouse
Dag 5 ?
Dag 6 St Augustine ?
Dag 7 Kennedy SC Best W Lakeside
Dag 8 Magic K of Studio's BWL
Dag 9 Sea world BWL
Dag 10 Winkelen/Zwemmen BWL
Dag 11 M Kingdom BWL
Dag 12 Epcot BWL
Dag 13 ?
Dag 14 Sanibel Seaside Inn
Dag 15 Sanibel Seaside Inn
Dag 16 Sanibel Seaside Inn
Dag 17 Sanibel Boot
Dag 18 Cruise Boot
Dag 19 Cruise Boot
Dag 20 Cruise/Miami Miami
Dag 21 Everglades Miami
Dag 23 Miami Miami
Dag 24 Home

Gr,

Ton

Dr. Phlox
06-06-08, 12:58
Ton, kan je de dagen onder elkaar zetten. Dat lees iets fijner. Er is ook een apart topic voor de reisschema's Misschien kan je hem daar plaatsen.
http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=26
Grz
Ton

Dr. Phlox
06-06-08, 13:28
Het lijkt wel een Ton topic :D
Zoals ik al eerder aangaf heb je een mooi schema. Maar ben je van plan om Key west ineens naar St Augustine of wil je in Miami nog overnachten.
En Ton zet je reisschema ook weg in http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=26. Dan is alles een beetje bij elkaar op het forum.
Grz
Ton

Njit
06-06-08, 14:52
Reisschema staat inmiddels hier: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=69926#post69926
AUB ook daar het commentaar plaatsen.

Ton
06-06-08, 14:53
Ik wil inderdaad of in Miami of halverwege ergens overnachten gezien de afstand. Eind van de middag lekker zwemmen. Reistijd zal zo.n 5- 7 uur in beslag nemen. Op tijd weg dan hebben we tijd zat. De reisschema inmiddels ook op de juiste plaats gezet.

Gr,

Ton