PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: schreurs



schreurs
04-06-08, 14:34
Hallo

Ik ben nu pas aangemeld. Wij gaan in juli 2008 naar florida.
Vind het heel erg spannend. En hoop hier nog het een en ander wijzer te worden.\\:D/

Dr. Phlox
04-06-08, 14:40
Welkom op het Forum. Wat zijn je plannen? Heb je al een schema etc. Heb je vragen zoek eerst en stel ze dan.
grz
Ton

schreurs
04-06-08, 14:47
We hebben inderdaad de reis al klaar en geboekt. Maar als je nu sommige reactie's over een hotel zoekt en die zijn niet zo goed. Begin ik wel te twijfelen of we het wel goed hebben gedaan.
Maar bedankt voor je reactie.
Grz Astrid

Dr. Phlox
04-06-08, 15:01
Iedereen heeft zijn menig over wat wel en niet goed is. Ik verwacht voor ons zelf bijvoorbeeld in Miami ook geen 3 of 4 sterren hotel, maar de locatie is zeer goed en we slapen er alleen. We laten het gewoon op ons afkomen. Mocht het wat minder zijn dan is het maar wat minder. We hebben er meestal toch onze ogen dicht.
Suc met plannen en alvast een fijne vakantie
Grz
Ton

marcelis10
04-06-08, 15:02
Hoi welkom op dit forum. Je vind hier goede tips en veel informatie. Wanneer gaan jullie in juli en wat ga je precies doen? Alvast veel voorpret.

Groetjes Monique

Michael66
04-06-08, 15:10
Hoi,
Welkom op het Florida Forum.

Als eerste tip wil ik je graag meegeven dat in veel delen van dit forum als één van de bovenste onderwerpen vaak een titel als "Belangrijk: Lees dit bericht voor ...". Daar staan dan wat tips en richtlijnen in die voor dat onderdeel gelden. Zo ook bij dit onderdeel Even Voorstellen.

Ik heb de titel van je onderwerp even voor je aangepast (aangezien ik moderator ben op het forum kan ik dat).

Ik wens je heel veel lees- en postplezier hier op het forum!!

Michael

schreurs
05-06-08, 09:32
Hallo Monique,
Wij vertrekken de 7e juli en komen de 26e weer terug.
Arriveren in Miami en blijven daar 1 nacht. Daarna rijden we met een auto naar Fort Meyers, blijven er 2 nachten.
Daarna naar St.Petersburg, ook hier 2 nachten. Daarna 6 nachten naar Orlando. 1nacht naar FT.Lauderdale,,3 nachten Bahama's.
Weer 1 nacht in Ft.Lauderdale. De resterende nachten in Miami Beach. En dan weer naar huis.
We kijken er erg naar uit.
Wanneer gaan jullie en wat zijn jullie plannen?
Groetjes Astrid

schreurs
05-06-08, 09:33
Michael,
Bedankt, zoals je wel merkt zit ik niet veel achter de computer en heb er niet veel verstand van. Maar al doende leert men.
Groetjes Astrid

marcelis10
05-06-08, 23:28
Hoi Astrid,

Wij vertrekken de 24e juli. Wij komen aan in Orlando waar we 1 nachtje blijven. Dan naar Fort Lauderdale,Key West, Key Largo, Naples, St Petersburg en zo weer terug naar Orlando waar we nog 9 dagen een villa hebben geboekt. Wij wilden ook graag een cruise naar de Bahama's doen maar deze was al vol. Gaan jullie vanuit Fort Lauderdale en dan met de discovery? Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Monique

schreurs
10-06-08, 09:20
Hoi Monique,

Wij gaan inderdaad met de discovery vanuit Fort Lauderdale. Ik zal je laten weten hoe het was. Ik vind het heel spannend nu het er op aan gaat. Je hoort zoveel mensen iets zeggen . Dat ik daar op moet letten en zo. Ze maken me om heel eerlijk te zijn gek. Daarom heb ik heel veel aan dit forum. Je haalt er heel veel info van af.

Groetjes Astrid.