PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: Sunnycars



dana72
28-05-06, 14:24
Hallo

wij hebben een auto gehuurd bij sunny cars, (via het reisburo) weet iemand waar die zit? op of vlakbij orlando airport?

ik kan het op de site van orlando airport ook nergens terug vinden

en sunnycars.com is een duitse site en daar kom ik ook niet verder mee

Michael66
28-05-06, 16:02
Via de zoekfunctie op dit forum kun je het volgende vinden:

http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=485&postdays=0&postorder=asc&highlight=sunny+cars&start=10

corrus
29-05-06, 00:24
Via de zoekfunctie op dit forum kun je het volgende vinden:

http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=485&postdays=0&postorder=asc&highlight=sunny+cars&start=10Dank!!! (LOL)

xl1067
18-11-06, 03:02
Ik heb de auto gereserveerd via http://www.sunnycars.nl gehuurd en het is prima verlopen. Ik (22 jaar) wilde ook rijden en dit was het goedkoopste via sunnycars omdat je daar het U25 pakket kan huren waarbij je in je complete pakket al inkoopt dat de additionele rijders (maximaal 3) onder de 25 zijn. Dit scheelt aardig wat geld ten opzichte van de andere verhuur bedrijven.

Wij gaan in Juni weer naar Orlando en gaan zeker weer bij Sunny Cars huren, we moeten alleen wel nog even wachten omdat de nieuwe prijzen van Sunny Cars voor het jaar 2007 pas op 15 december bekend worden gemaakt. Waarschijnlijk deze iets hoger zijn dan de prijzen in 2006 (tenminste voor verhuur in Amerika) maar dit zal een laag bedrag zijn (nee ik werk niet bij Sunny Cars ;) ).

Menno& Petra
23-03-08, 14:35
hallo allemaal,

Wij hebben in Orlando een auto gehuurd bij Sunny Cars.

Weet iemand of je dit nabij het vliegveld kunt ophalen en hoe je het beste bij deze maatschappij kunt komen?

Menno & Petra

rolthof
23-03-08, 15:06
Hoi,

Sunny cars is een tussenpersoon, het is dus afhankelijk van bij welke verhuurder ze je onderbrengen. Er is dus geen zinnig woord te zeggen over waar je je auto af moet halen op basis van het huren via hen.

Trouwens, USA Reisen is goedkoper.

Zie de tekst van de website :

"Wij zijn bemiddelaar

Als bemiddelaar van vakantie-huurauto's kunnen wij onze klanten het beste aanbod doen. En dat in ruim 5.000 vakantiebestemmingen in meer dan 90 landen.
Sunny Cars werkt wereldwijd uitsluitend samen met partners, die aan het internationale kwaliteits- en serviceniveau voldoen. Met onze know-how zorgen wij ervoor, dat onze klanten altijd het beste aanbod tegen een aantrekkelijke prijs krijgen – 100% all-inclusive.

"

Chris71
23-03-08, 22:16
Sunny Cars is een goede bemiddelaar, weet niet of je het voucher al hebt ontvangen hierop staat nl. bij welke autoverhuurder de auto is gehuurd! Mocht je het via een reisburo geboekt hebben bel ze dan even zij kunnen dat nakijken. Sunny Cars is misschien iets duurder maar glas-banden-bodem-schadedekking is ook inbegrepen!

Njit
23-03-08, 22:34
Sunny Cars is misschien iets duurder maar glas-banden-bodem-schadedekking is ook inbegrepen!

Net of je dat ooit nodig zult hebben...

Chris71
24-03-08, 19:21
Njit,
Wij hebben het toch een keer nodig gehad (helaas was het toen nog niet inclusief)toen we over een stuk metaal reden dat van een vrachtauto voor ons afviel en konden het niet ontwijken met als gevolg een gat in de benzine tank onder de auto zat en dus een behoorlijke kostenpost! Zou het niet graag weer mee willen maken.
Het leek wel een film, zodra wij de politie hadden aangehouden die toevallig vlakbij was kwam er al gauw een brandweer auto met loeiende sirene een deel van de weg af zetten in verband met "ontploffingsgevaar!"
Verder was alles prima door Alamo geregeld hoor, een sleepwagen voor de auto en ons en terug naar het verhuur depot om een andere auto in ontvangst te nemen. Jammer van de kosten toen, was trouwens wel een sensatie (achteraf dan)!

Vandaar mijn voorkeur nu voor Sunny Cars! Maar goed iedereen is vrij om een keuze te maken, gelukkig.

Menno& Petra
24-03-08, 19:43
we hebben nog geen papieren van het reisburo ontvangen, maar we zullen het even navragen,
bedankt voor de reactie

Michael66
24-03-08, 20:01
Wij hebben het toch een keer nodig gehad (helaas was het toen nog niet inclusief)toen we over een stuk metaal reden dat van een vrachtauto voor ons afviel en konden het niet ontwijken met als gevolg een gat in de benzine tank onder de auto zat en dus een behoorlijke kostenpost!Dit soort schades is toch verzekerd met de CDW? Of hebben jullie een eigen risico moeten betalen? Wat ik zie is Alamo-CDW bij de meeste (alle?) aanbieders tegenwoordig zonder eigen risico (without deductable / ohne selbstbehalt) bij de all-in en Gold-tarieven.

Vandaar mijn voorkeur nu voor Sunny Cars! Maar goed iedereen is vrij om een keuze te maken, gelukkig.Met de mogelijkheid dat je je auto bij Alamo op mag gaan halen! \\:D/

Chris71
24-03-08, 21:29
Michael66,
Ons "ongelukje" is al weer ruim 12 jaar geleden, gelukkig is er veel veranderd in de huurders voordeel in de verzekeringspakketten.

Faye
27-03-08, 12:48
Hoi,hoi

We hebben vorig jaar ook bij Sunny Cars geboekt, maar wilden specifiek een auto van Alamo. Bij navraag bleek dat Sunny Cars op Orlando een samenwerkingsverband hebben met Alamo, voor ons kwam dit dus prima uit.

Nicola
03-06-08, 22:05
Wie heeft er ervaring met het huren van een auto via de ANWB?

Teleton
04-06-08, 10:24
Wie heeft er ervaring met het huren van een auto via de ANWB?

Ik heb er geen ervaring mee, maar dat komt omdat ik meestal vooraf de prijzen van verschillende aanbieders met elkaar vergelijk. Dan kom je niet zo snel bij deze aanbieder uit.

Sunny Cars is een grote partij die voor de verschillende verhuurmaatschapijen en reisorganisaties opereert. Je kunt er ook als particulier terecht. Afhankelijk van het aanbod haal je uiteindelijk je auto weer bij de bekende verhuurbedrijven Alamo, Dollar etc. op. Er is dus niets mis mee.

Maarten-Annique
30-11-09, 11:12
Ik hou al een tijdje de prijs in de gaten van de Chevrolet Equinox, onder andere bij Sunnycars.
Afgelopen vrijdag was de prijs nog €639.
Nu is de prijs met €54 gestegen!

€693,-. Dat vind ik een behoorlijk verschil.
Hopen dat hij weer terug zakt en anders zal het voor de eerste keer usareisen worden denk ik!

patgooss
30-12-09, 16:12
Voor iedereen die een auto zou willen huren via SUNNYCARS staat hier een actiecode die ik toevallig tegenkwam. Geeft je een leuke korting.

CLMB10PT09

Maarten-Annique
30-12-09, 18:02
Hoeveel korting krijg je met deze code?

Teleton
30-12-09, 18:30
Hoeveel korting krijg je met deze code?

Maakt eigenlijk niet uit, de prijs is bepalend. Een leuke korting is gemakkelijk gegegeven. Even snel de Equinox van usareisen er naast gelegd. 6 weken Equinox zonder tank benzine en zonder 2e chauffeur wintertarief 969 euro. Sunny Cars 1172 euro vergelijkbaar pakket en periode met kortingscode. Zonder korting 1302 euro.

Ik ga wel bei die Deutsche Leute, al krijg ik geen cent korting.

Tinkerbell
06-01-10, 11:57
Voor iedereen die een auto zou willen huren via SUNNYCARS staat hier een actiecode die ik toevallig tegenkwam. Geeft je een leuke korting.

CLMB10PT09

Ik kwam een site tegen met allerlei mogelijke korting codes tegen:razz:
De kortingen liepen op tot 25 % dus dat was kaasje dacht ik. Ik kon ze ook daadwerkelijk toepassen als ik een reservering probeerde te maken tot........ ik eens even verder ging snuffelen en ontdekte dat veel van deze codes voor specifieke doelgroepen zijn. Soms voor firma's ,soms voor congressen enz.
Deze codes "verdwalen" op het internet en bij het afhalen van je auto blijkt ineens dat je er geen recht op hebt.Let er altijd op dat dit General codes zijn dan kom je niet voor een boze verassing te staan aan de balie.

Anne65
17-01-10, 20:29
Hallo,

Wij gaan van 27/7 tot 11/8 voor het eerst naar Florida en zouden een wagen willen huren. Heeft er iemand ervaring met sunny cars?

Teleton
18-01-10, 12:14
Heeft er iemand ervaring met sunny cars? Er is zelfs een topic over Sunny Cars (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6597&highlight=Sunny+Cars). Zoals altijd geldt het advies: Vergelijk hun prijzen met die van andere aanbieders.

mrloes
18-01-10, 12:21
Wij hebben de vliegtickets via Globe Reisburo geboekt en hun bieden autohuur aan via SunnyCars. Ziet er prima uit en zal best in orde zijn alleen (in ons geval) duurder dan bv US Rent a Car.

Teleton
01-04-10, 12:13
N.a.v. een discussie over de voorwaarden elders op dit fraaie forum:


Als je tips op het Forum zet over de dekking en de inhoud van een pakket bij autoverhuur hebt, is het alleen zinvol om namen en rugnummers te noemen.

Zonder de kleine lettertjes blijft het lastig om verhuurpakketten te vergelijken. Je kunt je immers nooit beroepen op folderteksten, toezeggingen van reisbureaus of verzekeringsagenten. De kleine lettertjes zijn helaas lastig te lezen en nog moeilijker te achterhalen. We moeten dus vaak met de informatie van de sites toch een beeld zien krijgen van wat je nu precies mag verwachten als je per ongeluk in de sh*t terecht komt. Voor zover bekend reikt de ervaring van enkele forumleden gelukkig niet verder dan materiele schade en natuurlijk willen we dat graag zo houden.

Dus toch maar eens opgegoogled en jawel hoor; er is een folder waarin sunnycars het verschil in dekking benoemt. Dan weten we in ieder geval precies waar we over praten. Hoewel, precies? De toevoeging (indien nodig) is verzekeringstechnisch nu niet direct een pareltje van zekerheid....#-o


http://img718.imageshack.us/img718/9489/sunnycars.jpg (http://img718.imageshack.us/i/sunnycars.jpg/)

WA/BA = Wettelijke Aansprakelijkheid in NL en Burgerlijke Aansprakelijkheid in B.

hrjhaan
01-04-10, 13:37
Dat is inderdaad precies wat het reisbureau ons ook vertelde. Wij gaan voor een lagere premie met een lagere dekking. Je kunt je overal wel voor verzekeren. Dat is een keus die een ieder voor zichzelf moet maken.

Teleton
01-04-10, 18:08
Sunny Cars biedt een pakket aan dat goed te vergelijken is met andere grote aanbieders. Niet beter, niet slechter, niks mis mee. Een verschil in het pakket van Sunny Cars bijkt te zitten in de gratis extra WA/BA verzekering. Die dekking is bijvoorbeeld bij usareisen.de 1 miljoen euro en bij Sunny Cars maar liefst 7,5 miljoen. De keuze is, uiteraard, heel persoonlijk.

Nieuwsgierig geworden wat de gevolgen hiervan nu precies voor de belangrijkste tarieven zijn, even een nieuwe vergelijking gemaakt.


Uitgangspunten vergelijking van tarieven van de vier meest gangbare categorieen die gehuurd worden.




Tarief heet bij Sunny Cars All in +fuel en bij usareisen.de Super Inclusiv Plus.

1 week autohuur,
pakket inclusief maximaal drie extra chauffeurs
tank benzine
http://img706.imageshack.us/img706/517/berekeningsunnycars.jpg (http://img706.imageshack.us/i/berekeningsunnycars.jpg/)

Waaruit maar blijkt (welke keuze je ook maakt) dat het niet verkeerd is om er even voor te gaan zitten als je een auto gaat huren.

hrjhaan
01-04-10, 20:00
Duidelijke uitleg. Als je dus een kleine auto huurt, kun je bij Sunny Cars dus tegen dezelfde prijs een hogere dekking krijgen van de verzekering. Zeker interessant. Maar ga je voor de grotere auto's dan is Sunny Cars dus zeker veel duurder en dan is het een eigen keus of je voor de hogere dekking gaat of voor de goedkopere prijs.