PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Alexandra: Florida 2008



Alexandra
03-06-08, 20:53
Spannend de tickets en andere papieren zijn vandaag met de post gekomen.
Vliegen 30 juni met United naar Washington en daar vandaan door naar Miami:lol:
2e dag naar Key West en daar blijven we 2 dagen dan naar Fort Myers ook voor 2 dagen dan door naar Tampa voor 1 nacht,daarna naar Orlando voor 5 nachten,dan St Augustine voor 1 nacht daarna door naar Titusville 1 nacht en dan nog 2 dagen Miami................we kijken er heel erg naar uit,hebben zo lang naar Florida gewild en nu gaat het er eindelijk van komen:lol:

Ik zie zelf wel tegen het vliegen op en alle toestanden met de douane en de baggage maar hoop dat het zich allemaal van zelf op gaat lossen:lol:

Ik ben er bijna klaar voor en dan lekker genieten,dank zij dit forum ben ik toch al een stuk wijzer geworden,mijn dank daarvoor;-)

Dr. Phlox
03-06-08, 21:18
Alvast een fijne vakantie. Zo te lezen ga je een hoop zien.

BroWorld
03-06-08, 21:24
Haha,
Je hebt er zin in dat valt wel te lezen in je post.

Dat mag ook wel want eenieder hier zal je gevoel begrijpen en delen.

Maak je niet te druk om de vliegreis, er is genoeg te doen aan boord, mbt filmpje kijken ed. Douane ook niet te druk om maken, gewoon over je heen laten komen en alles gaat vanzelf. Geniet van je vakantie en in de weken erna zul je alles nog enkele malen herbeleven en pas beseffen wat je allemaal hebt gezien.

:D

Alexandra
04-06-08, 07:04
Ja,ik denk dat we na de vakantie pas beseffen wat we allemaal gezien hebben:lol:.Zaterdag heb ik ook een Laptopje gekocht van Asus,zo'n eee noteboek,is een heel klein apparaatje,zo kan ik de thuisblijvers ook mee laten genieten.In ieder hotel hebben we Wifi,weet alleen niet of dit gratis is maar dat zien we wel.Wij gaan met z'n vieren,de twee kids van 16 en 12 vinden het ook helemaal geweldig\\:D/Zal de aankomende weken nog veel hier gaan lezen zodat ik info genoeg heb,zal lang niet alles kunnen zien,daar is 16 dagen te kort voor,dan moeten we nog maar eens terug:razz:

reneefrankrijk
04-06-08, 07:56
Geniet ervan Alexandra!!

PENPE
04-06-08, 07:58
Hoi Alexandra,

Als de tickets eenmaal op de mat liggen dan gaat het echt spannend worden !
Zo te zien heb je een leuk programma voor je vakantie en zijn benieuwd naar je weblog ;-).

En dat 'gedoe' bij de douane/overstap, daar ben je doorheen voordat je er erg in hebt, dat gaat best wel snel.

Groetjes,
Petra & Pieter

:razz: Nog 3 maanden en 3 dagen en dan gaan we ook weer !!

Weblog Florida 2006 : http://penpe.blogspot.com/
Weblog Florida 2007 : http://penpeintheusa2007.blogspot.com/
Weblog Florida April 2008 : http://penpeintheusa-april2008.blogspot.com/

Alexandra
04-06-08, 08:07
Ik kan best wel wat met de pc maar zo'n weblog vind ik best wel moeilijk:sad: Ik heb er nog geen één gevonden waarvan ik dacht dat doe ik even...............tips zijn welkom:lol:

Lekker vooruit zicht ook voor jullie die 3 maanden zijn zo om!!

PENPE
04-06-08, 08:28
Zo'n weblog maken leer je al doende en het is altijd een leuke afsluiting van de dag vindt ik zelf.

We zijn in april ook al geweest maar de tijd tot 7 september gaat best wel langzaam :-?

Groetjes,
Pieter

Alexandra
23-06-08, 12:22
Pfffffffffff,nog een weekje,wordt nu wel heel erg spannend :lol:
Wens jullie allemaal een fijne dag toe :grin:

PENPE
23-06-08, 19:04
Lekker hoor !!!

:oops: maar ik moet nog 2 maanden, 1 week en 6 dagen wachten....

Groetjes,
Pieter

Marjol
23-06-08, 19:50
Lekker zeg, dat het al zo snel is!

Heel veel plezier!

Susie One
23-06-08, 20:39
Heerlijk,

Heel veel plezier.

Sniff Sniff wij moeten tot 5 september wachten.
Groetjes,
Susie One