PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Nicola



Nicola
03-06-08, 12:30
Hallo,

Ik ben Nicola (37) en vertrek eind Juli met mijn man en kids (meiden van 8 en 10 jaar) naar Florida.
We zijn er nog nooit geweest en hebben er ontzettend veel zin in.
We hebben tot nu toe vliegtickets geboekt en blijven 16 dagen in Florida.
Op dit moment proberen we zelf een rondreis samen te stellen met behulp van boekjes.
We kunnen echter alle advies om er een droomvakantie van te maken gebruiken.

We hebben gedacht om na aankomst Orlando (17.45 uur) eerst 1 nacht in Orlando te blijven (Best western) de volgende dag een auto te huren en naar Key Largo te rijden. Daar zoeken we nog een mooi resort/hotel om een paar dagen te blijven. We willen graag naar de Everglades (krokodillen en zo), snorkelen en evt. naar de dolfin research centre.
Vanuit key Largo willen we graag naar een mooie kust plaats aan de westkust om een week te relaxen en te genieten van het strand.
Graag wil ik naar Sansibel island om de mooiste schelpen te vinden.
We eindigen onze reis met 3 dagen Orlando.
1 voor Walt disney / 1 dag naar de Universal studio's / en de laatste dag shoppen en aan het zwemdad liggen.

We zijn dus op zoek naar tips voor leuke resorts bij een mooie badplaats aan de westkust en wat is daar leuk om te doen, tips voor de everglades, waar kun je het beste met dolfijnen zwemmen, zijn er ergens houten strandhuisjes te huuur om te overnachten, is Key largo net zo als Key west, of moet je daar echt naar toe. En welke parken moet je beslist in Orlando doen en hoe vind je de gustigste tickets.


Ik ben echt blij met alle advies...

groetjes, Nicola

Teleton
03-06-08, 14:28
We kunnen echter alle advies om er een droomvakantie van te maken gebruiken.

Oeps....Ik zie hier net dat je de vliegtickets al hebt gekocht, waarschijnlijk is er dan aan de route niet zoveel meer te doen. Om niet te veel tijd te verliezen, kan je je reisplan misschien aanpassen en een logischer route kiezen. Mijn advies zou zijn om de routes van de andere forumleden eens te bekijken.

Verder heeft het weinig zin om de auto de tweede dag te huren. Je houdt je er alleen maar erg aan op, veel handiger is het om de auto gelijk op het vliegveld op te picken. Misschien kan je ook nog eens nadenken of je inderdaad maar twee dagen aan het bezoek aan de parken wil besteden. Twee meiden van 8 en 10 doe je misschien wel een enorm plezier met een bezoekje aan meer parken. Denk ook eens aan een bezoekje aan een zwembad. Veel mensen nemen bij de rondreis aan het begin en aan het eind van de rondreis om de parken te bezoeken.

Denk aan de zoekfunctie, het barst van de tips en informatie, het lukt vast om er een droomreis van te maken\\:D/\\:D/

ferret
03-06-08, 18:25
2 dagen pretparken? Alleen Walt Disney World zijn al 4 grote parken en 2 schitterende zwembaden. Wij zijn de eerste keer alleen maar in Orlando geweest, omdat daar zoveel te zien is. Jullie zullen toch moeten kiezen, want je krijgt het nooit in 1 vakantie allemaal te zien. Inderdaad is dit forum bij uitstek geschikt om te gaan kiezen. Er staat zoveel informatie op.
Veel plezier met het zoeken en lezen.

HenkR
03-06-08, 23:00
Eigenlijk staat het al 2 keer.
Neem een auto direct na aankomst en je kunt het je meiden niet aandoen om maar 2 parken te bezoeken. Ook wil ik je afraden om in 1 keer van Orlando naar de Keys te rijden. Zorg voor een leuke tussen stop.
Oftwel je aankomst en vertrek staat vast, maar kijk op de diverse subforums voor een goede invulling van de dagen ertussen.