PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Miriam-Albrecht



Miriam-Albrecht
31-05-08, 18:16
Hoi, ik ben Miriam, getrouwd met Ruud en we hebben 3 volwassen kinderen(met partners) en 1 kleindochter(2). Ik ben op deze site terechtgekomen omdat ik informatie zoek over Florida. We willen begin november met z'n negenen een week naar Orlando(huis) en een week naar Miami(hotel). Als er mensen zijn die tips hebben wil ik die graag ontvangen.

HenkR
31-05-08, 23:50
Miriam,
Welkom op dit geweldige forum. Je kunt er denk ik wel alles vinden wat je zoekt. Boven in kun je ook op zoeken klikken enz. Wees niet bang om in de juiste rubriek vragen te stellen, want ze worden zeker beantwoord. Wij gaan met z'n 6'n en hebben een grote auto gehuurd. Voor jou wordt het nog een maatje groter als je met 1 auto wilt rondreizen. Ook dat is geen probleem.

ilssse
01-06-08, 11:01
Welkom!!
Ik kom hier ook al een tijdje en heb veel tips gekregen dus doe er je voordeel mee :)

Miriam-Albrecht
01-06-08, 22:19
We willen waarschijnlijk 2 Vans huren, want je zit toch ook met je koffers voor 9 man.


Wij gaan met z'n 6'n en hebben een grote auto gehuurd. Voor jou wordt het nog een maatje groter als je met 1 auto wilt rondreizen. Ook dat is geen probleem.