PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Klaske



Klaske
29-05-08, 08:55
Goeiemorgen!

Mijn naam is Klaske, 24 jaar, woonachtig in Den Haag. En ik kwam deze site als eerste tegen in mijn zoektocht naar informatie over Florida.

Ik ben bezig met het voorbereiden van een reis met een internationale groep vrienden van 15 - 20 man naar Walt Disney World (en de rest van Florida, voor wie tijd over heeft ;-) ) volgend jaar. Ik denk dat ik hier wel de hele trip vanaf dit forum kan voorbereiden!

Ta2 Gerrit
29-05-08, 08:58
Welkom op dit leuke forum, em ik ben er van overtuigd dat je hier veel info zult vinden.
En mocht dat na het doorspitten van dit forum niet lukken,
kun je natuurlijk altijd nog gericht vragen.

Je fungeert dus eigenlijk als een soort reisbureau voor kleine gezelschappen :-) ;-)

Njit
29-05-08, 09:05
Welkom op het Forum. Ben erg nieuwsgierig hoe je erbij gekomen bent om met een internationale groep naar WDW te gaan. Waar kennen jullie elkaar van?

Klaske
29-05-08, 09:30
We kennen elkaar allemaal van hetzelfde Disneyforum. Veel mensen vanuit de VS, 2 uit Florida die ook zelf in WDW werken, en dus evt. wat kortingen zouden kunnen verzorgen :D, verder o.a. Canada, Nederland, België, Portugal.

Vorig jaar hebben we ook zo'n reis gedaan, naar New York, en nu is het plan om volgend jaar augustus naar WDW te gaan.

Njit
29-05-08, 09:35
Klinkt in ieder geval erg gezellig!