PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Fatma30



fatma30
28-05-08, 14:44
Hallo iedereen,

Wij (een gezin -vader / moeder- met een dochter van 11 jaar) gaan dit jaar voor het eerst met z'n allen naar Orlando. Zelf ben ik hier vaker geweest voor de een of andere seminar. Ik heb dan een hotel ergens in de buurt van Lake Bryan. Comfortabel en goed.
We hebben echter besloten om een appartement (Townhouse) te huren via AV. Zij kwamen met een goed verhaal over een huisje in Legacy Park, Davenport. Dit hebben we geaccepteerd. Lekker rustig en alles zelf bepalen. Mijn vraag is: Wie heeft er ervaring met dit park, dit soort huisjes, de ligging, zwembad, enz. Waar in de buurt is de beste keus voor restaurants, winkels e.d. Wie heeft er evt. foto's. Deze kunnen gestuurd worden naar email: <email adres verwijderd door moderator>
Graag reacties.

Mvg
T. op het Veld
Roermond

Njit
28-05-08, 14:51
Welkom op het forum.

Ik heb je email-adres verwijderd uit het bericht. Als iedereen elkaar zou gaan mailen dan kunnen we het Forum net zo goed gaan sluiten :)
Je kan jezelf ook abonneren op een discussie. Dan krijg je een mailtje als er een reactie is. Zie daarvoor het knopje 'Discussietools' bovenaan het bericht.
Daar kun je dan op http://www.floridaforum.nl/images/buttons_NL/subscribe.gif Abonneren op deze discussie (http://www.floridaforum.nl/subscription.php?do=addsubscription&t=6526) klikken.

hannie
28-05-08, 16:00
Ik heb nooit verbleven op Legacy park,maar wel in Davenport.
Davenport ligt aan de hwy 27 en is ongeveer 20 min.rijden van disney.
Townhomes zijn meestal ruime appartementen met meerdere slaapkamers een volledig ingerichte keuken,wasmachine en droger.
Er is ook een gemeenschappelijk zwembad op elke community.
Vertier en uit eten doe je het best langs de 192 (hele lange weg)
Hier vind je onnoemelijk veel restaurants etc. Voor ieders smaak en beurs.
Langs hwy 27 zitten ook wel een paar restaurantjes o.a een Appelbee's.
Ook een supermarkt kun je er vinden,ik dacht dat de Publix niet ver bij legacypark vandaan is.