PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Sut: Orlando-Fort Lauderdale



sut
27-05-08, 14:51
Hier ook ons reisschema het gaat al opschieten en op dit forum krijg ik helemaal de kriebels:D.

Op donderdag 24 juli vliegen wij(mijn man en onze dochters van 16 en 11, op de heenweg)van Brussel via Washington naar Orlando, daar staat een auto klaar(moeten we nog regelen) en rijden we naar hotel Best Western lakeside in Kissimmee, daar blijven we 5 nachten en willen we 3 parken bezoeken.
Op 29 juli rijden we naar Clearwater voor een verblijf van 1 nacht.
Op 30 juli op naar Sanibel Island voor 2 nachten, lekker luieren en schelpen zoeken.
Op 1 augustus naar Key largo voor 1 nacht.
De volgende dag voor 3 nachten naar Key West, volgens mijn man een schitterende tocht over alle eilandjes(hij is er 5 jaar geleden geweest voor de bruiloft van een vriend). Ook was hij helemaal weg van Key West.
Van Key West naar Miami voor 3 nachten (het doel van onze oudste "celebs" scorren).
7 augustus de verjaardag van onze jongste die dus als 12 jarige weer naar huis mee gaat.\\:D/
Op 8 augustus naar Fort Lauderdale voor 1 nachtje en op 9 augustus weer terug naar huis(en de hond!!!!!)

Onze jongste wil heel graag zwemmen met dolfijnen(en ik ook), verder is mijn grote hobby scrapbooken(en Amerika is het land). Mijn oudste wil het liefst zoveel mogelijk shoppen, en met die lage dollar natuurlijk heel aantrekkelijk.Graag tips!!!!
En nu ga ik kijken of ik zo`n leuke kalender bij mijn naam kan maken.
Jullie zien vanzelf of me dat gelukt is, heb al een faq-je gezien:idea:.
Groetjes Linda

Michael66
27-05-08, 17:10
Scrappen? Als je in Clearwater bent kun je even bij Ruban Rouge binnelopen. Leuke winkel, vriendelijke mensen. In St. Petersburg: Whim So Doodle. En in St. Pete Beach: Scrapbooking in Paradise. In Orlando: The Scrapbook Boutique (vlakbij de Florida Mall).

En verder natuurlijk even naar de Walmart, Target, JoAnn's en Michael's, daar hebben ze veel en goedkope scrapzooi. Niet de bekende "lijnen" papier, maar wel heeeeeeel veel ander spul.

sut
27-05-08, 17:28
Hier spreekt een kenner!!!!! maar ik herken je naam . Volgens mij ben ik via Google(gezocht op scrapstore Florida) op jullie site terecht gekomen, en via jullie site op dit florida forum bedankt!... en ook voor bovenstaande winkels, ik schrijf ze gelijk op :lol:
Gr Linda, en let op volgens mij is m`n kalender ook gelukt.....