PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW Resorts: Vero Beach



Davy
22-09-04, 08:58
Het Vero Beach Resort is weer open gegaan 20 september.
Het resort was geraakt door de orkaan Ivan.

Marjoleinw
15-07-10, 19:55
Weet iemand of dat ook leuk is om een dag te bezoeken (of een uurtje)?
Wij zitten over een paar weken een week in Melbourne, vlakbij Vero Beach en ik vroeg mij af of dat nou gewoon een hotelachtig iets is of dat je het ook gewoon kunt bezoeken en dat ook de moeite is.
Wie weet dat?

cant51
15-07-10, 22:13
Het is wel een mooi hotel, je kunt er best lekker lunchen, het hotel is niet eens zo erg groot maar het ligt mooi aan het strand (er liggen wel een aantal lage appartement gebouwen naast die ook van Disney zijn.)

Denk niet dat je er veel ''Disney sfeer'' zal aantreffen want dan zal je flink teleur gesteld worden, maar om er een uurtje rond te kijken en een drankje bij het zwembad met uitzicht over het strand en de zee is het leuk.
Ken Vero Beach erg goed kom er al ruim 30 jaar dus zou je ook wel wat andere tips kunnen geven, verblijf atijd op de Island Club dat is vlak bij het Disney Hotel.

Als je nog meer vragen heb stel ze gerust.

Gtjes Toos

Marjoleinw
15-07-10, 23:27
Dankjewel Toos!
Ik verwachtte er een Disney Store en inderdaad ook wat Disney sfeer maar die is er dus niet.... Als je andere leuke dingen in de buurt weet houd ik mij aanbevolen. (met twee jongens van 13 en 16)

cindy74
16-07-10, 11:03
Ik ben er 2 maal geweest in het vero beach disney hotel . Ik vond het geweldig je ziet er niet overal mickeys maar ze zijn eerder subtiel aanwezig . Het strand is helemaal geweldig en het zwembad ook de kamers zijn lekker ruim met een microgolf , frigo en gootsteen .Er is dus wel een winkel in het hotel waar je disney spullen kan kopen hoor . Omdat het een strand is waar schildpadden hun eieren komen leggen word gevraagd of je je gordijnen sluit van je kamer en is de verlichting in oranje zodat de dieren er bijna geen last van hebben . Om dit hotel nu te bezoeken ik zou er geen extra omweg voor maken hoor je kan het vergelijken met new post bay in diseyland parijs .

cloggie68
24-02-12, 14:16
Voor aankomende zomer (juli 2012) zoek ik nog een hotel in de omgeving van Vero Beach en ik kom steeds maar op het Disney Vero Beach hotel uit, het lijkt me super om daar een paar dagen te verblijven (met onze jongens van 8 en 10 jaar). Ik vind het hotel prijzig, maar het is ook mogelijk om er met DVC punten te verblijven. Heeft iemand ervaring met het kopen van DVC punten om daar te kunnen verblijven? Hoe gaat dat in z'n werk en scheelt het veel op de normale prijs?

fitnessmouse
24-02-12, 16:01
Karen, je kunt DVC punten 'huren' via bijv
www.dvcrequest.com (http://www.dvcrequest.com) of
www.dvcrentalstore.com (http://www.dvcrentalstore.com)

Ik hoor van de eerste goede recensies, heb ik zelf nooit gebruikt.

Ik heb zelf wel ervaring met dvc rental store, heb daar ook goede ervaring mee, maar dan als 'verhuurder'.

Beiden hebben een 'point calculator' op hun site, zodat je je data en resort kunt ingeven en uitrekenen hoeveel je kwijt bent.

Zij vragen resp $13 en $12 per punt. Als je zelf zoekt naar iemand kun je misschien voor $10 huren, maar je weet eigenlijk nooit met wat voor iemand je te maken hebt.

Overigens, naar wat ik begrepen heb, heeft Vero Beach ook een 'character breakfast' en een 'pirate party'

PS: ik kan wel voor je kijken of er nog beschikbaarheid is op de door jouw gewenste data (voor DVC reserveringen - Cash reserveringen komen uit een andere pool)

cloggie68
25-02-12, 00:20
Bedankt voor de links! Ik ga er eens naar kijken, het zou gaan om 18-21 juli, 3 nachten.

cindy74
25-02-12, 10:02
Wij hebbe al 2 keer disneypunten gekocht van een lid e het ging elke ker pria er moet wel wat vertrouwen zijn tussen elkaar want je hebt geen papieren enkel een reservatie op je naam die je kunt zien bij de disneyreservatiepagina. Ik vind het geweldig wij verblijven voor minder dan de helft in een disney resort. Je kan kijken bij disboards voor punten, mousesavers forum of bij davids disney rentals deze laatste is geen lid maar een firma. Als je wil breng ik je in contact met de leden waar ik van huur en waar ik goede ervaringen mee heb. Ook kan je kijken bij david rentals hoeveel punten je nodig hbt en hoeveel het je kan kosten ik geloof dat hij je 13$ per punt vraagt bij een disneylid id dat meestal 10$ per punt

Je hebt voor deze periode 45 punten nodig voor een garden vieuw room en 52 voor een ocean view of een studio. Doe dan 45 maal 13 of 10 $en je hebt je prijs. Dan is er nog wel de beschikbaarheid van de kamers waar je rekening mee moet houden want de goedkoopste zijn meestal het eerst weg. Ik heb onze kamer voor april al vorig jaar augustus gereserveerd omdat ik perse een value studio wilde.

fitnessmouse
25-02-12, 10:18
Er is blijkbaar onderhoud aan de servers, ik kan niet in het systeem. Zal later vanmiddag weer kojken.

cindy74
25-02-12, 13:09
Ben jij lid van de dvc fitnessmouse ?

fitnessmouse
25-02-12, 14:32
Als je dit wilt, zou ik er gelijk achteraan gaan.

Beschikbaarheid voor dvc op dit moment:
Inn room garden view- alle 3 nachten beschikbaar
Inn room ocean view- alleen 19
Studio- alleen 19 en 20
1bedroom - alleen 19

cloggie68
25-02-12, 18:22
Super, ik ga kijken of dit lukt!