PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Coraline



Coraline
25-05-08, 22:08
Mijn naam is Coraline. Wij, mijn man en mijn dochtertje van 5 en ikzelf willen in December met de feestdagen naar Orlando gaan. Ik ben er nog nooit geweest en hoop dat jullie mij tips willen geven. We zijn nog naar tickets aan het zoeken en denken dat wij de hotels ook van te voren moeten boeken? En ook, wat voor weer is het eind december???

Ik hoop van jullie te horen!

Hartelijke groet,
Coraline

Njit
25-05-08, 22:13
Welkom op het Forum. Willen jullie enkel naar Orlando of willen jullie ook nog daarbuiten wat bekijken?

Hotels zijn er in Orlando heel veel. Echt vol zal het daar nooit zijn. Maar van te voren boeken kan geen kwaad, zeker met een kleine bij je. Dan weet je alvast waar je heen moet als je aankomt.
Je zou ook kunnen overwegen om een villa te huren. Dit scheelt niet zo gek veel met een goed hotel.

Het weer vind je hier: FAQ: Het weer in Florida (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4464)

HenkR
25-05-08, 22:38
Hoi Caroline en gezin. Lekker hoor de feestdagen in een beter klimaat en ook nog in eigenlijk een heel andere wereld (de disney wereld):D. Je kunt op dit forum echt alles vinden wat je weten wilt. En kun je het niet vinden of weet je het niet zeker: "Vraag en er wordt zeker positief op gereageerd".

corrus
25-05-08, 22:48
Hotels zijn er in Orlando heel veel. Echt vol zal het daar nooit zijn.Terwijl de vluchten al aardig vol beginnen te lopen,
voor bepaalde datums is er zelfs al vrijwel niets meer beschikbaar.

mc.kunst
25-05-08, 23:32
Hoi Coraline,

Wij gaan met onze 2 kinderen van 10 en 7 ook in december. We hebben gekozen voor een villa met zwembad. Omdat we denken zo meer rustpuntjes in te kunnen bouwen, dan wanneer we van hotel naar hotel gaan. Wel willen we nog een 3-daags tripje maken. Via de oostkust naar Miami, door de Everglades naar Naples en dan via de westkust weer terug. Hoe het klimaat is rond die tijd weet ik niet, maar het is iig warmer dan in Nederland :-). Succes met de voorbereidingen!

Groetjes, Claudia