PDA

Bekijk Volledige Versie : Ticket Momma



objectievo
22-03-08, 02:38
Zijn er mensne die ervaringen hebben met het bestellen van tickets bij TickerMomma via internet?

pzomerdijk
25-05-08, 22:05
Afgelopen jaren hebben we de Flextickets altijd gekocht bij AE. Maar het verschil met andere aanbieders is nu aanzienlijk. Nu heb ik via internet ticketmomma gevonden. Het is gevestigd op 4497 W Hwy 192 | Kissimmee, FL 34746.

Vraag: Kun je daar direct tickets kopen of moeten die altijd via internet besteld worden.

Wie heeft antwoord cq hier ervaring mee. Komt er bij de genoemde prijzen nog tax? Zo ja, hoeveel?

HenkR
25-05-08, 23:51
Ik zou zeggen klik eens iets verder op de site en je ziet dat er sales tax bij gaat komen.

rolthof
26-05-08, 00:06
Ik heb voor onze vakante van 2 weken geleden allerlei ticket verkopers nagelopen. Uiteindelijk gekozen voor iemand die ze langs ons huis in Davenport langsbracht wat helemaal naar tevredenheid is gegaan.

Echter, de prijsverschillen zijn zo gering tussen de diverse aanbieders in Florida dat het eigenlijk allemaal niet loont. De volgende keer loop ik gewoon de Walmart aan de US 27 binnen, daar verkopen ze ook tegen zeer concurrerende prijzen en je hoeft niet van tevoren te betalen , reserveren , oid. Gewoon ter plekke afrekenen en klaar. Geen gedonder, lekker makkelijk, alle tickets op voorraad.

En altijd open, 24 uur per dag.

objectievo
01-06-08, 01:04
Wij hebben de laatste 2 jaar ook onze tickets bij AE gekocht maar ik sta op het punt ze nu te bestellen bij ticket momma en met FedEx te laten bezorgen voor 25$ extra. Totaal kom ik ruim 300 Euro goedkoper uit maar ben wel bang dat de tickets op de e.o.a. manier niet thuis bezorgt worden, het gaat om 2000$ aan tickets. Ticket momma heeft het afgelopen jaar zijn website vernieuwd en timmert volgens mij aardig aan de weg. Alleen dat pand waarin ze gehuisvest zijn ziet er niet uit. In hun terms of conditions zeggen ze niet verantwoordelijk te zijn voor onjuiste aflevering. Wat zal ik doen...? het risico nemen en 300 euro goedkoper uit zijn of for save gaan?
mijn lijstje:


You have 6 item(s) in your cart
5 Park Flex Ticket with Aquatica - Adult 5 x $224.90 = $1124.50
5 Park Flex Ticket with Aquatica - Child 2 x $186.70 = $373.40
Arabian Nights Dinner Show - Adult 4 x $23.97 = $95.88
Arabian Nights Dinner Show - Child 3 x $19.97 = $59.91
Medieval Times Orlando - Adult 4 x $39.87 = $159.48
Medieval Times Orlando - Child 3 x $33.02 = $99.06


Subtotal $1912.23
Sales Tax $126.25
Ticket Delivery Fee $25.00
Total $2063.48

pzomerdijk
06-06-08, 22:23
Met name de flextickets schelen nogal. Het gaat mij immers of je naar TicketMomma kunt gaan, bestellen en bijvoorbeeld 3dagen later tickets gaat ophalen.
Optie eerder (bij Wallmart) lijkt ook aardig.

Anita74
02-03-14, 11:50
Op de site van ticketmomma.com zag ik de aanbieding Tour Gift#1: 'the super Disney deal', 3 dagen Disney + 1 Disney waterpark voor $207.
Ik kan deze 'tour gifts' niet in mijn winkelmandje krijgen. Heb al een mail gestuurd naar Ticketmomma, maar krijg geen reactie.
Weet iemand of deze aanbiedingen misschien alleen voor insiders Florida zijn? Het is wel een hele mooie deal!

Esther43
02-03-14, 15:10
rolthof, kun je het adres van deze Wallmart geven. Ik kan hem namelijk niet vinden met alleen zoekterm US 27, zal wel aan mij liggen...

Anita74
02-03-14, 15:50
Ik denk deze: http://www.walmart.com/storeLocator/ca_storefinder_details_short.do?edit_object_id=529 9

Maar kun je daar nog steeds tickets kopen, berichtje is wel van 2008 :rolleyes:.

Esther43
02-03-14, 15:55
Ik denk deze: http://www.walmart.com/storeLocator/ca_storefinder_details_short.do?edit_object_id=529 9

Maar kun je daar nog steeds tickets kopen, berichtje is wel van 2008 :rolleyes:.


Wat stom van mij, haha.

José
02-03-14, 17:55
Bij de Walmart kun je nog steeds tickets kopen, de ene Walmart heeft een "stand" in de winkel, de ander in een apart gedeelte voor de kassa's. Ook zeer de moeite waard om even bij het:
Official Visitor Center8723 International Drive, Suite 101
Orlando, FL 32819
Zij hebben vaak leuke aanbiedingen van de diverse parken. Bij dit Visitors Center werken vrijwilligers die je met alle info kunnen helpen en geven je veel folders etc. mee.

Anita74
05-03-14, 19:50
Iemand deze tickets al eens gekocht?

http://www.greatorlandodiscounts.com/disney-vacations.htm

Je kunt ze alleen telefonisch bestellen staat onder aan de pagina. Maar dan gaan ze proberen je iets 'aan te smeren' -> timesharing??
Ticketmomma.com en greatorlandodiscounts.com is trouwens hetzelfde.

r.teeuwsen
15-03-14, 15:13
Hoi Anita,

Wij kopen hier altijd onze tickets en verwijzen onze gasten ook altijd naar Billy Boys! Want dat is diegene achter deze website's. Hij zit aan de 192 schuin tegenover de Walmart. Als je naar binnen loopt dan meteen doorlopen naar achteren want DAAR zit Billy Boys. Bij de deur (meteen links) zit idd een timesharing balie, dan heb je wel goedkope parkkaarten maar ben je een halve dag onder de pannen! Ik zou zeggen, niet telefonisch doen maar daar even langs rijden bij Billy Boys! Zeer goede service!

Groetjes, Remco

Anita74
15-03-14, 16:36
Bedankt voor de tip Remco!
Zijn de tickets bij Billy Boys wel net zo goedkoop dan? Nu $219 voor 3 dagen Disney/1 dag waterpark (max. 2 per familie).

r.teeuwsen
15-03-14, 16:56
Ja, tickets website en aan de balie zijn even duur! De vraag is even wanneer je gaat? Want die aanbieding is er waarschijnlijk nu.... Maar ga je ook snel? Dat blijft altijd gokken, maar over het algemeen hebben ze de beste aanbiedingen.

succes! Remco

Anita74
15-03-14, 17:06
Helaas...we gaan pas in juli. Maar we willen eigenlijk pas daar beslissen welke tickets we kopen. Eerst even kijken hoe warm het is en of we het zien zitten om meerdere parken te bezoeken :p.
Als het echt bloedheet is, lijkt me het zwembad bij de villa ook een goed alternatief :).
De kids willen naar Magic Kingdom en Seaworld en ik wil graag naar Epcot. Aangezien losse tickets voor Disney al bijna $100 per stuk zijn, vond ik de aanbieding van $219 voor 4 parken nog niet zo gek.
Seaworld wordt dan waarschijnlijk een los kaartje, heb ook gelezen dat je voor $10 een extra dag kunt kopen. Is dan evt. nog een optie.