PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Charlie



Charlie
25-05-08, 09:30
Hallo allemaal,

Leuk dat ik dit forum heb gevonden! Wij gaan met ons gezin (man en twee kinderen van 7 en 3) 11 juli naar Florida. We vliegen via Londen op Orlando. Daar staat een huurauto voor ons klaar en de eerste nacht slapen we downtown Orlando. Eerste dag is voor het shoppen \\:D/

Daarna hebben we 3 nachten in een hotel vlakbij Epcot en Disney geboekt, dus dat gaat vast goed komen. :grin: Daarna zien we wel verder. We willen in ieder geval richting de kust, maar als we in Florida zijn, dan gaan we wel eens kijken naar de mogelijkheden.

Ik ben zelf 2 keer eerder in Florida geweest. Eerste keer was met mijn ouders toen ik 11 was, zijn we in Orlando en Miami geweest. Tweede keer 15 jaar geleden alleen in Orlando. Dus allebei errug lang terug!

Hoop hier nog wat tips tegen te komen!

Groetjes Charlie

Mickey99
25-05-08, 11:45
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Leuk vooruitzicht hoor :razz: Je kunt hier op het forum genoeg tips vinden, veel plezier met de voorbereidingen!

Michael66
25-05-08, 12:37
Hoi Charlie, welkom op het Florida Forum!
We vliegen via Londen op Orlando. Daar staat een huurauto voor ons klaar ...Verwacht geen welkomscommitée of zo, gewoon in de (lange) rij bij de balie aansluiten en vervolgens ééntje uitzoeken in de klasse die je hebt gereserveerd.

... en de eerste nacht slapen we downtown Orlando.Downtown Orlando? Waar dan?

Eerste dag is voor het shoppen \\:D/Eén dag maar? Ik heb een klein vermoeden dat dat best wel eens maar kan gaan worden. :razz:

Daarna hebben we 3 nachten in een hotel vlakbij Epcot en Disney geboekt, dus dat gaat vast goed komen. :grin:Epcot=Disney. Wat bedoel je precies?

Hoop hier nog wat tips tegen te komen!la je het niet kunt vinden, dan vraag je het maar. We zijn hier allemaal om je te helpen en een onvergetelijke vakantie te bezorgen!!

Veel plezier!!

Charlie
25-05-08, 13:15
Welkomstcomite wil ik helemaal niet, wij gaan in de rij staan bij de machine. Papieren scannen en de auto ophalen.

In een Sheraton

Ja 1 dag shoppen, wil het de kinderen niet aandoen om nog veel vaker te gaan shoppen. En anders maar 's avonds als zij slapen met een oppas op de kamer :D

Gewoon bij Epcot en Magic Kingdom (weet best dat Epcot Disney is ;-))

Nog tips voor leuke outlet malls??????

Ta2 Gerrit
25-05-08, 14:16
Welkomstcomite wil ik helemaal niet, wij gaan in de rij staan bij de machine. Papieren scannen en de auto ophalen.

Helaas een machine zul je niet ontmoeten (tenzij je een US of Canadees rijbewijs hebt), dus je zult het met een mens moeten doen. Helaas wel vaak een mens wat niet al te snel is, behalve in het aanbieden van upgrades. Maar uiteindelijk is het resultaat goed, je kunt op weg.

In een Sheraton

Vraagje, waarom downtown, daar is niet veel te beleven. De shopping malls zitten allemaal richting Kissimmee / Inernational Drive.

Ja 1 dag shoppen, wil het de kinderen niet aandoen om nog veel vaker te gaan shoppen. En anders maar 's avonds als zij slapen met een oppas op de kamer :D

Gewoon bij Epcot en Magic Kingdom (weet best dat Epcot Disney is ;-))

Is een reltaief begrip, on Disney grounds of rondom Disney, en dan waar ?
Wij van het forum zijn gewoon erg nieuwsgierig :razz:

Nog tips voor leuke outlet malls??????

Er zijn er vele, maar de meest bezochte zijn Florida Mall, Pr1me en Premium Outlet Mall en de wat luxere Mall at Millennia

ilssse
25-05-08, 14:20
welkom op het forum en heel veel plezier!!!

Charlie
25-05-08, 20:58
Wij zijn niet zo moelijk, mens of machine, zullen allebei niet erg snel werken denk ik. We zullen zien.....

Downtown omdat we in een Sheraton willen (zijn daar lid van) en we komen pas aan het einde van de dag aankomen (17.00 uur). En als ik het zo lees ben ik op de luchthaven wel uren zoet met de douane en de auto, dus dan maakt het toch niet meer uit waar we slapen :razz:

Wij slapen in World Swan bij Disney

Die malls had ik inderdaad ook uitgezocht. Gaan eerst naar Millennia voor Abercrombie winkel. :D

Nou jullie ook weer op de hoogte, hihihi \\:D/

Carlo Teeuwisse
25-05-08, 22:04
Hallo Charlie, welkom op het forum,

Ik ben nog aan het bijkomen van de jetlag, ga de komende dagen mijn avonturen op het forum zetten.