PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Marloes (lelie)



lelie
23-05-08, 21:54
Hallo allemaal,

Ik ben Marloes, 30 jaar en een enorme Amerika-fan \\:D/
In 2005 heb ik een 3-weekse rondreis gemaakt door het Zuidwesten van Amerika en in 2006 heb ik een rondreis gemaakt in het Noordoosten.
Het waren groepsreizen van Djoser.

Dit jaar ga ik voor het eerst met mijn vriend naar Amerika (hij is al 14 keer eerder geweest, dus heeft een lichte voorsprong ;-)). We gaan 5 juni ruim 3 weken naar het Zuidwesten en 2 oktober willen we 10 dagen naar Florida. Dat gedeelte van Amerika is nieuw voor mij, mijn vriend is daar al 2 keer geweest.

Ik denk dat ik een hoop informatie van dit forum van halen. Ik ben trouwens aardig actief op een ander Amerika-forum.

Groetjes van Marloes

Marjol
23-05-08, 22:57
Héé Marloes, leuk dat je hier ook een kijkje komt nemen! :)

Zozo, twee keer naar Amerika, lekker luxe hoor! Heb je al enig idee wat jullie in Florida willen gaan doen? Sla vooral Disneyworld niet over, zou ik zeggen! ;)

Njit
24-05-08, 01:27
Welkom marloes op dit gezellige Forum. Genoeg te vinden hier!

SpaceAce
24-05-08, 01:30
Hey leuk, een bekende!
Welkom Marloes (en Roland?). Twee keer naar Amerika? Jeetje, doe je goed meid \\:D/

Mickey99
24-05-08, 08:58
Hai Marloes,

Ook namens mij welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Leuk idee zeg, lekker 10 dagen naar Florida, en ik kan het je aanbevelen ;) Je zult hier veel info kunnen vinden en ik ben benieuwd wat jullie willen gaan doen in Florida.

Ik wens je veel lees- en postplezier hier op het forum maar eerst heerlijk genieten van jullie mooie rondreis in het zuidwesten \\:D/

Groetjes,
Sonja

deh78
24-05-08, 10:15
Hoi Marloes ook Welkom hier...

Dennis

lelie
24-05-08, 11:17
Héé Marloes, leuk dat je hier ook een kijkje komt nemen! :)

Zozo, twee keer naar Amerika, lekker luxe hoor! Heb je al enig idee wat jullie in Florida willen gaan doen? Sla vooral Disneyworld niet over, zou ik zeggen! ;)

Hoi Marjol (en anderen), ja wat een luxe he? Heerlijk vooruitzicht!
We weten dat we op Orlando vliegen en vanaf die stad vliegen we ook weer terug. We willen één pretpark bezoeken, maar welke... nog geen idee. Is Disney echt zo leuk? Ik weet best weinig van dat park.
We willen ook naar Miami. En regelmatig aan het strand liggen :sun:
Het moet eigenlijk een beetje een relax-vakantie worden, dus niet teveel gereis, maar toch wel wat zien.

Groetjes van Marloes

Ps. leuk al die bekenden hier ;-):grin:

Njit
24-05-08, 11:39
Maar 1 pretpark in het pretpark-walhalla van de wereld? Weet je wel wat je zegt? :)

SpaceAce
24-05-08, 11:41
Het moet eigenlijk een beetje een relax-vakantie worden, dus niet teveel gereis, maar toch wel wat zien.

Sla vooral Key West dan niet over!

lelie
24-05-08, 11:57
Maar 1 pretpark in het pretpark-walhalla van de wereld? Weet je wel wat je zegt? :)

Hahaha! Nou we gaan 26 juni naar de Universal-Studio's in LA, dus dat hebben we dan gehad. Misschien naar Disneyworld én we hebben net besloten een dag naar een waterpretpark te gaan.
Dat zijn er al 3! \\:D/
In jullie ogen natuurlijk veel te weinig ;-)

SpaceAce
24-05-08, 12:07
Houd je wel rekening mee dat Disneyworld uit vier verschillende pretparken bestaan, dus dat je daar eentje van uit zult moeten kiezen (wat eigenlijk onmogelijk is ;))

paula
25-05-08, 12:24
Hoi Marloes,
Twee keer naar Amerika, leuk joh
Welkom trouwens hier :D
Ik ben niet zo actief meer op dit forum maar dat komt wel weer als we weer die kant op gaan maar ik kom hier nog wel regelmatig kijken.

Veel plezier met de voorbereidingen
gr. Paula

JanDeVetten
02-06-08, 16:11
Hi Marloes,
wilde je vragen, welk ander "Amerika" forum dat is ?
Ik probeer ze allemaal bijelkaar te zoeken
Met dank.
Beste groeten,
Jan DeVetten
Miami.

(jandevetten@gmail.com)

Ta2 Gerrit
02-06-08, 17:35
Ik denk dat Marloes doelt op het allesamerikaforum (http://www.allesamerika.com).
Check de linkerkolom.